"מחויבים לספק לציבור את השירות הטוב ביותר"*

$(function(){setImageBanner('99b1e7fa-a60e-4f57-9b14-c69b4190b163','/dyncontent/2024/9/5/b04035a5-d3d1-4f4d-bfd3-4abf634be667.jfif',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,27129,'Image','');})

במסגרת מדיניות השרה רגב לשיפור השירות לאזרח, ערך מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן, ביקור פתע בסניף משרד הרישוי באשקלון. הביקור נערך ללא התראה מוקדמת, במטרה לבחון באופן ישיר את רמת השירות. ולאתר ליקויים ודרכים לשיפור השירות
בתמונה: למען התושבים. בן זקן מימין במשרד התחבורה באשקלון. צילום: משרד התחבורה.

דוברות משרד התחבורהה

במסגרת הביקור, קיבל מנכ"ל משרד התחבורה סקירה מקיפה ממנהלת הסניף על מאפייני הפעילות, זמני ההמתנה, כמות המבקרים במקום ובחן בעצמו על טיב השירות. המנכ"ל שוחח ישירות עם כמה מהמבקרים שהגיעו לקבל שירותי רישוי, שאל לשביעות רצונם וענה על שאלות.

כחלק מחזון השרה רגב להורדת חסמים ושיפור השירות, הורה המנכ"ל למנהל הסניף לבחון דרכים להפחתת העומס באמצעות עידוד המבקרים לבצע פעולות רישוי באמצעות הדיגיטל בסיוע עובדים שיקבלו את פני המבקרים בסניף ויכולים במקרים רבים לחסוך להם את ההמתנה בתור.

*יצויין כי זו אינה הפעם הראשונה שהמנכ''ל מפתיע את העובדים בביקור פתע. בביקורים קודמים פקד המנכ''ל את סניפי הרישוי בחולון, ירושלים ואשדוד, ובכוונתו להמשיך ולהגיע ללא התרעה לסניפים נוספים על מנת לשמור על רמת שירות גבוהה.*

*מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן:* "אנו ממשיכים לפעול למען הציבור הרחב ומאפשרים לאזרחי ישראל לבצע את מרבית פעולות הרישוי באמצעות האתר, ללא צורך בהגעה לסניפי רישוי. עם זאת, סניפי הרישוי חשובים עבור אוכלוסיות המתקשות בקבלת שירותים דיגיטליים, וכן לביצוע פעולות המחייבות הגעה לסניף. נמשיך להשקיע בחזון השרה רגב לשיפור השירות לאזרח, בקיצור תורים וביצירת סביבה נעימה ומכבדת".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה