כך תמנעו מכת חרקים בבית

$(function(){setImageBanner('754c2723-f243-439c-8579-6d51050b08e2','/dyncontent/2024/10/15/7d06b997-ade5-40fb-97ac-f9800ddf7031.jpg',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,37983,'Image','');})

חרקים בבית יכולים להוות מטרד גדול, ולא רק מבחינת אי הנוחות שהם גורמים, אלא גם בגלל הסיכונים הבריאותיים שהם יכולים להביא איתם. רגע לפני שאתם מכירים בגזירת הגורל שצריך להזמין מדביר מדי שנה ושנה, הרי שאנו כאן כדי לבשר לכם שישנם גם צעדים מניעתיים שיכולים להרחיק את המזיקים מביתכם.

קרדיט תמונה FREEPIK

 

בשיתוף עם המדביר המזמר שירותי הדברה ריכזנו עבורכם כמה דרכים יעילות להימנע מחרקים בבית ולהבטיח סביבה נקייה ובטוחה.

שמירה על ניקיון הבית

הדבר הבסיסי ביותר שניתן לעשות כדי למנוע כניסת חרקים לבית הוא לשמור על ניקיון. חשוב להקפיד על הדברים הבאים: ניגוב וניקוי הרצפות באופן קבוע, ריקון פחים בתדירות גבוהה ואף יומיומית, שטיפת כלים לאחר השימוש, ניקוי שאריות מזון מהמקומות בהם הם נשארים וכל שכן באזורים דוגמת חצר הבית או המרפסת. שמירה על ניקיון מופתי מדי יום ויום, היא צעד חשוב ואף החשוב ביותר לצורך מניעת הגעת מזיקים.

איטום חורים וסדקים

אל תמעיטו בערכם של הסדקים הקטנים בקיר או החור שנמצא לכם ממש מתחת לארון של המטבח. חרקים רבים נכנסים לבית דרך חורים וסדקים קטנים שקיימים בקירות, בחלונות ובדלתות. לכן, ומלץ לאטום את כל החורים והסדקים בעזרת חומרים מתאימים כמו סיליקון או קצף איטום. במידה וישנם פתחי אוורור לבית, הרי שמומלץ לאטום אותם עם רשת מתאימה.

התקנת רשתות על חלונות ודלתות

רשתות מהוות חסם פיזי יעיל שמונע מחרקים להיכנס לבית. התקנת רשתות על חלונות ודלתות מאפשרת לאוורר את הבית מבלי להכניס חרקים. את הרשתות ניתן להתקין עם מדביר או לחילופין עם מרחיק יונים המתמחה בעבודה בגובה ובהתקנת רשתות הרמטיות שמיועדות נגד יונים, אך גם מונעות את הגעתם של מזיקים נוספים.

שמירה על גינה מסודרת

לא רק אסתטיקה! גינה מסודרת ומטופחת יכולה להפחית את כמות החרקים שנמצאים סביב הבית. חשוב להקפיד על הדברים הבאים: גיזום הצמחייה והסרת עשבים שוטים, ניקוי מקומות עם מים עומדים כמו בריכות דגים או כלי מים לחיות מחמד ושמירה על הניקיון סביב פחי אשפה מחוץ לבית. בנוסף דעו כי חרקים רבים נמשכים לאור, ולכן מומלץ להשתמש בתאורה חלשה או בתאורת LED מחוץ לבית, אשר פחות מושכת חרקים.

אחסון נכון של מזון

אחסון מזון בצורה נכונה הוא חלק חשוב במניעת חרקים.  חשוב לשמור על הרגלים דוגמת אחסון מזון בכלי אחסון אטומים, שמירה על מזון יבש במקומות גבוהים וקשים לגישה לחרקים וניקוי קבוע של ארונות המזון. נוסף על כך תוכלו לאבזר את הארונות בחומרים טבעיים שיכולים לדחות חרקים, כמו שמנים אתריים (כגון שמן לבנדר, שמן עץ התה, שמן מנטה), חומץ ושום. ניתן לרסס את החומרים האלה במקומות אסטרטגיים בבית.

ומתי יש להזמין מדביר מקצועי?

במקרים חמורים בהם ישנה נוכחות חרקים רבה בבית, מומלץ להזמין מדביר מקצועי. מדביר יכול להשתמש בחומרים והטכניקות המתאימות ביותר למניעת כניסת חרקים לבית ולהבטיח סביבה נקייה ובטוחה. כמו-כן, מדביר יוכל לאתר את האזורים המועדים לפורענות, ולהדריך אתכם כיצד לערוך צעדים מניעתיים שיפחיתו את הצורך בהדברה בפעם הבאה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה