אשקלון לוקחת חלק במהפכה הדיגיטלית



מטרת התכנית הינה לפתח ולקדם את מערך השירותים הדיגיטליים לתושבים. ראש העיר בפועל, תומר גלאם: "המהפכה הדיגיטלית נמצאת בעיצומה. כרשות אנו מחויבים להכיר את סל הכלים הדיגיטליים שיש על מנת לפתח ולהתאים אותם לטובת התושבים"

עיריית אשקלון נבחרה להשתתף בתכנית 'מאיצים דיגיטליים' אשר פועלת לראשונה בארץ ביוזמת מטה ישראל דיגיטלית במשרד לשוויון חברתי, משרד הפנים והשלטון המקומי.

 מטרת התכנית לפתח ולקדם את התחום הדיגיטלי בעיר, בדגש על תפיסת שירות דיגיטלי ושיפור מערך השירותים הדיגיטליים לתושבים. כמו כן, נציגי הרשות שמשתתפים בתוכנית יהיו חלק מרשת עמיתים של מאיצים דיגיטליים, לצורך המשך למידה משותפת ויצירת שיתופי פעולה, שיובילו לפיתוח הנושא באשקלון בפרט ולקידום המהפכה הדיגיטלית בשלטון המקומי בכלל.

 אשקלון משתתפת בתוכנית יחד עם 15 רשויות נוספות מרחבי הארץ שנבחרו לאחר שעמדו במבחנים וראיונות שנערכו עבור קבלה לתכנית.

 ראש העיר בפועל, תומר גלאם: "אני מברך על השתתפותנו בתוכנית החשובה. המהפכה הדיגיטלית נמצאת בעיצומה. כרשות אנו מחויבים להכיר את סל הכלים הדיגיטליים שיש על מנת לפתח ולהתאים אותם לטובת התושבים ובמטרה לשפר משמעותית את השירות שהם מקבלים בעירייה. התוכנית עונה על החזון שלנו, הן בתחום השירות לתושב והן בתחום הנגשת המידע, לקידום שירותים דיגיטליים חדשניים, זמינים וישירים המאפשרים שקיפות, ריכוז מידע וניהול יעיל".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה