אירוח משפחות בקשת יהונתן



מתחם האירוח "קשת יהונתן" הממוקם במושב קשת שבמרכז רמת הגולן מציע את אחת מאפשרויות האירוח הנעימות והאטרקטיביות ביותר בצפון הארץ, ומותאם במיוחד לאירוח משפחות מכל הגדלים, הסוגים והמינים, הן עבור חופשה מבורכת והן עבור אירוע משפחתי מסוג זה או אחר.

 

כמה ימים של אירוח כפרי בצפון יכולים לעשות טוב לכל משפחה, במיוחד עכשיו כאשר רמות המתח והחרדה במדינה גבוהות במיוחד. אזור רמת הגולן מהווה יעד מתבקש ומזמין במיוחד עבור משפחות מכל רחבי הארץ. מה תמצאו במתחם של קשת יהונתן ומדוע המקום מתאים במיוחד לא רק כמקום אירוח בגולן לחופשה משפחתית, אלא גם כמקום לערוך בו אירועים חגיגיים משמחים במיוחד?

קרדיט לתמונות: קשת יהונתן

קצת על קשת יהונתן

"קשת יהונתן" הוא מתחם אירוח ברמת הגולן המציע את התנאים הנוחים והנעימים ביותר עבור משפחות וקבוצות קטנות, בלב הטבע המרהיב של רמת הגולן. במקום ניתן למצוא חדרים גדולים ורחבי ידיים המתאימים גם למשפחות גדולות וברוכות ילדים וגם לקבוצות קטנות, כמו גם מתחם קמפינג מקסים ומאורגן בו ניתן לישון באוהלים תחת כיפת השמיים, אך עדיין ליהנות מכל התנאים הנוחים ביותר (מקלחות חמות, שירותים נקיים, מטבח לבשל בו, פינות ישיבה נעימות וכיוצ"ב).

המקום מותאם גם לשומרי שבת, אשר מבחינתם אינם יכולים לצפות למקום אירוח כפרי בצפון טוב יותר – ניתן להגיע בהליכה מהמתחם לא רק לבית הכנסת והמקוואות שבמושב, אלא גם לכמה וכמה נקודות יפות בטבע בהן ניתן לטייל, ליהנות מזרימת המים והנחלים שבאזור, פרחיה מקסימה ממש ועוד, ללא כל צורך לנסוע ברכב.

כמו כן, המיקום הגיאוגרפי של קשת במרכז הרמה מאפשר להגיע לכל מקום בגולן במרחק נסיעה קצרה יחסית, על שלל הנחלים, מפלים, מסלולי טיולים ואטרקציות טבעיות נוספות שיש לחבל ארץ מרהיב זה להציע.

המקום המושלם לאירוע משפחתי

קשת יהונתן מהווה מבחינות רבות גם את מקום האירוח האולטימטיבי עבור אירועים משפחתיים קטנים ובינוניים, דוגמת סוף שבוע בת מצווה בצפון , שבת חתן וכד'.

למעשה, המקום ידוע כאחד היעדים האטרקטיביים ביותר ברשימת מקומות אירוח לשבת חתן בצפון , הן בגלל הסביבה הפסטוראלית והנעימה כל כך והן בגלל המאפיינים של מקום האירוח עצמו, המאפשרים כאמור להתארח גם בקבוצות ומשפחות רחבות יחסית. כמו כן, ניתן להזמין מראש מזון ביתי מעולה, כשר וטעים, אשר יחסוך לנו גם את הצורך לדאוג לנקודה החשובה הזו..

בין אם אתם מתכננים לחגוג בר/בת מצווה בצפון, שבת חתן, יום נישואים עגול ומרגש, יום הולדת עגול של הסבא/סבתא של המשפחה או כל מאורע חגיגי אחר, בקשת יהונתן תיהנו מהתנאים האולטימטיביים – מקום אירוח מפנק ומושלם מכל בחינה, הממוקם בלב הטבע הירוק והמרהיב ביותר במדינה.

 מוזמנים בחום להתארח, כמו גם ליצור קשר לקבלת פרטים נוספים אודות החופשה או האירוע המשפחתיים החלומיים הבאים שלכם...

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה