מועדון לבת מצווה או אולם? למה לבחור כשאפשר גם וגם!

$(function(){setImageBanner('2022b72b-520b-40a0-b33d-0befe9fa94a5','/dyncontent/2024/9/5/b04035a5-d3d1-4f4d-bfd3-4abf634be667.jfif',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,37983,'Image','');})

על דימסיה אנחנו בטוחים ששמעתם, המועדון הייחודי הזה לקח חלק במאות אירועי בת מצווה ב-12 שנים האחרונות ועכשיו חוגג בת מצווה בעצמו, עם מתיחת פנים שמוכיחה כי מדובר במקום הטוב ביותר לאירועי בת מצווה באזור השפלה והדרום

דימסיה הוא מתחם אירועים ותיק וידוע השוכן באשדוד, המקום מספק שילוב מושלם בין אולם לבת מצווה למועדון כך שתוכלו ליהנות מכל העולמות. כאן כלת בת המצווה זוכה למסיבה תוססת לחברי הכיתה / השכבה באווירה סוחפת עם די ג'יי, רקדנים וכניסה מושקעת לרחבה וההורים זוכים לאירוע מרשים ומכובד עבור אורחיהם, עם אזור המוקדש למבוגרים.

מנות באווירת מסעדת שף

תשכחו מכל מה שידעתם על אוכל באירועי בת מצווה, דימסיה מציבים רף גבוה במיוחד גם כאן, עם מנות שף גורמה לאורחים המבוגרים באירוע – המשפחה והחברים של ההורים למשל.

ומה עם הילדים?

 המבורגר עם לחמנייה יבשה – OUT, המבורגר שף בלחמניית בריוש, שניצלים, תוספות חמות וטעימות – IN!

כדי להבטיח שאף ילד לא ייצא מכאן רעב, כל אחד מהילדים מקבל מגש אישי הכולל את כל המנות העיקריות והתוספות, כך שיקבל טעימה מושלמת מכל החוויה וייהנה ממבחר עשיר. ההחלטה הזו מגיעה מההבנה של צוות דימסיה כי יש ילדים שמתביישים לגשת לדוכן האוכל לקחת מנה או תוספת שניה.

בכדי לגרום לכולם לחוש הכי בנוח שאפשר, כל ילדה וילד מקבלים מגש אחיד מלא בכל טוב, עם מנות מעולות שלא יביישו מסעדת גורמה, כמו המבורגר שף מבשר פרימיום איכותי המוגש בלחמניית בריוש טרייה שנאפתה בסמוך לאירוע.

קרדיט ל צלם: דוד גלה

שומרים על רחבת ריקודים מלאה

כל הורה לבני עשרה יודע שמדובר בקהל לא פשוט. הילדים של היום יודעים בדיוק מה הם רוצים ואוהבים ולפעמים קשה לנתק אותם מהמסכים. אז מה עושים כדי לשמור על רחבת הריקודים מלאה ושמחה לאורך כל האירוע? תשאירו את זה לדימסיה. צוות המקצוענים המגובש של דימסיה מורכב מבעלי מקצוע מעולים שעובדים יחד כבר שנים. צלמים, די ג'יי, ברמניות, רקדנים, מפעילי בובות ענק ועוד, כל אלו עובדים בסנכרון מושלם לאורך כל הערב ועושים הכל בכדי להבטיח אירוע שמח ובלתי נשכח עבור כלת בת המצווה, המשפחה והחוגגים (גם המבוגרים).

 דואגים לכל הפרטים הקטנים

דימסיה - Legendary Moments ממוקם באשדוד, במרחק נסיעה קצרה מאשקלון. מדי שנה אנחנו משמחים מאות ילדים אשקלונים ולוקחים חלק ביום המאושר של בנות מצווה תושבות העיר.

נשמח לדאוג לכם להסעות באוטובוס עם נהגים אדיבים שבחרנו בקפידה, כך שהילדים יוכלו להיכנס לאווירה הנכונה כבר בדרך למועדון.

חבילה הכוללת את כל מה שצריך לאירוע מושלם

במקום להשקיע זמן, אנרגיה והרבה כסף בחיפוש בעלי מקצוע כמו צלמים ומפעילים, אנחנו מזמינים אתכם להסיר דאגה מלבכם ולתת לנו לעשות את הקסם שלנו. החבילה המובנית של דימסיה לאירוע בת מצווה כוללת הכל – מפעילי אירוע שיקפיצו את כולם, צוות תפעול, רקדנים מקצועיים, צלמים (כולל מגנטים לאורך כל הערב), ברמניות, ארוחת גורמה ואטרקציות מיוחדות שלא נפרט כאן כדי לשמור על אפקט הפתעה. אה, ויש אפילו שובר מתנה לחנות בגדי מעצבים לילדות, כדי שכלת המסיבה תוכל לבחור לעצמה שמלת חלומות לבנה לאירוע (שנשארת אצלה). אמרנו הכל כלול, לא?

אז אם אתם רוצים להיות בטוחים שאירוע בת המצווה שלכם יהיה כזה שידברו עליו גם עוד שנים, כזה שהילדים לא ישכחו והכי חשוב – כלת בת המצווה לא תשכח, אנחנו מזמינים אתכם לטובים ביותר, באחריות.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה