הם מ פ ח ד י ם



ישיבת המועצה שתוכננה להערב בבנין העירייה, בוטלה על ידי ממלא מקום ראש העיר, בהתייעצות עם ראש העירייה איתמר שמעוני ומנכ"ל העירייה חיים סופר

ישיבת מועצת העיר, שאמורה הייתה להערך הערב בשעה 18:00 כדי לבחור ראש עיר אחר,  בוטלה על ידי בכירי העירייה שחוששים שהם יובסו הערב על ידי הרב יעקב אביטן ותומר גלאם.

ההחלטה התקבלה לפנות זמן קצר.

גלאם: צר לי שהחלטה כל כך חשובה לעיר נדחת. אין לי ספק שבשבוע נתבשר בשורות טובות לטובת העיר אשקלון<צר p="">

הרב אביטן: נכנס את המועצה על פי דרישתינו ועל פי החוק בימים הקרובים.

להלן תגובת סיעת אשקלון בתנופה לדחיית ישיבת המועצה: הדחייה של ישיבת מועצה שזומנה על ידי הנהלת העירייה הקיימת היא ביטוי מובהק להתנהלות קלוקלת ולזלזול בזמנם היקר של חברי המועצה. השיטות והתרגילים האנטי דמוקרטיים האלה לא יועילו. התוצאה תישאר אותה תוצאה. אנו נדרוש את כינוס המועצה שהחלטתה תביא סוף סוף להחלפת השלטון הקיים בשלטון שיבטיח ניהול תקין ואחראי ושקיפות מלאה ועל פי חוק. מ"מ ראש העיר, אפי מור, בתגובה: "מתוך אחריות ציבורית ורצון לשמור על שלמות הקואליציה, נעשים גם ברגעים אלו ניסיונות להגיע להסכמה רחבה ככל האפשר בין חברי מועצת העיר. מאחר ואני מעריך כי המהלכים הללו לא צפויים להבשיל בשעות הקרובות, ביקשתי לדחות את ישיבת המועצה שתוכננה הערב למועד מאוחר יותר. ישנם חברים חשובים ויקרים בקואליציה, שהלכו איתנו כברת דרך ארוכה, ואני רואה לנכון לפעול לצירופם למהלך המשמעותי הזה"
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה