שעתיים וחצי להצבעה לחץ על חברי המועצה יוצאי חבר העמים



הערב (חמישי)בשעה 18:00 תתכנס מועצת העיר לבחור ממלא מקום לראש העיר שישמש ראש עיר בפועל. יחסי הכוחות נכון לעכשיו לא ברורים, אולם כמעט כל הליכוד מתגייס לטובת אחד משני המועמדים, מישל בוסקילה או שלמה כהן

 מתח כזה לא היה מזמן בעיר והוא ניכר גם אצל חברי המועצה עצמם, שכבר הפכו מבולבלים. אצל תומר גלאם יש יתרון של קול אחד בלבד, חברי המועצה שאיתו מונים כרגע 12 חברים. אפילו הסגנים נבחרו כבר, סופה ביילין ממלאת מקום של ממלא המקום, רמי סופר ויורם שפר, כן ההוא שברח לגלאם נכנס תחת המטריה של איתמר שמעוני. משרד הפנים: אחרי בחירת ממלא המקום שיחליף את ראש העיר, נדון בסגנים. כזכור שר הפנים יכול לא לאשר שכר לסגנים.

מהצד השני עושים מאמצים כבירים אפילו בלשכת ראש הממשלה, שרים וחברי כנסת, להשפיע על שר הביטחון אביגדור ליברמן, לא לתת ליוצאי חבר העמים להצביע לתומר גלאם. גם אנשים מרכזיים בקהילת יוצאי חבר העמים, לא מאושרים מההתחברות של ביילין ושאר חברי המועצה, עם סיעתו של הרב יצחק ברדא.

את ישיבת המועצה ינהל, מישל בוסקילה שאף הוא עשוי להיות מועמד וכבר אסף חתימות לצורך כך. מהצד השני, שלמה כהן, מנסה לשכנע שהוא יכול להביא את הרוב, אולם עדיין ישנו חבר מועצה (יוחאי יפרח) שלא רוצה ללכת עם כהן אלא רק עם בוסקילה. בכל אופן אם בוסקילה או כהן יבחרו הערב, תפקידי הסגנים יהיו של מיריי אלטיט, ריקי שי ואם תצטרף סופה ביילין בסופו של דבר, תפקיד ממלא המקום לממלא מקום ראש העיר, יהיה שלה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה