חברת FlyAway תיקח אתכם גבוה גבוה, לסיור בכדור פורח בדרום הארץ, מעל הנגב הצפוני. סיור אינטימי של עד 5 אנשים, סיור שכולו חוויה בלתי רגילה בשחקים!



בעוד שטיסה בכדור פורח עם חברות אחרות נערכת יחד עם 16 אנשים לכל הפחות, ב- FlyAway מציעים לכם טיסה אינטימית הרבה יותר עם מספר מצומצם מאד של אנשים, וכל זאת – ב-480 ש"ח בלבד

אין כמו לחוות את המרחב הפתוח, את השמיים, ממעוף הציפור. וכשמדובר בדרום הארץ, הרי שאלה מראות נהדרים שניתן לראות מלמעלה – מראות בשלל צבעים ומגובה רב במיוחד. 

הטיסה בכדור פורח של חברת Fly Away מתאימה לכל מי שרוצה ליהנות מאטרקציה מסוג אחר, אטרקציה שמשלבת בין נופים עוצרי נשימה לבין טיסה מופלאה בכלי טיסה שונה, ציורי ומיוחד במינו.

בואו אתנו ותיהנו מיופי של הרפתקה

הכדור הפורח של Fly Away נתפר וסוגנן במיוחד עבור החברה בשנת 2012. הוא נכנס לשירות בשנת 2013 ומאז מציע לכל המעוניינים חוויה קסומה בשחקים. הטיסה בכדור הפורח הזה, המכונה "מייק", מיועדת לעד 5 אנשים והיא נפלאה לכל גיל. הכדור יוצר באנגליה, עומד בכל התקנים המחמירים הנדרשים ונפחו הוא כ-3400 מ"ק. הוא מופעל על ידי הטייס הראשי של החברה, יובל חג'בי, שעבר בהצלחה את קורס הטסת הכדורים הפורחים בקליפורניה וצבר לא מעט שעות טיסה בענף. לאחר שחזר ארצה בתום הקורס בשנת 2009, קיבל חג'בי גם ראשון טיס ישראלי בנוסף לרישיון האמריקאי שברשותו, והחל לעבוד בתחום.

פעילות נפלאה לכל אירוע

הטיסה בכדור הפורח של Fly Away מתאימה לסגנונות שונים של אירועים ולמטרות שונות. היא נפלאה כמתנת יום הולדת מקורית, לצעירים וגם למבוגרים; היא מושלמת לצורך הצעת נישואין וגם נהדרת כחגיגת יום נישואין וכבילוי זוגי רומנטי. טיסה כזו יכולה גם להתאים לחברות הייטק, לבנקים, לחברות פרטיות ולוועדי עובדים המעוניינים להציע לעובדיהם יום כיף מקורי ושונה ולאפשר להם גם ליהנות מגיבוש חברתי. וכמובן, זוהי אפשרות נפלאה לזמן איכות משותף עם הילדים בטיסה משפחתית בכדור פורח יחד עם האנשים שאוהבים.

וכל זה – בדרום היפהפה

הטיסה בכדור הפורח של Fly Away תפגיש אתכם עם הנופים עוצרי הנשימה של הדרום הרחוק. הטיסה מתמקדת באזור הנגב הצפוני, שבו ניתן לחזות בלא מעט פרדסי הדרים, במשטחים ירוקים עזים, בחיות בר שמסתובבות להן באופן חופשי בשטח ובהפתעות נוספות. בתנאי ראות טובים אפשר גם לראות את קו חוף הים, את רכס הרי יהודה, את מרכז הארץ וגם את נופי נחל הבשור.

ועכשיו – מבצע מיוחד: עלות הטיסה היא 480 ש"ח בלבד לנוסע בכל יום במהלך השבוע, לרבות סופי שבוע וגם בחגים. מחיר אטרקטיבי לכל הדעות, כזה שלא תמצאו אצל חברות אחרות. המחיר הוא לזמן מוגבל – מומלץ להקדים ולהזמין את הטיסה מראש. פרטים נוספים על כדור פורח, על החברה וגם על המבצע אפשר לקבל בטלפון שמספרו 055-8900100.

אודות החברה

חברת Fly Away פועלת בתחום זה מאז שנת 2013. החברה עומדת לרשותם של לקוחות פרטיים ועסקיים מכל רחבי הארץ המעוניינים לחוות את הדרום המשגע מגבוה, מזווית קצת שונה. את החברה מנהל יובל חג'בי, המשמש גם כטייס הראשי שלה, והיא מספקת מענה מושלם לאירועים שונים, לרבות פסטיבלים, המתקיימים על רקע נופים מדהימים. תנאי הטיסה מצוינים, הטיסה בכדור הפורח נעימה ובטוחה והזיכרונות הנותרים אחריה נשארים עם הנוסעים לעד. הטיסה מותרת לילדים בני 5 ומעלה ואסורה לנשים בהיריון. אם קיימת מגבלה רפואית כלשהי, יש לדווח עליה מראש.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה