טיפוח הידיים - המדריך לשמירה על עור ידיים בריא ונעים

$(function(){setImageBanner('48a32b24-303d-4ccc-bfee-df6b29863464','/dyncontent/2024/10/15/7d06b997-ade5-40fb-97ac-f9800ddf7031.jpg',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,37983,'Image','');})

כפות הידיים שלנו הן לא ספק אחד האזורים המרכזיים והפעילים ביותר בגוף. השימוש היומיומי בהן יוצר עומס מתמיד על העור, מה שעלול להוביל לבעיות כמו יובש, קוטיקולה קשה וציפורניים שבירות. על מנת לשמור על עור כפות הידיים במצב אופטימלי, חשוב להשקיע בטיפוח נכון.

קרדיט תמונה FREEPIK

 

 

מהן הבעיות הנפוצות בעור כפות הידיים ומהם הצעדים העיקריים בהם ניתן ומומלץ לנקוט על מנת לשמור על כפות ידיים בריאות ומטופחות?

טיפול בקוטיקולה

הקוטיקולה היא שכבת רקמות של עור סביב ציפורני הידיים, אשר עלולה להתייבש ולהפוך לסדוקה או קשה. זאת במיוחד כאשר הידיים חשופות למים ולכימיקלים ו/או לקור ויובש, בתדירות גבוהה.

מסיר קוטיקולה הוא מוצר המסייע לטפל בעור הקוטיקולה בצורה יעילה. מדובר בחומר שמרכך ומסייע להוריד את הקוטיקולה בצורה חלקה, מה שמאפשר לקבל גימור מסודר ומטופח לציפורניים. השימוש במסיר קוטיקולה מסייע גם למנוע הצטברות של חיידקים וזיהומים סביב הציפורן, ומקנה לידיים מראה מטופח ובריא.

שמן לציפורניים

ציפורניים בריאות נמדדות גם במצב העור הסובב אותן. שמן ציפורניים הוא תכשיר חשוב לשמירה על ציפורניים חזקות ובריאות. שמן זה מכיל רכיבים מזינים כמו ויטמינים ושמנים טבעיים, המחדירים לחות לעור שמסביב לציפורן ומונעים היווצרות יובש ונזקים נלווים. הוא מסייע גם לשיפור הגמישות של הציפורן ומחזק אותה, מה שמפחית את הסיכון לבעיות כמו קילופים וסדקים. כדאי למרוח את שמן ציפורניים על בסיס יומיומי ולעסות אותו לתוך העור סביבן לצורך קבלת תוצאות מיטביות.

קרם ידיים ליובש קיצוני

עור הידיים של רובנו חשוף במהלך היומיום למגוון תנאים אקלימיים ולחומרים כימיים שעלולים לגרום ליובש קיצוני. קרם ידיים ליובש קיצוני הוא פתרון מצוין לטיפול בעור יבש ומגורה. קרם זה מכיל רכיבים טבעיים שונים דוגמת תמציות טבעיות, וויטמינים ועוד, אשר מסייעים להזין את עור כפות הידיים ולהחזיר לו את הלחות הדרושה. שימוש יומיומי בקרם מסוג זה יבטיח שהעור יישאר רך, גמיש ומוגן מפני התייבשות, גם בתנאים הקשים ביותר.

כיצד להשתמש בתכשירים אלו בפועל?

על מנת לשמור על הידיים במצב הטוב ביותר לאורך זמן מומלץ לאמץ שגרת טיפוח יומיומית הכוללת את התכשירים שהוזכרו לעיל. התחילו בטיפול בקוטיקולה עם מסיר קוטיקולה כדי לשמור על המראה הסביבתי של הציפורן. הוסיפו שמן ציפורניים לשמירה על הבריאות והחוזק של הציפורן והעור סביבה. לסיום, השתמשו בקרם ידיים ייעודי ליובש קיצוני, לשמירה על עור הידיים לח ומטופח לאורך היום כולו.

 

כפות הידיים הן כרטיס הביקור שלנו, לכן חשוב להשקיע יום יום בטיפוחן. באמצעות שימוש נכון בתכשירים הנ"ל ניתן לשמור על עור כפות הידיים בריא, מטופח ונעים למגע. טיפול נכון לא רק משדרג את המראה של הידיים אלא גם תורם לנוחות ולבריאות כללית טובה יותר. גם אם לא הענקתם לכך משקל רב במיוחד עד כה, מומלץ לנסות ולהיווכח בהבדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה