קלנועיות מאושרות לטיסה: פתרון לחופשה לאנשים עם מוגבלות בהליכה

$(function(){setImageBanner('8a5d5532-56a7-4112-939e-9eea97ebd4d3','/dyncontent/2024/10/15/7d06b997-ade5-40fb-97ac-f9800ddf7031.jpg',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,37983,'Image','');})

עבור אנשים עם לקות ניידות, תכנון חופשה מגיע עם סט ייחודי של אתגרים. אחד המכשולים המשמעותיים ביותר הוא התחבורה - ספציפית, כיצד לשמור על עצמאות וניידות ברגע שהם מגיעים ליעדם. עבור רבים, הפתרון טמון בקלנועיות, מכשיר שנועד לסייע לבעלי מוגבלויות הליכה לנווט בסביבתם. עם זאת, לא כל הקלנועיות נוצרות שווים, וכאשר מדובר בנסיעות אוויריות, השאלה האם קלנועית מאושרת לטיסה הופכת מכרעת. למרבה המזל, חלק מהקלנועיותמתוכננות ומוסמכים במיוחד לתחבורה חברתית, ומספקות מענה נגיש ומעשי לנוסעים עם מוגבלות בהליכה.

קרדית לתמונה קלנועיות בראשית מובילטי

 

 

חשיבות הניידות למטיילים עם מוגבלויות

ניידות חיונית לכולם, אך עבור אנשים עם מוגבלות בהליכה, שמירה על עצמאות בזמן נסיעה יכולה להיות מרתיעה במיוחד. שדות תעופה, מלונות ויעדי תיירות לא תמיד מתוכננים עם אנשים מוגבלים, מה שמקשה על תנועה חופשית. קלנועית מתקפלת מציעה תחושה של אוטונומיה, המאפשרים למשתמשים לנווט באזורים גדולים מבלי להסתמך על אחרים.

עבור מטיילים עם מוגבלויות, קלנועית יכולה לעשות את ההבדל בין ליהנות מטיול לבין להיות מוגבל לשטח מוגבל. היכולת לחקור יעדים חדשים מבלי להפריע פיזית יכולה לשפר משמעותית את איכות חווית החופשה. עם זאת, נוסעים צריכים לוודא שהקלנועיות שלהם עומדות בתקנות חברת התעופה ומאושרות לנסיעות אוויריות.

מה הופך קלנועית למאושר?

לא את כל הקלנועיות ניתן לקחת על מטוסים, מכיוון שלחברות התעופה יש הנחיות מחמירות לגבי מכשירים המופעלים על ידי סוללה. כדי שקלנועית יאושר לטיסה, עליה לעמוד בתקני בטיחות מסוימים, במיוחד לגבי הסוללה שלה.חברה שהקלנועית שלה עומדת בכל התקנים ומאושרת לטיסה היא דגם לייט מבית קלנועיות בראשית מובילטי. רוב חברות התעופה מתירות קלנועיות המונעים על ידי סוללות עופרת חומצה בלתי נשפכות או סוללות ליתיום-יון, כאשר האחרונות הן האפשרות הנפוצה והמועדפת יותר בשל משקלן הקל יותר ויעילותן האנרגטית הגבוהה יותר אך חשוב לוודא שיש לכם אישור טיסה לקלנועית מהספק שלכם תרם הטיסה..

סוללות ליתיום-יון כפופות לתקנות לגבי גודלן וקיבולתן. בדרך כלל, מותרות סוללות בדירוג וואט-שעה של פחות מ-300Wh, וקלנועיות המשתמשים בסוללות כאלה נחשבים בטוחים לנסיעות אוויריות. חברות תעופה מסוימות עשויות אפילו לאפשר קלנועיות עם שתי סוללות, בתנאי שקיבולת הוואט-שעה המשולבת שלהם לא תעלה על 300Wh.

בנוסף, הקלנועית חייבת להיות קומפקטית וניתנת לקיפול כדי להתאים למטוס או, במקרים מסוימים, להיות מאוחסן בתא הנוסעים. קלנועיות ניידות מודרניות רבים מתוכננות להיות קלות וניתנות לקיפול בקלות, מה שהופך אותן לנוחות יותר הן לצוות חברת התעופה והן לנוסע.

לפני הזמנת טיסה, על הנוסעים תמיד לבדוק עם חברת התעופה כדי לוודא שקלנועית הניידות שלהם עומדת בתקנות הספציפיות של חברת התעופה. כמו כן, חשוב ליידע את חברת התעופה מראש כי קלנועית יהיה חלק מהמטען הנשלח או הכבודה, מכיוון שחלק מהספקים דורשים תיעוד נוסף או הודעה מוקדמת ואישור טיסה לקלנועית..

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה