איך בוחרים קונסולת משחקים לילדים?



גם הילדים שלכם רוצים פלייסטיישן כמו שאר החברים שלהם? תתפלאו אבל הילדים שלכם צודקים כי קונסולת משחקים היא מזמן מרכיב חשוב בתרבות הפנאי. קונסולות המשחקים השונות מאפשרות חויה לכל המשפחה כי הן מתאימות למגוון של רמות: החל ממתחילים וכלה בגיימרים מקצוענים. ואם אתם חושבים שזו רק אופציה להעברת זמן לריק אתם טועים ובגדול, ואתם מוזמנים להמשיך לקרוא כדי לעמוד על טעותכם וכדי לבחור את הקונסולה הטובה ביותר לילדיכם

 אמנם כיום יש קונסולות משחקים של חברות שונות אבל קונסולה אחת עולה על כולן – קונסולת המשחקים סוני פלייסטיישן 4. קונסולות משחקים אלו כוללות לרוב חבילת משחקים מובנית וכן שלט נוסף למשחק זוגי. הנה ההוכחה הראשונה שקונסולת משחקים זו מהווה אופציה אידיאלית לבלוי חברתי. אבל זה ממש לא הכל, אז מה הופך אותה לקונסולה הטובה בעולם?

למשל, לקונסולה יש מפרט טכני עשיר, מעבד של 64 ביט עם 8 ליבות, מעבד גרפי, טכנולוגיות גרפיקה שמאפשרות דחיסה של וידאו, דיסק קשיח ענק וזה לא הכל – הקונסולה מאפשרת הנאה משירותים מקוונים שונים כמו אפליקציות, משחקים מקוונים, הורדה של תכנים ועוד. מסיבות אלו קונסולה זו מתאימה לגיימרים מקצועיים ואנחנו בטוחים שהילדים שלכם הם כאלה (או יהיו כאלה בעתיד).

ולגולת הכותרת – הקונסולה סוני פלייסטיישן 4 מכילה בקר חדשני בשם דואל שוק 4 עם תכונות ייחודיות, למשל: משטח מגע מובנה שמשמש גם ככפתור פיזי. בקר זה כולל כפתור לשיתוף שמאפשר לשחקן לשתף באינטרנט תמונות, חלקי משחקים או סרטי וידאו אינטרנטיים. בקר זה גם כולל פס תאורה עם צבעים מתחלפים שמשמש לתקשורת עם המצלמה, רמקול מובנה ואוזניות. בנוסף, קונסולה זו זכתה לשיפור מבחינת הרטט כך שמתאפשר משחק מלהיב, מרתק וסוחף.

אבל החוויה יכולה להיות גדולה עוד יותר והשימוש נוח יותר הודות לאביזרים של הקונסולה, למשל מתאם שמחבר את הקונסולה למחשב שניתן לשחק בעזרתו ולהעביר מידע וסרטונים, מעמד נוח שמאפשר הנחת הקונסולה במצב אנכי, כסוי עיצובי, אוזניות ועוד. ולא, האביזרים האלו לא תורמים רק למשתמש בקונסולה אלא גם לשאר בני הבית, למשל: הנחת הקונסולה - הנחת מונעת שברים ונזקים וחוסכת בכך כסף והאוזניות מאפשרות שקט, למשל לשחק כאשר שאר בני הבית ישנים .

ועכשיו כשאתם יודעים איך לבחור קונסולת משחקים לילדים ומהי הקונסולה הטובה ביותר, הגיע הזמן לבחור את החנות שבה תרכשו אותה. כמו בכל תחום, גם בתחום זה עליכם לרכוש את המוצר מהטובים ביותר או בקיצור - מהמומחים של ג'ויסטיק פלוס. מומחים אלו יעניקו לכם שירות מקצועי, מעבדת תיקונים ובעיקר יחס חם ושירות אישי. ותתפלאו, אבל אתם לא צריכים לצאת מהבית כדי להינות מכך כי לרשותכם אתר אינטרנט.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה