השתיים יצאו מעודדות ומחוזקות

$(function(){setImageBanner('0dbec0fc-c19b-4985-9981-0b17c0adfac7','/dyncontent/2024/10/15/7d06b997-ade5-40fb-97ac-f9800ddf7031.jpg',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,27129,'Image','');})

כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א למשפחות החטופים:"השם נמצא איתם,ואוהב אותם״

ביום חמישי, ערב יום הכיפורים, נערך מפגש מרגש מאוד בין נציגי משפחות החטופים ירדן גונן שאחותה רומי מצויה בשבי. ואלה בן עמי, שאביה נותר בשבי ,לבין אושיית התקשורת , עינב בובליל. נציגי המשפחות הגיעו לבית משפחת בובליל באשקלון ופתחו את ליבם . השיחה הייתה מרגשת מאוד, עינב פתחה את ליבה והדמעות לא עצרו וכל מילה שלה היתה על מנת לחזק את המשפחות. *השיא של השיחה היה כאשר נערכה שיחת טלפון עם כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א* במהלכה קיבלו תשובות לשאלות שהטרידו אותן . בעיקר ביקשו לדעת מה עם יקירהם המצויים בשבי האויב האכזר .*השתיים יצאו מעודדות ומחוזקות מהשיחה עם כ"ק האדמו"ר שליט"א.* להלן תמצית השיחה המרגשת:

\


*ירדן :*"אחותי הקטנה ,רומי, עדיין לא חזרה"
*האדמו"ר:* יש לכם אות חיים ,משהו?
*ירדן:*"לא, הפעם האחרונה הייתה מזמן...אתה יודע , אנחנו מרגישות אותם חזק.לפעמים מקבלים אות חיים מהלב, ולאו דווקא פורמאלית"
*האדמו"ר:*"מה שאתם מרגישים בלב. זאת האמת. השם נמצא אתם , אוהב אותם, הם הילדים העיקריים שלו . יום הכיפורים חותם את זה. והיא תצא ב"ה "
*אלה {הבת של אוהד בן עמי} שואלת:* תיכף יום כיפור. יום כיפור זה היום שלי ושל אבא שלי.רק של שנינו. הרב, מה עם אבא שלי לא יודע שמחר יום כיפור?"
*האדמו"ר:*"תדעי צדיקה, הם כל כך רעים וכל כך מנוולים וכל כך רשעים ואכזריים שיתנו להם לראות את החדשות"


*ירדן:*"יום כיפור זה היום מבחינת המשפחה שלנו זה יום שאחותי רומי ממש מעריכה ואוהבת וממש חשוב לה להיות עם המשפחה".
*האדמו"ר:*"ביום כיפור אלוקים מסתכל על כל המשפחה, אלוקים רואה את כל הצער שלכם ושל כל עם ישראל. וב"ה יחתמו אותם ביום הכיפורים להשתחרר ולחיים טובים",אמן.חדשות בזמן אמת,בן ציון עטיה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה