סכנת חיים: ההסעות מגיעות לבית הספר והוא סגור



בשעה 07:15 אלפי ילדים נותרים מחוץ לבתי הספר בעיר, משום שהוא נעול עדיין. חוסר אחריות של התאומים בין ההסעות להנהלת בתי הספר, הביא אמא לתלמיד בבית הספר אסף מימון לעלות פוסט המופנה לראש העיר

 כותבת בדף הפייסבוק שלה האם, אודליה נחמני בוחבוט, על חוסר האחריות של ההסעות והנהלת בית הספר, אסף מימון. מסתבר שזה אינו מנת חלקם של ההורית באסף מימון, אלא בכל בתי הספר, ההסעות מגיעות מוקדם, כדי לעשות סיבוב איסוף נוסף. כך חוסכים בחברת ההסעות בהוצאות תוך כדי סכנת חיים לילדים שנותרים מחוץ לשערי בית הספר, בשעת השיא. "תומר ראש העיר היקר, אשמח לקבל תשובות על חוסר האחריות בעניין ילדינו .

בני לומד בביהס אסף מימון ומוסע בהסעות , ביום שישי בני פיספס את ההסעה ולכן הסעתי אותו לביהס , הגענו לביהס בשעה 7:25 בדיוק! אני מורידה אותו מהאוטו ונחרדת לגלות שכ60 ילדים ממתינים מחוץ לשערי ביהס לבד! הזדעזעתי למראה עיניי , בעודי מחכה לאיש צוות ולפתיחת השערים היה ילד מכיתה א' שנפצע בראשו , שאלתי את בני ולדבריו בכל בוקר הם מחכים כמה דק שיפתחו להם , החוסר אחריות כלפי ילדינו זהו השבר המכעיס והמקומם! לא ייתכן גם ששנה שלימה ואנו ההורים מרביתם אינם בכלל יודעים שילדיהם מחכים 5-10 דק לבד וחשופים לכל הסכנות שבחוץ אם זה עובדים זרים ערבים, פדופילים או סתם מריבה בין חברים ,והדק הללו קריטיות ביותר! אני שואלת אותך ראש העיר היקר ! האם אתה לוקח אחריות לכך ???!!! אם חברת ההסעות לא מסוגלת להגיע בשעה שנפתחים שערי ביהס הרי לשקול מעבר לחברת הסעות ! בטוחני שיש פיתרון לעניין אך השאלה עד כמה חשוב ביטחון ילדינו ! דורשת ומצפה לתשובו". ! גורם בכיר בעירייה נמסר שהנושא בבדיקה ויטופל מידית.

התמונה אינה מייצגת בית ספר מסויים שיש בו את הנזכר לעיל, היא רק דוגמא.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה