הכינו חתונתכם לקיץ – טיפים לחתונה בעונה החמה



מתכננים חתונת קיץ? מזל טוב! גייסנו את המומחים של ויה Via - בית לאירועים בלב הפרדסים כדי לקבל טיפים ורעיונות כיצד להתאים את האירוע לעונה החמה בצורה מיטבית, נטולת תקלות, וכיצד לשלב את אווירת הכיף, החופש והשמש של הקיץ בעיצוב ובהפקת החתונה

עונת החתונות הישראלית יוצאת לדרכה עם לכתו של ל"ג בעומר לעוד קיץ של חגיגות אהבה ונישואין. הקיץ רשמית מתחיל מעט יותר מאוחר, אולם כבר כעת פוקדים את הארץ ימים חמים יותר, כולל ימי שרב בהם הטמפרטורה מטפסת במהירות אל מעל ל-30 מעלות, ועליית הלחות כבר בדרך אלינו. אם כך, במה כדאי להתחשב ואיך כדאי להיערך לימים חמים בתכנון חתונה מוצלחת, כדי ליהנות ממעלותיו של הקיץ אך לא לסבול מחסרונותיו?

כדי לענות על השאלה פנינו אל מי שמאחוריהם ניסיון רב באירוח אירועי קיץ הן באולם סגור והן בגן אירועים פתוח ושלרשותם אולם אירועים במרכז הארץ – אנשי ויה Events Via - בית לאירועים בלב הפרדסים, מתחם אירועים יוקרתי בן 15 דונם בכניסה לנס ציונה, המתמחה באירוח חתונות, אירועים פרטיים ואירועים עסקיים במרכז הארץ בכל סדר גודל (מאירועי בוטיק אינטימיים ללא הגבלת מינימום מוזמנים ועד 800 איש), במקצועיות ובשירות בלתי מתפשרים, ועם מטבח שף צמוד האמון על הפן הקולינרי והחוויה הגסטרונומית בכל אירוע. עם אולם אירועים מפואר של 1,000 מ"ר וגן אירועים אורבני מרהיב לצדו, לויה יש היכרות רחבה עם חסרונותיה ויתרונותיה של העונה החמה, ויותר חשוב – הידע כיצד לחגוג אותה וליהנות ממנה בכל חתונה, באולם או בגן אירועים.

השאלה המהותית בחתונת קיץ: בפנים או בחוץ?

כשמתכננים מבעוד מועד לעתים קל להיסחף אחרי הדימוי הציורי של הקיץ, עם אור השמש הנעים והשמיים התכולים ואווירת החופש, ולבחור בגן אירועים על פני אולם. אך כדאי לזכור כי מזג האוויר הקיצי עלול להיות לפעמים מכשלה, בגלל הלחות הגבוהה ואם מדובר ביום שרב, ולכן כדאי לחשוב גם על כך בבחירת המקום לחתונה.

חתונה באולם אירועים מבטיחה אקלים שניתן לשלוט בו, בעזרת מיזוג אוויר של חלל סגור – וצרות השרב והלחות אינן עוד. אך עדיין ניתן ליהנות מאירוע באוויר הפתוח, למשל בשילוב פנים וחוץ: ישנם אולמות אירועים שמספקים אופציה לערוך את האירוע בגן ובאולם האירועים גם יחד. במתחם ויה   VIA אולם אירועים בנס ציונה, למשל, מציעים להעביר את קבלת הפנים אל גן האירועים, וכך ליצור אווירה משוחררת, רעננה ואלגנטית למינגלינג ולמפגש בין הבאים לחתונה, בין עצי פרי, שמשיות ואדניות פורחות. גם החופה נערכת תחת כיפת השמיים בנוף הירוק והפורח, עם חופת גזיבו קסומה או חופה יפנית יוקרתית ומרשימה. לאחר מכן עוברים אל האולם, הערוך לארח את סעודת השף ורחבת הריקודים, וכן מציע מערכות מולטימדיה חדישות ומסכי הקרנה לקליפים ולתמונות סטילס.

להתחתן בגן באוויר הפתוח – גם בקיץ!

ואם לא רוצים להתפשר על שום דבר שאינו חתונה בגן אירועים? במתחם ויה VIA EVENTS מאמינים שאסור להתפשר על חלומותיכם אודות החתונה המושלמת שדמיינתם, ומציעים ללכת על הבחירה בגן אירועים, אך להתכונן מראש לקיץ: קודם כל, אם מדובר בחתונה בשישי בצהריים, חשוב להקדיש מחשבה לאמצעי הצללה כדי למנוע שמש ישירה וצורבת. למשל, באמצעות שמשיות צל דקורטיביות שמשתלבות להפליא בעיצוב הרומנטי-אורבני, או רשתות צל. מומלץ גם לא להסתפק בזאת, ולהציב מצננים ומאווררים שידאגו למשב רוח נעים להקלה בחום.

כדאי לשדרג עוד יותר את החוויה של חתונת קיץ בגן אירועים וללכת צעד נוסף קדימה: להכין "עמדות רענון" עם מגבונים לחים ומראה, עמדות שתייה קרה במגוון צבעים, ואפילו שולחן עם מניפות לחלוקה ומשקפי שמש זולים בשלל צבעים – האקססוריז הצבעוניים הללו יקלו על החום וסינוורון השמש, וגם יוסיפו מססגוניותם לתמונות האורחים.

בחירות לבוש לחתונת קיץ בגן אירועים

לבחירה בחתונת קיץ באוויר הפתוח יש גם משקל בבחירת הלבוש של החתן והכלה. לשניהם כדאי להתמקד בבגדים קלים, מבד נושם, כדי למנוע הזעה מוגברת. כדאי גם לבחור בסט בגדים נוסף עבור רחבת הריקודים, או למקרה שחולצת החתן מתחילה להיות רטובה מדי – סט הבגדים השני יכול להיות קצר יותר, ומשוחרר יותר, עכשיו כשהחופה והתמונות העיקריות מאחוריכם. גם באיפור כדאי לבחור באיפור קל ומותאם לקיץ (ולשים בטווח הישג ערכת תיקונים!), ולהעדיף שיער אסוף על גולש.

אך הקיץ אינו רק פשרות והתאמות – הוא תירוץ נהדר לשבור שגרה: ללכת על צבע, אם שזירת צבע בשמלת הכלה, או שיער צבעוני (או הומברה משולב סגול-ורוד) או לק מגניב ומצויר; ואולי בחירה בשמלה קצרה ומודרנית יותר או לחילופין בוהו-שיק פחות מסורתי. בעונת החופש הרשות נתונה.

לחבק בחום את הקיץ – גם בעיצוב, בבר ובקינוחים

קיץ אינו רק חום ויזע, הוא גם אינספור דברים נפלאים: ים, שמש, חופש, כיף, בילויים, גלידות וארטיקים. את כל אלו ניתן לאמץ בחום ולשלב לתוך חתונתכם.

ראשית, הבר: בקיץ חשוב להרבות בשתייה, וזהו תירוץ נהדר לבר צבעוני במיוחד, ולא רק במשקאות האלכוהוליים. שלל שייקים, לימונדות ומיצי פירות בכוסות נאות או בצנצנות דקורטיביות ייראו נפלא ברבגוניותם, וישמחו את כל הבאים. כדאי להשקיע גם בקוקטיילים מהנים ומגוונים עם הרגשה טרופית.

גם את הפן הקולינרי באולם האירועים או בגן כדאי להתאים לעונה: אוכל קליל ורענן יותר, בעיקר בקינוחים. נצלו את פירות הקיץ הנהדרים. הביאו אוטו גלידה שיוציא את הילד שבכל אורח, או שלבו גלידה טובה לצד מנות אחרונות כמו עוגת שוקולד או עמדת קרפים/פנקייק.

עיצוב חתונה קיצי המתכתב עם העונה יכול לקבל השראה מאותו פן שמדבר אליכם אישית בקיץ: אם זה חתונה בהשראת הים וצבעיו, עם מוטיבים כמו גלגלי הצלה וצדפים; אם בבחירה באווירה טרופית שכולה קרנבל וצבע, או בבחירה מעודנת וקלילה של גווני פסטל וגלידה מרעננים.

והכי חשוב: זכרו לשתות הרבה, החל מהבוקר, גם בכדי לא להתייבש, גם כדי לשמור על רעננות וגם כדי להירגע. חתונת קיץ, כך מבטיחים במתחם ויה VIA EVENTS בית לאירועים בלב הפרדסים, יכולה להיות חגיגה נפלאה של אהבה ושל העונה השמחה בשנה, ועליכם ליהנות מכל דקה ממנה – את הדאגות שהכל יתנהל כשורה תשאירו לצוות המקצועי המובחר של ויה. 

לתיאום פגישת היכרות במתחם של ויה אירועים נס ציונה: חייגו: 08-6343550 הפייסבוק של אולמי ויה: https://www.facebook.com/viaevents1

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה