הילדים רוכבים? ככה תדאגו שהם ישמרו על עצמם



אחת הפעילויות המועדפות על הילדים היא לרכוב על קורקינט. כלי הרכב הלאסי והקומפקטי הזה מאפשר נסיעה חלקה, מהירה והעיקר – מהנה. אחרי בית הספר או בחופשות בין הלימודים הילדים אוהבים לנסוע בו יותר מכול, וההורים מרוצים מכך שאפשר לנתק את הילדים בדרך זו מהמסכים של הטלפון הנייד או המחשב. ועדיין, ישנו דבר אחד שיש לשים לב אליו כאשר רוכבים על קורקינט והוא עניין הבטיחות.

קרדיט תמונה FREEPIK

ציוד ההגנה של הילדים במהלך הרכיבה על קורקינט

הורים רבים רוצים להפתיע את ילדיהם במתנה מיוחדת. קורקינט לילדים הוא מתנה נהדרת במקרה זה לאירועים שונים כמו ימי הולדת או תחילת כיתה חדשה בבית ספר חדש. אבל לצד הקורקינט, כדאי לצייד את הילדים בציוד מגן שיעזור להם לשמור על הבטיחות ויגן עליהם מפני נפילות. זה הציוד החשוב ביותר שלא כדאי לעלות על הקורקינט בלעדיו:

  • קסדה – הדבר החשוב ביותר שאתם יכולים לעשות עבור הילדים שלכם הוא לרכוש קסדה שתגן על הראש בזמן נפילה. מומלץ לרכוש קסדה איכותית הכוללת ריפוד פנימי למען נוחות והגנה טובה יותר, פתחי אוורור רבים וכן רצועה עם אבזם המאפשרת חבישה קלה. כמו כן, הקסדה צריכה לעמוד בתקני הבטיחות הרלוונטיים.
  • מגן ברכיים – כדי למקסם את ההגנה, ניתן לצייד את הילד במגני ברכיים, בייחוד אם מדובר בילד פעיל הרוכב על הקורקינט בשיא המהירות. הרפידות צריכות להיות איכותיות ונוחות לשימוש, על מנת שניתן להרכיב אותן בקלות על הברכיים ולהסירן.
  • קורקינט בטיחותי – אי אפשר לדבר על בטיחות מבלי להזכיר את הקורקינט עצמו. קורקינט לילדים צריך להיות בטיחותי ואיכותי ולעמוד בכל תקני הבטיחות הדרושים. לצד זאת, עליו לכלול מאפיינים שונים. על הקורקינט להיות נוח וקל לנשיאה, קורקינט שאפשר לקפל בקלות ולהעביר ממקום למקום ללא בעיה.

מעבר לכך, ציוד ההגנה המיועד לילדים בעת הרכיבה על הקורקינט והקורקינט עצמו מותאמים להם מבחינת עיצוב. כך למשל, ניתן למצוא קסדות המגיעות בצבעים שונים כמו צבע הסוואה סגול, אדום או לבן, כמו גם קסדות לילדים בצורת חתול או דינוזאור.

כל היתרונות שיכולים הילדים להפיק מהקורקינט

אם החלטתם לרכוש קורקינט לילדים, דעו כי אתם אוטומטית משפרים את הביטחון העצמי של הילד. כאשר הילד רוכב על גבי הקורקינט, הוא נהנה מהשליטה שהוא מעניק לו. מעבר לכך, הוא לומד לשלוט טוב יותר בשיווי המשקל שלהם, וכן במהירות האצה או האטה. נוסף על כך, רכיבה על קורקינט מתאימה לילדים קטנים מגיל 3, וישנו אף קורקינט תלת גלגלי לנסיעה נוחה ובטוחה יותר. לרכיבה על קורקינט ישנם יתרונות לא מעטים התורמים להתפתחות. לדוגמה, הוא מחזק את שרירי היציבה של הילדים, מחזק את שרירי הרגליים תוך אפשרות החלפת הרגליים לפני תחילת הנסיעה, וכן מאפשר לילדים לפתח יכולות תמרון טובות תוך הפרדת צוואר, חגורת הכתפיים ותנועות העיניים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה