בתים למכירה בארה"ב - מדוע משתלם להשקיע בנדל"ן אמריקאי?



אנשים המחפשים דרכים היכן להשקיע את כספם בשביל לייצר לעצמם מקור הכנסה, עיקרי או נוסף, ליצור לעצמם ולילדיהם ביטחון כלכלי או לבנות אפיקי השקעה חדשים, בוחרים לא פעם לעשות זאת בשוק הנדל"ן. מאחר ושם ההשקעות הן בטוחות ויציבות יותר, טווח ארוך וניתן לייצר בעזרתן רווח משמעותי, זו בהחלט בחירה נכונה.

קרדיט תמונה FREEPIK

אם רוצים למקסם את ההשקעה אזי שיהיה נכון גם למצוא את השוק המתאים להשקיע בו. לא בכל מדינה ולא בכל מקום, בהכרח משתלם להשקיע בנדל"ן. יש לבחון אפשרויות ולהשוות מדדים ונתונים, בשביל לדעת איפה נכון להשקיע את הכסף וכיצד לעשות זאת.

רכישת בתים למכירה בארה"ב והשקעה בשוק הנדל"ן האמריקאי, היא ללא ספק אופציה אידיאלית עבור משקיעים, בפרט ישראלים, המחפשים דרכים כיצד ליהנות מהשקעות אטרקטיביות. לא במקרה, יותר ויותר ישראלים בוחרים באפיק השקעה זה.

השאלה איפה כדי לקנות דירה להשקעה מורכבת מרבדים שונים וכשבוחנים את כל הרבדים ביחד, מבינים מדוע השוק האמריקאי הוא האופטימאלי ביותר להשקעה. למרות שלכאורה, יהיו שיטענו שהרבה יותר פשוט, נוח וקל להשקיע בשוק המקומי. אם בוחנים את הפרמטרים השונים, אין ספק שהשוק האמריקאי הרבה יותר משתלם.

ארבע סיבות מדוע נכון להשקיע בשוק הנדל"ן האמריקאי

הנה מספר נקודות מדוע משתלם לחפש בתים למכירה בארה"ב ולהשקיע ברכישתם:

ראשית, השוק האמריקאי הוא גדול, הן מבחינת שטח והיצע והן מבחינת ביקוש. זה מאפשר למשקיעים למצוא נכסים בזול וכן מאפשר להם למצוא הרבה יותר לקוחות שיסכימו לשכור מהם את הנכס.

שנית, הכלכלה האמריקאית היא כלכלה בריאה וחזקה. זו כלכלה שעובדת במחזוריות, קרי עליות וירידות. כך צריכה להתנהל כלכלה. המשקיע יכול ליהנות מכך, מאחר ויש לו אפשרות לרכוש נכס בזול כשהכלכלה בשפל ואז למכור או להשכיר אותו במחיר גבוה כשהכלכלה צומחת.

שלישית, בניגוד למה שנהוג לחשוב, מאוד קל ופשוט להשקיע בשוק האמריקאי. הבירוקרטיה היא פשוטה, יש מוכנות לקבל משקיעים זרים, ישנם גורמים שונים, ישראליים, שעובדים בשוק הנדל"ן האמריקאי ויכולים לעזור למשקיעים ישראליים. כמו כן, המשקיע הישראלי מכיר את השפה ואת התרבות, הם לא זרים לו.

ארבע, שוק הנדל"ן האמריקאי הוא שקוף. המידע זמין לכולם, אפשר למצוא פירוט מלא על כל נכס ונכס, אפשר לדעת בדיוק אילו שינויים התבצעו בו לאורך השנים, מחירים ונתונים אחרים שיכולים לעזור בתהליך ההשקעה.

איך בוחרים היכן להשקיע?

כשבוחנים איפה כדאי לקנות דירה להשקעה בארה"ב, צריך לקחת בחשבון, שזה לא בהכרח נכון להשקיע בערים הגדולות. שם העלויות יכולות להיות מאוד גבוהות. לכן, מוטב לפנות לפרברים, ערים קטנות או להבדיל, לחפש פרויקטים ייחודים בערים הגדולות, בהן ניתן לרכוש נכסים בזול ובעתיד למכור או להשכיר אותם במחיר גבוה יותר. כך מייצרים רווח משתלם מההשקעה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה