אני לא אויב של התושבים אתם (השמעוניסטים) מסוכנים לציבור



"כשאשקלונט" החל לעלות את העובדות על חלק קטן ממה שקרה בעיריית אשקלון, בתקופתו של איתמר שמעוני, כראש עיר וחיים סופר כמנכ"ל העירייה, המילים העלו את הסעיף לכמה זבי חוטם במטה של שמעוני והם החלו לעלות פוסטים, תוך כדי שהם מפיצים עלי דברים שקריים, שאין להם מושג על מה הם מדברים - כותבים ויש לי בעיה עם זה. הם מביאים דברים מבית מדרשו של שמעוני, מקור ההשראה שלהם לדברי שקר. ככה זה כשאתה גודל "במטה" שכל מה שיודעים בו את תורת השקר כתורה שבעל פה וכתורה שבכתב

ככה זה כשאתה גדל "במטה" שכל מה שיודעים בו זה את תורת השקר ודיסאינפומציה ואם לא הבנתם מילה כאן, נא פנו למילון אבן שושן. יש להם מורים טובים, איתמר שמעוני וחיים סופר, אולי האיש הכי לא אהוד בעירית אשקלון וגם במטה הבחירות של שמעוני.

אין לי בעיה עם פוסטים נגדי או נגד כתבה שעולה ״באשקלונט״ ואני כעורך לוקח אחריות עליה, יש לי בעיה שמנבלים את הפה וחושבים שאתר "אשקלונט" הוא סניף של איתמר שמעוני. האתר אינו סניף של אף רשימה ולא של אף מועמד, האתר מביא את האמת וכל אחד שיעשה חשבון הנפש האישי שלו כשהוא בא להטיל את הפתק. 

באמת ובתמים האמנתי לאיתמר שמעוני כשהוא אמר לי "השתנתי", ואני מכיר את שמעוני לא מעט שנים, בתוכי משהו כלפיו היה תמיד סקפטי ולא מתכוון לכתב האישום החמור לכשעצמו, אלא לאורח החיים השקרי שאימץ, מאז החל לחשוב שהוא האדם הראוי לעמוד בראשות העיר ולא רק בה,גם משרד הבריאות וחברת ״אתרים״  הם אבני דרך שהובילה אותו לכתב האישום.

לפני מספר חודשים ביקש שניפגש, ישבנו בקפה ״נלסון״, מקום חביב עליו לקיום פגישות. הוא פתח ואמר ״אני יודע מה עברנו כשכיהנתי ואני קודם כל מתנצל על כך, אבל השתנתי מקצה לקצה, אני אדם מאמין יותר ודתי יותר״ באמת חשבתי שהוא השתנה ולתת לא צ׳אנס נוסף, אולי באמת לאור הנסיבות החדשות שבהם הוא נתון, כתב אישום, הוא הפך להיות גם אדם ישר. אחד ממקורביו דיבר איתי לאחר השיחה הזו ושאל אם אני מוכן להצטרף אליו, עניתי שכן והכל מתוך נאיביות שבאמת ובתמים הוא עשה מטמורפוזה לחשיבה שלו והכל נעשה מתוך אמירת אמת הפעם. בסיכום שיחה זו ולאחר שהוא נפגש עם איתמר באותו היום, נפגשנו אני ומקורבו פעם שניה ואז הגיע ההצעה להיות במקום השלישי. ישבתי עם שמעוני שוב אחרי כשבוע ואז שאל שמעוני מה אני רוצה לעשות כחבר מועצה, עניתי מה שעניתי והוא אמר סגור. באותו השבוע הגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו לשדרות, כדי לחנוך את הסכם הגג בעיר, נכחתי במקום ולאחור סיום הטקס, הלכו חלק מהנוכחים לביתו של אלון דוידי, ראש עיריית שדרות לארוחת ערב יחד עם ראש הממשלה. ההכרות שלי עם ראש הממשלה קרובה, מאז שנת 1992 כשהוא חזר מהאו"ם שם היה השגריר הישראלי. ביקשתי  ממנהלת לשכתו של ראש הממשלה, חני, להגיע לשיחה קצרה איתו, היא שאלה על מה, עניתי לה בנושא הבחירות המוניציפאליות בעיר. ראש הממשלה אישר שאגיע, הניחו לי כסא ליד ראש הממשלה והשאלה הראשונה אחרי שיחת נימוסין איתו הייתה "האם אתה מוכן שאלך עם איתמר שמעוני" ראש הממשלה שאל אותי כמה שאלות ואישר. איתמר שמעוני היה צריך להיות גם מועמד הליכוד לראשות העיר. אולם ככל הנראה שמעוני לא באמת השתנה והשמועות שהגיעו אליי הביאו אותי למסקנה, שהוא לא מתכוון לכבד את ההסכם. ביקשתי להיפגש איתו והוא הכחיש אולם באחד האירועים בהם הוא נכח אמר לשאלות אנשים שם האם הבטיח לי את המקום השלישי, הוא הכחיש. מכאן הדרך הייתה קצרה לביטול ההסכם איתו הייתה קצרה. גם ליו"ר מועצת הסניף של הליכוד, שמען אסולין, הבטיח שמעוני מספר דברים וגם להם הוא התכחש אחר כך. הועדה שכונסה בליכוד החליטה בעקבות כך לא לאשר לאיש בליכוד לרוץ לראשות העיר.

ניסיונות של בכירים בליכוד ובינהם השר ישראל כץ וחבר הכנסת דוד ביטן, לשנות את החלטת הועדה היו לשווא.

בסופו של יום אפשר להגיד ששמעוני נשאר לא אמין בלשון המעטה. זו הסיבה האמיתית וכל דבר אחד פרי דימיונם של כמה מלחכי פינכה במטה הבחירות שלו.

בכתבה הבאה(מחר) תקראו (מתוך פרוטוקול החקירה) עד כמה הסתבך שמעוני בפרשה שהגיע גם למשטרה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה