דרוש שריף לעיר אשקלון



23 חברי מועצת העיר אשקלון דשים כבר שלושה שבועות, מי ירכיב את הקואליציה הבאה ומי יבחר כראש העיר, כמחליפו של איתמר שמעוני. אפילו לא אחד יכול לתת תשובות ברורות למתרחש בחדרי חדרים

ראש העיר המושעה, איתמר שמעוני, ממשיך לכאורה להחזיק במושכות ולנסות למנות מישהו לראשות העיר ולא את אפי מור, שלא מושך "קהל". את הדברים האלה הוא אף אמר לרב יצחק ברדא בפגישה שנערכה בין השניים לפני כשבועיים. ארבעת חברי המועצה שהם הגוש של יוצאי חבר העמים, יעמידו לבחירה של ראש עיר את חבר המועצה, יורי ברנט, שיודע שהוא יכשל ואז הם יחליטו בהצבעה השנייה במי לתמוך, מהלך טקטי שנועד לא להצמד למועמד מסויים, אלא לבחור לפי מי שיש לו סיכויים בהצבעה החוזרת. טעות, מי שיהיה לו רוב כבר לא יצטרך אותם בכלל או מקסימום יתן להם את תפקיד הממונה על הרווחה, אחרי שיכנס ללשכת ראש העיר. אותו דבר לחברי המועצה שיושבים על הגדר וזורקים שמות לאויר ומחכים לראות את הצבעתם של חברי המועצה, כדי שהם יקבלו החלטה.

המשחק הוא כזה, כן ממש משחק, הרי לשם כך ציבור הבוחרים באשקלון בחר בהם כחברי המועצה, מתנהלים בחדרי חדרים ובמרתפים ובמורא גדול. אולי זו הסיבה שעד היום לא החליטו אלה שרוצים להיות ראשי העיר, מה הם רוצים בכלל. והציבור? מה הוא יכול לעשות חוץ מאשר לבוא איתם חשבון. שנה וחצי נותרה לבחירות הבאות. 

עכשיו כמה מילים על ראש העיר המושעה, איתמר שמעוני. ישמע מוזר, אבל הוא היה מנהיג, ידע להכתיב את סדר היום על פי רצונו, ידע לנווט את התושבים באמצעות פוסטים ודיוור ישיר ועסק במלאכת מחשבת של המודל הניהולי שלו מבוקר עד ערב. עם כל הצער על הדרך שבה הוא מסיים את תפקידו, אי אפשר להגיד עליו שהוא לא מנהיג. כיום לא מצאתי אפילו אחד מחברי המועצה שיכול להגיע לקרסוליים שלו במנהיגות. פספוס.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה