או חברותא או מיתותא



בשבוע שעבר נערך מפגש סיכום לפרויקט לימוד משותף של תלמידי בית הספר הממלכתי דתי "ברנע" , עם תלמידי ישיבת צביה ."התלמידים משני הצדדים קיבלו כאן הרבה יותר מהלימוד עצמו", סיפרו בבית הספר

 בית הספר הממלכתי דתי "ברנע" מנסה לשלב במהלך הלימודים גם תכנים שאינם קשורים ישירות לחומרי הלימוד אלא מעניק גם  ערכים חשובים אחרים, אם לשפוט לפי הפרויקט הרי שהם בהחלט הצליחו במשימה. במהלך שנת הלימודים האחרונה, היו שותפים תלמידי כיתות ו' וכיתות ג'  בבית הספר, בפרויקט מבורך של לימוד משותף "חברותות", עם תלמידי כיתת י' בישיבת "צביה באשקלון. תלמידי הישיבה היו מגיעים בכל יום רביעי באופן קבוע  ומתחלקים לשתי קבוצות , כאשר קבוצה אחת הייתה  מלמדת את תלמידי כיתות ו' שיעורים בנושאי ערכים, זיקה דתית ויהדות. לעומתן זכו לקבל תלמידי כיתות ג' עזרה וסיוע בחומר הלימודי. יצוין כי החברותות היו קבועות , מה שיצר במהלך השנה האחרונה קשרים אישיים חזקים בין התלמידים. למעשה במהלך השנה קיבלו תלמידי "ברנע" הכוונה וסיוע לקראת עלייתם לחטיבת הביניים, ולא התביישו לשאול את השאלות שמטרידות אותם לקראת המעבר.  תלמידי בית הספר ברנע סיפרו על שבעות רצון רבה מהפרויקט המשותף.

"שמחנו מאוד להשתתף בפרויקט" סיפר השבוע אחד מתלמידי כיתות ו' בבית הספר. "ונהנינו להכיר את תלמידי הישיבה ששמחו להעניק לנו מזמנם וללמד אותנו על ערכים ודברי חשובים שיעזרו לנו בהמשך, הם גם שמחו לייעץ לנו לקראת החטיבה". גם בישיבת צביה שיבחו את הפרויקט המשותף, "נכון ש התלמידים שלנו נתנו עזרה וסיוע, אבל הם קיבלו לא מעט", סיפר אחד מאנשי הצוות.

"שמחנו להוביל פרויקט כזה שנותן לתלמידים גם עזרה לימודית, גם פיתוח ערך של חברות ולמידיה משותפת. אני חושבת שהפרויקט יגרום לחיזוק הקשר בין התלמידים למוסדות החינוך הממלכתי דתי באשקלון", סיפרה מנהלת  בית הספר אורלי אוחיון ."אנו  מקווים להמשיך בפרויקט גם בשנה הבאה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה