ישיבה שלא מן המניין בשבוע הבא



אתמול הגישו 8 חברי מועצת עיר, בקשה לכינוס המועצה. המועצה לא כונסה מחר בגלל שלא היו 8 חתימות הנדרשות. היועצת המשפטית העדיפה לחכות ליומיים לפני כינוס המועצה כדי להודיע שהישיבה לא חוקית. יש חוק ויש חוק

ביום חמישי לפני שבוע, הוגש סדר יום לכינוס ישיבת מועצה שלא מן המניין על פי דרישת חברי האופוזיציה. אתמול, יומיים לפני כינוס המועצה, הודיעה היועצת המשפטית, הילה רווח, שחסרה חתימה אחת לכינוס המועצה ולכן המועצה לא תתכנס.

היועצת המשפטית ידעה כבר לפני שבוע שחסרה חתימה, אולם העדיפה לא להודיע לאופוזיציה על כך, כדי למנוע תיקון והוספת חתימה יום אחרי, הכל ככל הנראה, נראה בשיתוף עם בכיר בעירייה, כדי להביך את האופוזיציה. מאחר והילה רווח, היא עובדת עירייה ואמורה לשרת את כל חברי מועצת העיר, לכאורה נראה שהיא העדיפה למלא את רצונם של מעסיקיה הקרובים ולחטוא לתפקידה כעובדת ציבור ולעבוד רק על פי הנחיות נבחרי הציבור מהקואליציה, זה נראה כך גם בישיבות המועצה כשהיא נכנסת לעימותים עם חברי האופוזיציה והכל כדי לסתור את טענותיהם.

נכון, פקודות העירייה והחוק הם מעל כולם, אבל מה שעושה רווח, לא נראה טוב ובטח לא נשמע טוב. לא כל יום פורים גבירתי היועצת המשפטית, את אמורה לשרת את האינטרסים של העיר אשקלון לפני האינטרסים של אנשי הקומה הרביעית ואולי היועץ המשפטי החיצוני נותן לך תחושת ביטחון והתשלום בגינו מאות אלפי שקלים מכספי משלם המיסים. למה?.

בכל אופן היום יוגש סדר היום שוב עם שמונה חתימות של חברי המועצה, כך שהמועצה תכונס בעוד שבוע ימים על פי החוק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה