מועצת העיר אשקלון, עציצים במשתלה

$(function(){setImageBanner('9f95449c-0c8e-4f7b-bcd3-61df3c142dff','/dyncontent/2024/9/5/b04035a5-d3d1-4f4d-bfd3-4abf634be667.jfif',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,27129,'Image','');})

בקשה להלוואה של 200 מיליון שקלים מנכ"ל רביעי שמתפטר, מפעלים שלא מגיעים וחברי המועצה חברי ניסיון מהקואליציה שבפנטזיה שהכל בסדר מצביעים אוטומית על כל נושא

אני מסקר את מועצת העיר מעל 14 שנה חרפה כזאת לא ראיתי ממזמן, נראה שחלק גדול מחברי המועצה נחתו מהירח ישר לחדר הישיבות של מועצת העיר אין להם שום מושג קלוש מה עליהם לעשות חוץ מלהרים את היד ברגע שראש העיר נותן את האות.

שאלות בסיסיות איך תקציב האחזקה של האקו פארק קפץ פי 5 בתוך שנה מ 3 מליון ל 15 מיליון  ואיך זה שיש רק מציע אחד ניגש למכרז מתמסמים על ידי ראש העיר המנוסה בתשובה קצרה אפילו בילי דיון כפי שהחוק מחייב  "שהכל עבר ייעוץ משפטי".

ראש העיר עובר בקלילות מנושא לנושא  ואם צריך נראה נעלב לפעמים במופע של חוסר מודעות עצמית "מה שאני עשיתי למען אשקלון אף אחד לא עשה" עובר לנושא הבא מבלי לערוך שום דיון ושוב חברי המועצה מהקואיליצה שמתנהגים כמו עציצים מצביעים ללא שום שאלות כאשר ניתן האות.

כל ההבטחות מלפני הבחירות להילחם למען התושב מושתקות על ידי חוסר הניסיון שלהם. הם לא יודעים מה תפיקידו של חבר מועצה כי רובם חסרי ניסיון ואלו שכן בעלי הניסיון כבר מבינים שהכל זו הצגה.

לבנתיים אף מפעל נורמלי לא מגיע לעיר ואנחנו מסתפקים במפעל "מיס לוסי" של נקניקיות החליט בטובו להגיע לעיר (כנראה זו הרמה של העיר), אין נורת אזהרה שלא נדלקה, ירידה חדה במדד יציבות הכלכלית של העירייה, העלאה חדה בארנונה לתושבים, אי יכולות לגייס תקציבים ממשלתיים והחובות לבנתיים מצטברים, חברי המועצה מהקואליצה עוצמים עיניים ומתפללים שמה של בר דעת רואה זו עוד סתם המצאה של רואי השחורות.

חברי האופוזיציה החליטו לא לעבור לסדר היום ושלחו מכתב התראה לפני חיוב אישי כנגד ראש העיר והייעוץ המשפטי של העירייה. אפה עו"ד איתן צוריאל שהיה יועץ המשפטי של העירייה ואפה מה שקורה במועצה הנוכחית.

ניתן לראות את ההצגה החל מהדקה ה 17:00 בושה וחרפה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה