למה כדאי לכם לעשות פרסום בגוגל?



בישראל למעלה מ-4.5 מיליון גולשים באינטרנט וזה עוד לא הסוף. מדי יום מצטרפים חדשים, אשר מנהלים את חייהם עם ובתוך עולם וירטואלי

 אם יש למישהו ספק שהאינטרנט, זה שהתחיל ממחשב לכל ילד, הפך להיות העוצמה הכלכלית המובילה בעולם, גלשו בבקשה ברשת והפנימו את המידע על היקפי המכירות, העסקאות והשינויים שחלים בעולם בגלל השלכות והשפעות של עולם וירטואלי. אתם תגלו מי מה שעד לפני עשור נראה לנו איזוטרי, הפך לחיים עצמם.

אז אם יש עולם מקבלים עם מיליוני אתרים, סביר להניח שפרסום בגוגל זו חובה מינימלית לכל עסק או חברה.

למה דווקא פרסום בגוגל?

כולם רבים על המקום הראשון בגוגל, או יותר נכון כולם מתחרים עליו. (כי לכל הצדדים ברשת אין ממש נוכחות פיזית אלא מחשבות משותפות).

בכל חברת פרסום דיגיטלית יושב היום איזה מוח וחושב איזה פרסום בגוגל יהיה נכון ללקוחות שלו, כי פרסום בגוגל אפשר לעשות בכמה אופנים, אבל כדי לקלוע, ממש לקלוע לצרכים של הלקוח דרושה פה אסטרטגיה, טרגוט ומיקוד ואת זה אי אפשר לעשות בעולם במציאות, זו הקטע של הרשת שיש לה חוקים משלה.

פידבק לקמפיין פרסום בגוגל!

בעידן הזה אין ספק בו אפשר לצאת עם קמפיין פרסום בגוגל עם מודעות ובאנרים, יושבים כמה אנשי פרסום ואומרים לעצמם "איך לא ידענו את זה קודם".

הם מתכוונים בדיוק לזה שמהפידבקים שהם מקבלים לפרסום בגוגל שלהם הם מגלים הפתעות שגורמות לשינויי חשיבה מרחיקי לכת.

כאשר יוצאים בקמפיין פרסום בגוגל, יש אפשרות להבין מהר מאוד אם הקמפיין מתאים לקהלי היעד, אם ניסוח המודעות אכן מביא את הקהלים הנכונים, ולקמפיין על חטיף חלב לא מגיבים דווקא כל הטבעונים שנרתעים מחלב כמו מאש. (אולי פעם חלב היה אש...).

כלומר- האפשרות להבין מה עושה הקמפיין, מי מגיב אליו ואיפה הוא משפיע, היא ייחודית לקמפיין בגוגל.

אתם יכולים לעלות עם שלטי חוצות ענקיים באיילון ולעולם לא תדעו אם הגבר המסוקס והחצי עירום, שהצטלם לקולקציה החדשה של הג'ינס לא מעורר דווקא אנטגוניזם. אם תשימו את המודעה הזו במודעות פרסום בגוגל, תקבלו ים של תגובות ואז או שהגבר המסוקס הזה ירד מהקמפיין או שהוא ילך לים. (בשני המקרים הוא יישאר מסוקס...).

טירגוט ומיקוד- האלוהים החדש של פרסום בגוגל!

אתם בטח כבר יודעים מה זה טירגוט. זה כמו הצל שלכם ברשת. אם למשל אתם נכנסים לאתר של ויטמינים ומגלים עניין בג'נטל איירון, אחרי כמה דקות יתחיל לקפוץ לכם כל הברזל ברשת בכמוסות ובנוזל, עם המון הצעות למבצעים ועוד. כלומר הרשת יושבת לכם מעל הראש, יודעת מה אתם עושים, עוקבת אחריהם. היא האלוהים החדש.

כי ככה הרשת עובדת. היא עובדת על דאטה בייס. כלומר מסד נתונים זה האוצר הכי גדול שלה ולמסד שלכם נוסף עכשיו גם ג'נטל איירון.

למישהו אחר תקפוץ מגרפה, ובמקרה אחר חליפת סקי. כל מה שאתם מחפשים ברשת, כותבים עליו, מגלים עניין משאיר עקבות והרשת בעקבותיכם.

פרסום בגוגל של הפרטים הקטנים!

למעקב הזה יש יתרון פרסום עצום. תארו לעצמכם איך עובד היום פרסום בגוגל. הוא יודע לכוון בדיוק, אבל בדיוק לקהלי היעד, הוא יודע מה מעניים אותם והוא גם יודע מתי הם גולשים.

יש לכם משהו יותר מוצלח מקמפיין פרסום בגוגל. לנו אין!

פרסום בגוגל יתייחס לכל הפרטים הקטנים שהשארתם בעקבות שלכם. מה מעניין אתכם, באיזה מחיר, צבע, גודל וגם מה אתם הכי אוהבים לאכול.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה