איך בעל עסק צריך לבחור אילו ביטוחים לקנות עבור העסק שלו?



בחיינו הפרטיים, אנחנו מקפידים לרכוש שורה של פוליסות ביטוח שאמורות לשרת אותנו לצרכים שונים. למשל, פוליסות ביטוח רכב, דירה, בריאות, חיים. כל פוליסה מיועדת לכסות היבט מסוים ולספר לנו ערובה, שאם חס וחלילה יקרה משהו, אנחנו מבוטחים ונהנה מכיסויים של חברת הביטוח, על פי תנאי הפוליסה.

קרדיט תמונה FREEPIK

 

כך עלינו לנהוג גם בחיינו המקצועיים. כל בעל עסק צריך לרכוש שורה של פוליסות ביטוח שאמורות לכסות היבטים מסוימים, שאם חס וחלילה נצטרך להתמודד עם נזק מסוים, אזי שחברת הביטוח תספק לנו כיסוי כספי מתאים, בשביל שנוכל להתמודד עם הבעיה בצורה נכונה ומהירה. כל בעל עסק צריך לבחון אילו ביטוחים קיימים בשוק, אילו פוליסות החברות מציעות, ומה יכול לשרת אותו.

לפני שנציג דוגמאות של פוליסות ביטוח, כאלו המיועדות לעסק עצמו וכאלו המיועדות לעובדים או לבעלים שלו, חשוב לציין, שכל בעל עסק צריך לאפיין בצורה נכונה את הצרכים של בית העסק וכן את היכולות הכלכליות, בשביל להחליט האם משתלם לו לרכוש פוליסה מסוימת או לא. יתרה מזו, עליו לבחון את היתרונות והחסרונות של כל פוליסה והאם היא באמת רלוונטית עבורו. 

איך בוחרים ביטוחים לעסק?

כאמור, כל בעל עסק צריך לאפיין את הצרכים של העסק שלו מחד ואת התנאים והיכולות הכלכליות שעומדות לרשותו מאידך. יחד עם זאת ישנן פוליסות ביטוח שהן הכרחיות בכל מצב, השאלה היא כמובן מה הפוליסה תכלול, מה גובה הכיסויים שלה, ומה העלויות הכלכליות של כל פוליסה.

למשל, כל בית עסק היום צריך לרכוש ביטוח סייבר - קבוצת גור מציעה פוליסה משתלמת בהיבט זה. ביטוח זה מתייחס למקרים בהם המחשבים של בתי העסק נפרצו, וגורם שלילי גנב מהם נתונים, שינה מידע או מבקש לסחוט את בעלי העסק.

רכישת ביטוח סייבר – קבוצת גור הוא דבר חיוני, מאחר ועם השנים מתרחבות התקפות הסייבר על בתי עסק, בין אם זה על מידע פיננסי ובין אם זה על מידע הקשור לעובדים וללקוחות. הביטוח עוזר לכסות את הנזקים שנגרמים בהיבט זה.

דוגמאות אחרות לפוליסות שכל בית עסק צריך, הן ביטוח עסק, מבנה ותכולה, ביטוח אחריות מקצועית, ביטוח צד ג', וכן ביטוח חבות מעבידים כלפי עובדים. אלו ביטוחים שנועדו לאפשר לבית העסק ולבעליו, לפעול בצורה סדירה ומתוך ידיעה שאם חס וחלילה קורה משהו, הרי שבעל העסק לא יצטרך לשלם על כך מכיסו או מחשבון בית העסק לבדו.

איך מטיבים עם העובדים?

ישנו ביטוח נוסף שיכול לשרת בתי עסק והוא ביטוח בריאות קבוצתי . זה ביטוח שנועד להטיב עם עובדים, שכן הוא מציע להם ביטוח בריאות דרך מקום העבודה. כך הם לא צריכים לרכוש בכספים ביטוח בריאות.

ביטוח בריאות קבוצתי מספק שורה ארוכה של כיסויים הקשורים להיבטים בריאותיים שונים, ולא פעם הוא תקף גם לבני משפחה ולא רק לעובד עצמו. זה יכול לחסוך באופן משמעותי בעלויות, ולייצר הזדהות ונאמנות גבוהה יותר של העובד עם בית העסק.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה