כיצד לבחור חברת שיש למטבחים

$(function(){setImageBanner('8242dd86-c3a7-4cb9-b777-f4ef11022ce2','/dyncontent/2024/10/15/7d06b997-ade5-40fb-97ac-f9800ddf7031.jpg',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,37983,'Image','');})

בחירה של שיש עבור המטבח שלכם היא החלטה חשובה מאוד בתהליך עיצוב הבית. לא מדובר רק בשיש כחומר פונקציונלי המיועד עבור משטחי עבודה, אם כי גם עבור אלמנט עיצובי מרכזי המשפיע על המראה הסופי הכללי של המטבח. על מנת שניתן יהיה להבטיח את הבחירה המוצלחת, חשוב לדעת כיצד לבחור שיש למטבחים שתספק עבורכם את השירות ואת המוצר הטובים ביותר. מהם השיקולים המרכזיים שעליכם לקחת בחשבון? מהם סוגי השיש המומלצים? מהי החשיבות של בחירת חברה אמינה ומקצועית?

קרדיט תמונה FREEPIK

כיצד לבחור חברת שיש למטבחים?

בואו נצלול לעומק ונבין קודם כל מהם סוגי השיש השונים שיש כיום בשוק -

שיש גרניט ושיש דקטון

כאשר מנסים להבין כיצד לבחור חברת שיש למטבחים , מומלץ קודם כל להבין מהם ההבדלים בין הסוגים השונים של השיש. בין החומרים היותר חדשים ונפוצים שיש הוא שיש דקטון. שיש זה משלב בין עמידות בפני שריטות וכתמים לבין חוזר גבוה. הוא עשוי מחומרים טבעיים והתהליך של הייצור מאוד מתקדם, כך שניתן להבטיח עמידות לאורך זמן.

לעומת זאת, שיש גרניט מציע מראה ייחודי עבור כל משטח, הוא שיש עמיד מאוד וטבעי, עמיד לכתמים וחום, אך יחד עם זאת רמת התחזוקה הנדרשת עבורו קצת יותר קפדנית, על מנת לשמור על המראה הטבעי שלו.

שיש פורצלן ושיש למינם

כאשר ניגשים לשאלה "כיצד לבחור חברת שיש למטבחים", אל תשכחו כמובן גם לקחת בחשבון את החומרים היותר ומודרניים, כמו למשל פורצלן ולמינם. למינם הוא חומר חזק במיוחד המסוגל להתמודד עם עומסים כבדים לצד עמידות רבה בפני שריטות. פורצלן הוא חומר יותר קל (באופן יחסי), גם הוא עמיד בפני כתמים וחום, מה שבעצם הופך אותו לאפשרות נהדרת עבור מטבחים מודרניים.

מה צריך לקחת בחשבון בעת בחירת חברת שיש למטבחים?

מחיר שיש למטבח

העלות גם היא גורם חשוב מאוד והיא עשויה להשתנות מעת לעת בהתאם לסוג השיש, גודל המשטח, עובי הלוח ואיכות הגימור. מומלץ לבצע השוואת מחירים בין כמה חברות ובהתאם לכך גם להבין מה כוללת בתוכה כל הצעה - האם העלות כוללת התקנה? האם ישנן עלויות נוספות? האם השירות איכותי? האם השיש איכותי?

אחריות התקנת שיש למטבח

בידקו מראש שהחברה מספקת אחריות הן על השיש והן על ההתקנה. האחריות מאוד חשובה משום שהיא מבטיחה תיקונים של בעיות או ליקויים כאלו ואחרים העשויים להופיע לאחר ההתקנה. בידקו מראש כמה זמן נמשכת האחריות, האם היא מורחבת ומה היא כוללת, על מנת להיות בטוחים שהכיסוי שתקבלו מלא במקרים של בעיות (חלילה).

 

חברת שיש למטבחים צריכה להציע מגוון עיצובים ומבחר סוגים של שיש על מנת שניתן יהיה לבחור את המתאים ביותר עבור הויז'ן שלכם בסגנון המטבח שלכם, כך שבין אם ההעדפה שלכם היא מראה קלאסי עם גרניט טבעי, או למשל עיצוב יותר נקי ומודרני עם פורצלן, מומלץ לוודא שהחברה מציעה אפשרויות המתאימות לחזון העיצובי שלכם. בחברה כמו שיש אלי ונתי  למשל, תוכלו להיות בטוחים שהמוצרים שתקבלו איכותיים מאוד, השירות שתקבלו מקצועי מהשורה הראשונה והויז'ן שלכם יצא לפועל. זיכרו, בסופו של דבר, בחירה מושכלת בכל הנוגע לחברת שיש תוכל להבטיח לכם מטבח פונקציונלי, מרשים ועמיד למשך שנים רבות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה