עסק משפחתי דור שני של אמא ובת

$(function(){setImageBanner('afebc828-318b-4196-be8a-277cb0a3a220','/dyncontent/2024/9/5/b04035a5-d3d1-4f4d-bfd3-4abf634be667.jfif',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,27129,'Image','');})

חני, קוסמטיקאית 40 שנה, מוכרת בעיקר ״כרנטגן של העור״, מומחית לפתרון ובעיות עור, בעלים של מרכז אסתטיקה בקרית מלאכי ״חני קוסמטיקה״ֶ

יח״צ

מעל 35 שנה חני מנהלת מרכז אסתטי במרכז העיר לבד עד שהכניסה את הבת שלה רון לוי לשותפה, רון מגיל 16 עובדת לצד אמא ולומדת ממנה את העבודה עוד מילדות חיה ונשמה את העסק של אמא.
כיום שתיהן מנהלות יחד, רון עוסקת ביעוץ אסטרטגי, שיווק וקידום המרכז..


המטופלות וצוות הקוסמטיקאיות המיומן של המרכז קוראים לה "רנטגן מהלך". עם המבט החודר והשאלות הנוקבות, תוך דקות היא יורדת לשורש העניין ומספקת תמונת מצב מלאה על העור: היא יודעת מי אכל ומי לא (ואיך זה משפיע על העור), מי מרח קרם ואיך, מי היה בשמש, למי יש בעיות בריאותיות או סובל מלחצים שמשפיעים על העור. כמו צילום רנטגן, רק בלי הקרינה ובלי להוציא טופס 17.

בעזרת ראיית הרנטגן היא יצרה את שיטת 3 השלבים: אבחון, טיפול, שימור. כל אחד משלבי השיטה נראה במבט חטוף כמובן מאליו, אך כשצוללים לעומק מבינים מדוע נשים שמגיעות למרכז עם האתגרים הגדולים ביותר בעור, יוצאות מטיפולי האנטי אייגי'ינג עם פנים זורחות וחיוך מאוזן לאוזן.


מאיפה ראיית הרנטגן?


"במשך 40 שנות טיפול ראיתי וטיפלתי (כמעט) בהכל. מעבר לזה, אני והצוות שלי באמת רואים את המטופל שמולנו. אנחנו חוקרות, מתעניינות ובולשות - עד שמתקבלת תמונת מצב מלאה. חשוב להבין: אף טיפול לא יניב את התוצאה הרצויה, ללא דיאגנוזה מדויקת שתוביל לבניית תכנית הטיפול המתאימה.
זה כמו לקחת תרופה לכאב ראש בזמן שהבעיה בכלל נמצאת בבטן.

כדי לייצר אבחון עומק, יצרתי ושכללתי לאורך עשרות שנים כלי אבחוני הכולל עשרות רבות של שאלות, המתייחסות לכל הרבדים הרלוונטיים: לגורמים הבריאותיים, הסביבתיים התזונתיים והתורשתיים המשפיעים על מצב המטופל. התוצאה היא אבחון סופר-מדויק, שמוביל לבניית תכנית טיפול אפקטיבית.

האבחון הזה קריטי במיוחד בטיפולי אנטי אייג'ינג, שבהם עשרות גורמים עשויים להשפיע על הזדקנות העור ועל בעיות שונות דוגמת עור נפול, כתמים וקמטים".

מה קורה אחרי האבחון?


"מגיעים לשלב השני בשיטת אבחון, טיפול, שימור: לשלב הטיפול ההיקפי, הפועל להצערת המראה במגוון מישורים. כשמגיעה אלי מטופלת בשנות ה-40 או ה-50, במקרים רבים היא סובלת ממכלול של בעיות: מקמטים ומחריצים בעור, מעור נפול או מיובש, מקו לסת נופל, מפיגמנטציה בעור הפנים ועוד. כדי לייצר עור חלק, מתוח וזוהר, אי אפשר לטפל רק באחת מהבעיות. מה יעזור הטיפול בקמטים אם העור נפול ורפוי? במקרים כאלה נדרש טיפול רב-מערכתי באמצעים חדישים".
"נשק יום הדין להצערת המראה"


"כשמטופלת מגיעה לטיפול אחרי שנים שבהם הגיל, ההרגלים והשפעות הסביבה נתנו את אותותיהם, על מנת לחולל שינוי אמיתי ובולט נדרשים 'כלים כבדים'. כאן נכנס לתמונה צי מכונות הפאר שלנו, שכולל עשרות מכשירים חדישים הרותמים את פסגת הטכנולוגיה להצערת המראה. כל אחת מהמכונות שעיניך רואות היא המרצדס של עולם הטיפול.

לקביעת ייעוץ : 050-658-1331
אתר: https://hani-cosmetics.co.il/

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה