חופשה ברשת מלונות ג'ייקוב עם טעם של עוד

$(function(){setImageBanner('140c1349-f0a3-410c-bb7c-08672516e7a2','/dyncontent/2024/9/5/b04035a5-d3d1-4f4d-bfd3-4abf634be667.jfif',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,37983,'Image','');})

בישראל לא חסרים מקומות אירוח - בתי מלון, צימרים, חדרי הארחה וכד', המבטיחים עולם ומלואו ואת החופשה האולטימטיבית והמושלמת. בפועל, כדאי להיות זהירים יותר ולברר לעומק את פרטי המקום ומה שהוא מציע, בטרם סוגרים חופשה. רשת מלונות ג'ייקוב מציעה אפשרויות לחופשה בכמה וכמה מיקומים מרכזיים ומעניינים ביותר, בבתי מלון קטנים ומושקעים עליהם ניתן לסמוך במאת האחוזים.

 לג'ייקוב כמה וכמה מלונות שונים הפזורים בכל רחבי ישראל, ולא רק במיקומים הצפויים והמתבקשים. בכמה מהמלונות הללו תוכלו למצוא אפשרויות לחופשות מעניינות, נעימות ומפנקות, אשר ישאירו אתכם עם טעם של עוד.

קרדיט תמונה אסף פינצ'וק

חופשה אורבנית במלון בוטיק במיקום הכי טוב בעיר

אפשרות ראשונה שכדאי להכיר בהקשר זה היא של חופשות אורבניות – חופשה בעיר הגדולה, באופן המשלב בין אירוח מפנק, פסטוראלי ונעים לבין מיקום מרכזי המאפשר גישה מיידית לאינספור מוקדי העניין שיש לעיר להציע.

רשת ג'ייקוב, המפעילה בעיקר בתי מלון קטנים ואיכותיים במיוחד (מלונות בוטיק), מציעה אפשרויות למלונות בוטיק בתל אביב , כמו גם מלונות בוטיק בירושלים .

בתל אביב ממוקם מלון הבוטיק של הרשת בלב ליבה של העיר – באזור שינקין, על כל המשתמע מכך. למלון גג מרווח ומפנק עם מיטות שיזוף, ג'קוזי ועוד, כמו גם בר קפה איכותי וכל מה שצריך על מנת להציע את הפינוק המושלם ואירוח מסוגנן ונעים גם יחד. המלון מכיל בסך הכל שלושים חדרים, ולכן מהווה מלון בוטיק – המספר המצומצם של אורחים השוהים באותו הזמן במלון מאפשר לצוות להעניק לכל אחד ואחד מהם יחס אישי, והחדרים מאובזרים ומפנקים גם כן. מהמקום בו יושב המלון ניתן להגיע גם בהליכה לאינספור מוקדי עניין בעיר, החל מחוף הים ושוק הכרמל וכלה בדיזינגוף סנטר, הבימה ושדרות רוטשילד.

קרדיט תמונה אסף פינצ'וק

ג'ייקוב מציעים אפשרויות גם עבור מלונות בוטיק בירושלים – מלון הממוקם בלב העיר ובקרבה לשוק מחנה יהודה והמדרחוב, וצופה אל העיר העתיקה. מלון בוטיק זה מיועד לחופשות ונופשים אורבניים, אך גם לנסיעות עסקים. הוא כולל טרקלין עסקים, אולם כנסים ואירועים וגם חדר כושר מאובזר. גם למלון זה גג מרהיב בו ניתן להירגע מדי יום עם הנוף עוצר הנשימה של ירושלים בשקיעה.

קרדיט תמונה אסף פינצ'וק

חופשות מפנקות בצפון ובסיס טוב לטיולים

מלונות ג'ייקוב פועלים כאמור בכל רחבי הארץ, גם בצפון. בפרט, מפעילה הרשת מלון בטבריה – מלון מטיילים מעוצב ומסוגנן ממנו ניתן להגיע בקלות לאינספור מסלולי טיולים ומוקדי מורשת היסטוריים מרתקים למיניהם, כמו גם מלון בנהריה . המלון בנהריה ממוקם ממש מול הים (מול רצועת חוף לא מוכרז) וכולל גם מתחם ספא מפנק במיוחד אשר יהפוך את החופשה שלכם לפינוק של ממש. המתחם כולל בריכת זרמים, בריכה פנימית מקורה, בריכה חיצונית עם מדשאות שיזוף ואף חדר מלח ייחודי.

לסיכום, אם חופשה אורבנית נעימה או חופשה מפנקת במיוחד בצפון נשמעות לכם טוב – נסו את האפשרויות שמציעים מלונות ג'ייקוב. לא תתחרטו!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה