"הבדיחה היא על חשבוננו"



דעה: אמש (יום שני) התכנסה מועצת העיר באווירה פורימית, על הפרק העברת שטחים ו"דמי פורים" בסה"כ של עשרות מיליוני שקלים והכל בחמש דקות

מי שלא הייתה מוכנה לשתתף ב"משתה פורים" הייתה המלכה "הילה רווח" היועצת המשפטית של העירייה שאמרה את דבריה בעצם אי הגעתה לישיבה.

מי שניצח על  הישיבה הוא ממלא מקום ראש העיר אפי מור האיש "שלא ידע ולא שמע על מעללי שמעוני ושותפיו" ומנכ"ל העירייה, חיים סופר "שלא מתעסק בפוליטיקה".

כמו בכל מסיבה על חשבון הציבור, יש כאלו שמוכנים להשתתף בה כל עוד הם לא משלמים את המחיר ובונים על כך שהציבור בעל זיכרון קצר וגם בתנאי שגם להם יצא משהו מהשתתפות.

המלך ( המושהה) איתמר שמעוני כמי "שהמלך חפץ ביקרו ( ובקולו) " החליט לפנק על חשבון הקופה הציבורית שהוא הביאה אותה למצב של גירעון של מאות מיליוני שקלים, את מוסדות "הדת", כמו מהלך של חזרה בתשובה,  סילחו לי שאני לא קונה את מצגת הצביעות ואפילו את ביזוי הדת. 

בזה אחרי זה, בהפרש של שניות, נזרקו מיליוני שקלים לאוויר, שרה זכריה עם השיער האדום, פתאום נראתה כדבר טיבעי כאשר כאשר שאר הלצני פורים הצביעו ללא מסכות.

אפילו חברי המועצה הדתיים ( למעט אברהם עשור שמרגיש שהוא חייב לחיים סופר הפקיד ) החליטו להדיר את עצמם מההצבעה. 

רק 7 חברי מועצה מתוך 23 השתתפו במסיבה על חשבון הציבור, 7 חסרי  אחריות ציבורית, הבשורה הטובה מבחינת הציבור שאלו הם ה 7 חברי המועצה היחידים כנראה שיבחרו בהנהלה הנוכחית בבחירות הפנימיות לראש העיר הבא, אם בכלל, שייתקיימו בעוד כשבועיים.

איך שנאמר "לפעמים החגיגה נגמרת".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה