חדרי בריחה באשקלון - משחק לכל המשפחה



מארחים את המשפחה הרחוקה מהצפון בביתכם שבאשקלון וחושבים שאין לכם מה להציע מלבד הרחצה בחוף הים? זה הזמן להתעניין בחדר בריחה איכותי לכל המשפחה. חדר בריחה, או בשמו הלועזי אסקייפ רום, הוא חדר משחקים מיוחד שהמשתתפים ננעלים בו. המטרה של המשתתפים היא לפתור רמזים שונים כדי לצאת מהחדר. לרשות המשתתפים עומד זמן מוגבל לפתרון הרמזים (60 דקות על פי רוב), ועליהם לפתור את כל החידות לפני שייגמר הזמן

 למי מתאים חדר בריחה

חדר בריחה מתאים לכל מי שאוהב לפתור חידות ורמזים ורוצה לצאת קצת מהשגרה. חדרי הבריחה מתאימים לזוגות רומנטיים שנמאס להם לבלות עוד ערב במסעדה, או כחוויה לכל המשפחה. ההימלטות מחדר בריחה דורשת עבודת צוות, ולכן היא מתאימה להורים וילדים. החידות שצריכים לפתור המשתתפים יכולות לתרום לפיתוח ולחשיבה של הילדים, ולעזור להם גם בפתרון תרגילים ומשימות בבית הספר. גם המבוגרים יכולים ליהנות מבילוי מאלף ולפתח מיומנויות חדשות שלא היו מודעים אליהן מקודם.

איך לבחור חדר בריחה

אם החלטתם כי הבילוי המשפחתי שלכם באשקלון יהיה חדר בריחה, חשוב לבחור את החדר המתאים לכם. בדיוק כמו סרט בקולנוע גם חדר הבריחה כולל ז'אנרים שונים ועלילה כמו מתח או קומדיה, רק שבניגוד לבית קולנוע שבו אתם רק צופים בסרט, כאן אתם צריכים להיות אקטיביים ולפעול כדי לצאת מהחדר. ישנו מגוון רחב של חדרי בריחה. לדוגמה, חדר בריחה שהוא בית סוהר שבו אתם מגלמים אסירים בכלא שצריכים להימלט, או חדר בריחה הדומה לצוללת שוקעת שממנה אתם צריכים לצאת באמצעות רמזים לפני שיגמר הזמן. על כל פנים, כשאתם בוחרים חדר בריחה, התחשבו במשתתפים שלכם. חדרי בריחה כמו בתי כלא או חדר הבריחה הכולל "רוצח סדרתי" אינם מתאימים לילדים קטנים. נסו למצוא חדרים שיתאימו לכולם, כמו בריחה מבית הספר או הפעלת חללית.

שילוב בין חשיבה לפעילות ספורטיבית

חדרי בריחה שונים באשקלון כוללים לא רק חידות מנטליות אלא גם פעילויות הדורשות מאמץ גופני. אמנם ישנם חדרים הכוללים רק חידות, אך חדרים אחרים משלבים פעולות כמו קיר טיפוס או פעילות שבה באים במגע עם מים. משום כך, אחרי שבחרתם חדר בריחה עם כל המשפחה, ודאו כי אתם מודעים לכל מה שכולל החדר והתכוננו בהתאם. הביאו בגדים להחלפה לחדר בריחה הכולל הירטבות במים או בגדים נוחים ונעלי ספורט לחדרים שבהם נדרש מאמץ גופני. אך כאמור, העיקר בחדר הבריחה הוא המאמץ והחשיבה המנטלית. שימו לב גם להגבלות של החדר. אם, למשל, ישנו חדר בריחה הכולל מעבר צר במעין "תעלה" ודאו כי כל בני המשפחה יוכלו לעבור בו, ואף אחד לא ייתקע בגלל מבנה גוף רחב מדיי.

חדרי בריחה לפי רמות

כדי להצליח לפתור משימות בחדרי בריחה יש צורך להתחיל מהקל אל הכבד, כמו כל דבר בחיים. אם אתם משתתפים מתחילים, הירשמו לחדר בריחה בדרגת הקושי הקלה ביותר. בדרך זו תוכלו להבטיח לילדכם מקסימום הנאה, שהרי מי לא אוהב להצליח בכל משימה? כמו כן, גם אם אתם מרגישים שרמת הקושי של החידות קלה מאוד, זכרו כי החדר מכין אתכם לקראת חדרים ברמות קושי גבוהות יותר. ברגע שאתם מרגישים שהבנתם את הרעיון הכללי העומד מאחורי חדר הבריחה ברמת הקושי הקלה, תוכלו להתקדם לקראת חדר בריחה בעל קושי בדרגה בינונית, עד שתגיעו לחדר בריחה בעל דרגת הקושי הגבוהה ביותר ותרגישו סיפוק מעצם ההצלחה. נוסף על כך, בדרך כלל ניתן להצליח בכל המשימות במהירות רבה יחסית באמצעות כמות משתתפים גדולה של בין כ-6 משתתפים. כך תוכלו להתחלק במשימות ולפתור את כל החידות לפני שייגמר הזמן.

למיעד נוסף כנסו לאסקייפ רום אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה