איך בוחרים את השעון המושלם?



אומרים שאין הזדמנות שניה לרושם ראשוני ולראיה – כל אלמנט במראה החיצוני שלנו משפיע על איך שתופסים וחווים אותנו לפחות ברמת המפגש ההתחלתי. אם אתם מאלו שמשקיעים זמן, כסף ותשומת לב לפרטים הללו, בוודאי חשוב לכם לבחור גם שעון יד שישלים לכם את המראה אך גם ישרת אתכם מצוין לטווח ארוך.

קרדיט תמונה - FREEPIK

איך בוחרים שעון כזה? עדן שעונים עם המדריך המלא.

פריט אל-חלוף

מידי יום אנו לובשים סט בגדים שונה ולעתים משקיעים זמן בלוק הנכון שאיתו נצא היום מהבית. אלא שמי שעונד שעון איכותי וטוב, לא יוותר עליו במסגרת ההתארגנות והוא ישולב במראה הנבחר בכל מקרה. כיום בחירת האקססוריז כמו שעון, תיק ואפילו נעליים היא לא רק עניין של פתרונות אופנתיים משלימים. היא מייצרת נוחות חשובה לאורך היום ומשפיעה על הדרך לעבור ולחוות אותו. כאשר נבחר בפריט המתאים עבורנו, נותיר גם רושם עמוק וחיובי יותר מאשר זה שאולי היה נוצר הודות לחולצה המסוימת שבחרנו ללבוש.

סימבוליות דגם השעון

שעונים הם כוח. סמל סטטוס. הצהרה אופנתית וגם פרקטית. הם מביעים חלק גדול מהאישיות שלנו ואפילו באופן בלתי מודע: שעון ספורט יעיד עלינו כאנשים נמרצים שהדיוק חשוב להם. שעון חכם ישדר שאנו שולטים בזירה הטכנולוגית וזורמים בקלות עם שינויים. שעון מפואר ויוקרתי ישקף מעמד מכובד והערכה לפרטים הקטנים. מסיבה זו, השעון הנבחר מוכרח להתאים למראה הכללי אבל גם לאופי.

בחירת שעון יומיומי

במסגרת תחומי בחירת השעון הקז'ואלי, צריך לקחת בחשבון את פרופורציות פרק כף היד לעומת קוטר השעון עצמו. שעון טוב ילווה אותנו בכל מראה ובכל זמן ויום ולכן עליו ליצור את האווירה הנדרשת. שעון גדול מידי על פרק כף יד קטן עשוי להקטין עוד יותר את הפרופורציות שלנו, מה שייתכן ולא יתאים לצורך האישי לשדר כריזמטיות, דומיננטיות ומעמד. מנגד, שעון קטן ש"נבלע" על פרק כף יד גדול מרגיש כמו אמירה אסתטית שגויה ולעתים גם כהצהרה על הסתפקות במועט ובקטן, מה שעשוי להתנגש עם הצורך שלנו להביע שאפתנות, דיוק ורצון להתקדם.

לכן הדרך הנכונה לבחור בשעון המתאים חייבת להביא בחשבון את התאמת הקוטר לפרק כף היד, כאשר גם לרצועה עצמה יש אפקט משלים לתפיסת הפרופורציות.

חומר הגלם

בשוק אפשר למצוא שפע עצום של דגמי שעונים, לא כולם עשויים מחומרי הגלם הטובים ביותר בנמצא. המשמעות היא שתרוויחו שעון יפה וזול, אבל כזה שכוחו יפה רק לתקופה קצרה מאוד. אם זה מתאים לכם, אין סיבה להימנע מהרכישה. אבל אם אתם מעוניינים למצוא שעון לגברים או שעון לנשים לטובת זוגיות ארוכה, תהיו חייבים לוודא שהוא עשוי מחומרי גלם איכותיים וישמור על עמידותו לטווח ארוך. לכאן גם נכנסת תקופת האחריות שתקבלו מהמוכר, שתבטיח תיקון והחלפה בעת הצורך.

אפשרויות השעון

שעוני יד מבטאים צרכים פונקציונליים שונים ולכן לא רק העיצוב והעמידות חשובים, אלא גם הדברים שהשעון ידע לעשות עבורכם: תאורת לילה, טיימר, עמידות במים, שמע, פונקציות חכמות, מודולריות וכד'. בנוסף, שווה לשקול את ההבדל בין שעוני קוורץ ושעונים מכאניים, שנוגעים לאופן הפעולה של השעון: שעוני הקוורץ כוללים מספר חלקים מצומצם המבצעים יחד עבודה מדויקת שאין צורך לתחזק. שעונים מכאניים יתאימו יותר לאניני טעם, שמעריכים את מלאכת המחשבת שמאחורי המוצר ונתפסים גם כתכשיטים בפני עצמם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה