איתור חברה: כל המידע שאתם צריכים לדעת על הצד השני



כשחותמים על עסקה עם שותפים או כשלקוח חדש מצטרף לחברה, אנו רוצים לדעת עליהם כמה שיותר. בעידן האינטרנט קל יותר לאתר מידע על חברות או לקוחות פרטיים, במטרה לבחון שאכן אין לגורמים האלה היסטורייה כלכלית בעייתית. כי כשאנו פונים לחברה, מחפשים שותפים לעסק או יוצרים קשר עם לקוחות, אנו רוצים להיות סמוכים ובטוחים שאנו מסכמים עניינים עם אנשים שאין להם עבר כלכלי בעייתי.

קרדיט תמונה FERRPIK

מתי נרצה לאתר חברה?

במקרים מסוימים נרצה לדעת כמה שיותר על חברה נתונה. כך למשל, איתור חברה רלוונטי למי שמעוניין לעבוד כשכיר בחברה חדשה. כעובד חדש שמרבית הכנסותיו (אם לא כולן) נשענות על המשכורת החודשית, חשוב לוודא שהחברה משלמת את משכורותיה בזמן. במקרה זה, חיפוש קצר בגוגל כבר יכול להניב תוצאות שליליות ותגובות של עובדים לשעבר. אבל כדי להיות בטוחים, ניתן לפנות לשירות איתור חברות כדי לדלות כמה שיותר מידע על החברה.

כאמור, מקרה נוסף שבו נרצה לדעת הרבה על החברה הוא מצב שבו אנו עומדים להיכנס לשותפות עסקית. השותפות העסקית דורשת אמון משני הצדדים ורווחים בצדה. שותפות עסקית אמתית יוצרת הזדמנויות חדשות, מוסיפה שירותים איכותיים יותר לשני הצדדים ומגדילה את מאגר הלקוחות. אבל לפני הכול, יש צורך לברר שהחברה שאיתה אנו מעוניינים לעשות את השותפות היא באמת חברה אמינה ומקצועית שאפשר לסמוך עליה. לפיכך, חשוב לבצע על החברה חיפוש מקצועי, לדלות דוחות ולבחון אם לחברה קיים עבר בעייתי. שאם כך המצב, כדאי להיזהר ולנתק קשרים עם החברה. שכן, אם מדובר בחברה שנכנסה לחובות גדולים או פשטה רגל, היא עלולה לסבך גם אתכם וליצור בעיות כלכליות שלא קל לצאת מהן.

דוגמה נוספת לצורך לבדוק את החברה היא במקרה של חברה חדשה המצטרפת למאגר הלקוחות שלכם. לקוח חדש הוא תמיד הזדמנות טובה להגדיל את הרווחים, אבל אתם צריכים להיות גם בטוחים שלחברה יש את הכסף הדרוש לשלם לכם. אם בפגישה העסקית עם נציג החברה הבחנתם בדגלים אדומים שדורשים בדיקה, כמו הבעת סימני ההססנות בעת הדיונים על התשלום או הצעה לשלם את המקדמה במזומן, כדאי לבצע בדק בית על החברה ולאתר דוחות הנוגעים לעניינה.

אשראי בטוח עם חברה בטוחה

בימינו אין כמעט אדם שאינו משתמש בכרטיס אשראי לביצוע תשלומים פיסיים או טלפוניים. התחרות בין חברות האשראי גדולה, וכל חברת אשראי מציעה ללקוחות פוטנציאליים הטבות ושירותים, ובלבד שיצטרפו אליה. כאשר מדובר בבחירת חברת אשראי, מדובר למעשה בבחירת פתרון טוב לניהול הכספים שלנו. לפיכך, חשוב לברר כמה שיותר פרטים על חברת האשראי מבעוד מועד. כך, בזכות מנועי החיפוש המשוכללים של חברת DataCheck, למשל, ניתן למצוא מידע על חברת אשראי מיוחד אשקלון בע"מ ולקבל את האינפורמציה העדכנית ביותר ולראות מהו מצבה של החברה ברגע נתון.

מרגישים בטוחים יותר עם DataCheck

חברת DataCheck היא חברת סטארט-אפ מיוחדת שיש לה גישה למידע עסקי נרחב ולנתוני אשראי על חברות ובעלי עסקים שונים. כאן תוכלו לקבל מידע מפורט על החברה או העסק שאתם מחפשים ולדעת אם מושא החיפוש שלכם פשט את הרגל, אם קיימים תיקים בהוצאה אל הפועל, חשבונות מוגבלים או שבכלל מדובר על חברה שעברה תהליך פירוט. בעולם שבו ידע הוא כוח, אתם מוכרחים לבדוק טוב טוב עם מי אתם מתכוונים לחתום את העסקה הבאה שלכם. וכאן חברת DataCheck נכנסת לתמונה עם אפשרויות חיפוש חכמות שיציגו בפניכם דוחות מפורטים. אז לפני שאתם מוציאים את העט כדי לחתום על החוזה, עשו בדיקה קצרה למען השקט הנפשי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה