גם ב-2024: מערכת SMS לארגונים ועסקים חשובה מתמיד

$(function(){setImageBanner('1cf07624-083c-4d2f-af27-8f7d3e466835','/dyncontent/2024/9/5/b04035a5-d3d1-4f4d-bfd3-4abf634be667.jfif',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,37983,'Image','');})


אם חשבתם שהשימוש בו חלף מהעולם, אתם לגמרי טועים. בין אם לצורך שיווק או בין אם תפעול, שירות ותזכורות, SMS הוא מצרך נדרש בכל ארגון ועסק שרוצה למקסם את האינטראקציה עם הלקוחות שלו. פתחו רגע את הנייד שלכם, כנסו להודעות הסמס, תוכלו לראות שם מגוון מאוד רחב של הודעות. רובן שיווקיות או יותר נכון מכירתיות, חלקן הודעות תפעוליות ושירותיות, מעט מאוד יהיו חלק משיח עם אדם אחר. מה זה אומר בעצם?

קרדיט תמונה יח"צ



גם היום הארגונים הגדולים ביותר דואגים לשלוח מסרים ב-SMS: מוסדות ממשלתיים, בנקים, חברות ענק, מוסכים, פיצריות, מרפאות פרטיות, הם בין אלה הנמנים על השימוש בערוץ המסרים. אם תעצרו ותחשבו על זה תבינו שהודעות סמס הן חלק בלתי נפרד ממערך התקשורת מול הלקוח וחברות הרוצות להגביר את הסיכוי שיזכרו אותן רגע לפני שניגשים לרכוש חייבות להשתמש במערכת SMS. אקטיב טרייל היא מערכת לשליחת SMS שרצוי להכיר אם רוצים לעשות את הדברים בצורה נכונה.

למה להשתמש במערכת מסודרת?

מערכת SMS לעסקים תאפשר לכם הרבה מעבר לשליחת הודעות. מערכת כמו של אקטיב טרייל תציג לכם אנליטיקות, כך שתוכלו לדעת מי פתח את ההודעות, כמה אחוזי פתיחה, כמה ביצעו פעולות בעקבות ההודעה שקיבלו ועוד נתונים רבים שיאפשרו לכם לדייק את הפעילות שלכם ולבצע מהלכים שימקסמו את המעורבות עם הלקוחות. מעבר לכך, כדי להתמודד עם חוק הספאם ולהשאיר את הלקוחות מעורבים חשוב להשתמש במערכת ותיקה שיודעת להתמודד עם כל מה שצריך לדעת מבחינה חוקית ורשמית, כזו היא אקטיב טרייל עם מוניטין שימוש של החברות הגדולות ביותר במשק ואלפי לקוחות בארץ ובחו"ל.

 

בנוסף, בעזרת אקטיב טרייל תוכלו גם לשלב את הסמס בדיוק במקום הנכון ובזמן הנכון. זה יכול להיות כחלק ממסע לקוח שבניתם, אתם ממש יכולים "לשרטט" את התהליך שהלקוח יעבור כדי להגביר את הסיכויים שבקצה הדרך הוא ירכוש. מערכת שלמה לאוטומציות תאפשר לשלב ערוצי תקשורת נוספים כמו: וואטסאפ, מיילים, הודעות פוש מהאפליקציה. היתרון בכך הוא הגיוון והיכולת להעביר כל מסר בערוץ אחר לפי סוג המסר והתאמתו, הכל קורה תחת קורת גג אחת, מערכת אחת שיודעת לשלב ולתזמן את המסרים.

שימושים נפוצים להודעות SMS בארגונים ועסקים

יש הרבה מטרות מאחורי שליחת סמס, אם צריך אבל לחלק אותם לשני עולמות אפשר לומר שיש סמסים בדמות שיווק ויש סמסים בדמות שירות. לכל אחד מטרה אחרת אבל בסוף לשני סוגי הסמס יש גם מטרה משותפת: להגביר אינטראקציה עם הלקוחות.

סמס שיווקי

כולם מכירים את הסמסים השיווקיים שנשלחים בתפוצה רחבה. הם בדרך כלל מציעים הנחה כללית, אולי קופון הנחה בתמורה להרשמה, קולקציה חדשה שנכנסה וכו'.
לעיתים הם מרגישים קצת מעיקים, אבל קודם כל החברות הגדולות ממשיכות להשקיע בערוץ הזה סימן שיש המון לקוחות שמבצעים רכישות כתוצאה מכך.

שנית, הסיבה שהם נתפסים כמעיקים לעיתים ועסקים חוששים להשתמש בהם טמונה בביצוע. אם הייתם מקבלים סמס שיווקי עם מוצר שאתם מאוד רוצים ומציע לכם הצעה שלא תחזור, לא מן הנמנע שתלחצו ותרכשו. זו בדיוק הנקודה, הכל תלוי בפילוח וסיווג לקבוצות, אם תדעו להתאים את המסר לפי אופי הקבוצה המכירות יעלו פלאים.

סמס תפעולי\שירותי

"שליח בדרך אליכם", "הפיצה תגיע בעוד 20 דקות", "מזכירים לך את התור למחר במרפאה שלנו". כל אלה נכללים בתוך ההגדרה של סמסים תפעוליים\שירותיים. מטרתם היא לתת שירות טוב יותר ללקוח, שקיפות, למקסם את הפעולות, לייעל תהליכים. הם קריטיים לשביעות רצון הלקוחות והם ההבדל בין לקוח שמרגיש ניתוק למותג, לבין לקוח שמתחבר למותג ורוצה להמשיך ולרכוש ממנו.

 

הסמסים התפעוליים הם הרבה מעבר מנתינת שירות ברמה גבוהה, או תזכורת שהלקוח יגיע. הם חלק מאסטרטגיה כוללת שחברות וארגונים מאמצים כדי להפוך את הלקוחות לנאמנים יותר, להמשיך לרכוש ולאהוב יותר את המותג שלהם. גם הסמסים האלה יכולים להיות חלק ממסע לקוח אוטומטי שיבנה במערכת סמס ואוטומציות שייווקיות כמו של אקטיב טרייל.

אל תהססו, תסמסו. אבל תעשו זאת מתוך מחשבה על חווית הלקוח, תעשו זאת כחלק מאסטרטגיה שיווקית, תעשו כדי לא להישאר מאחור, אם אתם לא תעשו, תהיו בטוחים שהמתחרים שלכם לא יהססו לעשות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה