$(function(){setImageBanner('bcfdacf0-ae42-49c5-957d-a269ddb73fc5','/dyncontent/2024/9/5/b04035a5-d3d1-4f4d-bfd3-4abf634be667.jfif',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,37983,'Image','');})

בישול, אפייה וצלייה מהווים מבחינות רבות חוויה מיוחדת במינה, כאשר במקרים מסוימים מדובר גם בחוויה חברתית של ממש. עבור כל מי שחובב בישול באופן כללי, מומלץ בחום להכיר את האפשרות וההזדמנות של בישול פשוט בטאבון ביתי. ערבי אפייה עם חברים ומשפחה, סתם לבשל לעצמכם משהו טעים במיוחד בקלות ובמהירות רבה ואפילו לקחת את הטאבון בקלות לקמפינג שעושים בחיק הטבע – עולם חדש ומופלא של חוויות קולינריות שלא הכרתם!

 הטכנולוגיה של היום וההתפתחות בעולם הבישול בעשרות השנים האחרונות מאפשרים לנו ליהנות ממגוון טאבונים למכירה אשר מיועדים לשימוש ביתי, קלים ונוחים לתפעול ואף ניתנים לניוד ואחסון בקלות רבה ובלי לתפוס יותר מדי שטח. מהם היתרונות של טאבון ביתי ואילו אפשרויות עיקריות כדאי להכיר בתחום?

קרדיט תמונה בת חן דיאמנט

טאבון ביתי – יתרונות עיקריים

ישנם סוגים ודגמים רבים ושונים של טאבונים ביתיים, כולל טאבון נייד ונייח, לכך נגיע מיד ואף ניתן המלצה לדגם ספציפי. אך לפני כן – מהם המאפיינים הייחודיים והיתרונות של טאבון ביתי?

ובכן, כאמור לעיל, כיום כבר מייצרים טאבונים קומפקטיים ונוחים ביותר לתפעול ולניוד אשר אינם מאבדים מאומה מהיתרונות הקולינריים הנלווים באופן מסורתי לבישול בטאבון. כלומר, ניתן ליהנות מכל היתרונות המשמעותיים של צורת בישול זו – מנעד טמפרטורות רחב המאפשר בישול ואפייה של מגוון מאכלים שונים, הפעלה מהירה ופשוטה, ארומה וטעם שלא ניתן להשיג באף דרך אחרת וכיוצ"ב – גם כשהטאבון הרבה יותר קומפקטי, קל משקל ונוח להזזה ולתפעול בהשוואה לטאבונים המקצועיים הגדולים שרובנו מכירים מפיצריות וכד'.

טאבון גז או פועל על עץ וגם במשולב מספק את היתרונות המשמעותיים הללו בתחום הטאבונים הביתיים, כאשר בכל הפעלה ניתן לבחור האם להשתמש בגז - הניתן להדלקה מהירה בסיבוב כפתור בעוד טאבון הפועל על עץ מספק חוויה מעט שונה עם ניחוחות וארומה ייחודיים במינם. 

טאבון ביתי מאפשר כאמור להפוך את עניין הבישול והאפייה לתחביב של ממש, ואף למאורע חברתי במידה ונרצה בכך. אין כמו להזמין את החברים הטובים, המשפחה והשכנים לערב פיצות בחצר, או לפנק במגוון רחב של מאכלים ירקות, דגים וגם בשר הכל בקלות ועם טעמים וניחוחות נפלאים.

קרדיט תמונה חיים יוסף

כיצד לבחור טאבון ביתי טוב?

תחום הטאבונים הביתיים והמקצועיים פורח בישראל בשנים האחרונות, כך שניתן למצוא כאן מגוון רחב ועשיר של דגמי טאבונים למכירה. מומלץ להיכנס לאתר של חברת 450c המתמחה בארץ בתחום זה, ולבחון את הדגמים השונים בעצמכם.

המלצה חמה לטאבון ביתי איכותי וטוב במיוחד, אחד המובילים בעולם כיום, הוא דגם Gozney Dome. זהו טאבון ביתי בעיצוב סופר מודרני, זוכה פרסי עיצוב עולמיים, ניתן להדלקה בקלות ובמהירות ומספק טווח טמפרטורות רחב, המאפשר לבשל או לאפות מגוון רחב של מאכלים מגוונים. פיצות, דגים בשר וירקות בחום גבוה או בישול ארוך ואיטי בטמפרטורה נמוכה יחסית. באמת שהשמיים הם הגבול והאפשרויות רבות ונפלאות – אמצעי בישול המהווה חוויה קולינרית שלמה בפני עצמה, ממש אצלכם בחצר הבית או בכל מקום אליו תרצו לקחת את הטאבון...

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה