פסח בקולנוע: סרטים חדשים לכל המשפחה



הדרדסים חוזרים בהרפתקה חדשה, גיבור הלגו "באטמן" מציל את העולם וגם תינוק אחד שהופך להיות ה"בוס" של המשפחה. קבלו את הסרטים החדשים שהגיעו אלינו במיוחד לכבוד החג

דרדסים: הכפר האבוד

מפה מסתורית שולחת את דרדסית וחבריה הטובים: בר-מוח, בר-כוח וביש-גדא, למרוץ מסעיר ומותח לעמקי היער האסור אשר מלא ביצורים קסומים, על מנת למצוא את היער האבוד המסתורי לפני המכשף הרשע גרגמל.
הם יוצאים למסע מטלטל, מלא בהרפתקאות וסכנה, על מנת לגלות את הסוד הגדול ביותר בתולדות הדרדסים

בימוי: קלי אסברי. קולות: קובי מימון, עדי ביטי.

לגו באטמן

הסרט השני בסדרת סרטי לגו, אחרי שובר הקופות " סרט לגו" מתמקד באחד מגיבוריו המצחיקים של הסרט הקודם - באטמן. שינויים רבים מתרחשים בעיר גות'הם. בכדי להציל את העיר מההשתלטות העוינת של הג'וקר, באטמן יוצא למסע העצמה אישי במסגרתו יצטרך להשיל מעליו את כל המגננות וללמוד את חשיבותה של עבודת צוות.

במאי: כריס מקיי. קולות: וויל ארנט, רייף פיינס , רוסריו דוסון. הסרט מוקרן גם בדיבוב לעברית.

בייבי בוס

בייבי בוס הוא סיפור קורע מצחוק המתאר איך משפיעה הגעתו של תינוק חדש על המשפחה, כשהוא מסופר מנקודת מבטו של מספר בן 7, עם דמיון עשיר. בייבי בוס היא קומדיה לכל המשפחה עם מסר מחמם לב על חשיבותה של המשפחה.

בימוי: טום מקגראת'. קולות: אלק בולדווין, סטיב בושמי, ג'ימי קימל, ליסה קודרו. הסרט מוקרן גם בדיבוב לעברית.

הצב האדום

סרט אנימציה יפהפה ונטול דיאלוגים, שמתאר את חייו של אדם הנקלע לאי טרופי בודד שיושביו הם צבים, סרטנים וציפורים. שם הסרט רומז לסרט הילדים המופתי "הבלון האדום" של אלבר למוריס, אף הוא ללא דיאלוגים, ובדיוק כמו הסרט ההוא גם "הצב האדום" מציע לצופיו חוויה פיוטית, מרגשת ומרהיבה, מהפריים הראשון ועד לאחרון.

בימוי: מייקל דודוק דה ויט.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה