חופשה משפחתית באילת בדירות נופש אלמוגים

$(function(){setImageBanner('3c6e7043-a939-4c6d-b7fd-6fcdfce6fd7a','/dyncontent/2024/10/15/7d06b997-ade5-40fb-97ac-f9800ddf7031.jpg',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,37983,'Image','');})

אילת היא כמובן אחד היעדים העיקריים והמתבקשים ביותר עבור חופשה משפחתית בארץ, כמו גם חופשה זוגית או קבוצתית. נכון שלאילת יש המון מה להציע, אך על מנת שחופשה משפחתית בעיר אכן תהיה מוצלחת חשוב מאוד לבחור בקפידה את המקום בו שוהים ומתארחים. זה יכול לעשות את כל ההבדל.

 עבור כל מי שמתכנן/ת בקרוב נופש באילת לכל המשפחה מומלץ כאמור בחום לבחור בקפידה את מקום האירוח, כמו גם את הפעילויות בהן נתמקד במהלך ימי החופשה. הנה המלצות חמות ומתומצתות עבור שני אלמנטים בסיסיים אלו של כל חופשה משפחתית בעיר:

 צילום: אסף פינצ'וק

היכן מומלץ לשהות?

באילת לא חסרים מקומות אירוח ובתי מלון, אך ההמלצה החמה שלנו היא להתארח בדירות נופש באילת למשפחה, דוגמת דירות נופש "אלמוגים".

בתור התחלה, דירת נופש היא הרבה יותר מרווחת ומאפשרת מאשר חדר מלון קטן. אווירה הרבה יותר מהנה ומגוונת כשמדובר בחופשה משפחתית, וגם יותר אפשרות לחלק מחברי המשפחה ליהנות מפרטיות ויותר מרחב לעצמם.

בדוגמה שמומלץ בחום לבחון מקרוב של דירות נופש "אלמוגים", מדובר בדירות נופש באילת למשפחה אשר ממוקמות כמה דקות ספורות מכל האטרקציות והאפשרויות שיש לאילת ולחופיה להציע, אך בקרבה גם למדבר המקיף את העיר ומציע נוף מהפנט ופסטוראלי. דירות נופש באילת עם בריכה מטופחת ומושקעת, עם מסעדה ואף בר מקומיים המציעים אוכל משובח וקוקטיילים קיציים מהנים, חדר כושר לרווחת האורחים, מכולת קרובה (כאמור, בדירות הנופש גם מטבח מאובזר כך שניתן גם לבשל בעצמכם) ואת כל הריהוט והאבזור הנדרשים לצורך נוחות מקסימאלית. פינוק של מלון ונוחות של בית...

דירות נופש באילת למשפחה מסוג זה יכולות כאמור להפוך כל נופש באילת למהנה ונוח יותר, ואפילו לחסוך עבורנו לא מעט כסף בהשוואה לאופציות של בתי מלון יקרים.

 צילום: אסף פינצ'וק

מה אסור לפספס כשמגיעים לנופש משפחתי באילת?

בחירה מושכלת של מקום האירוח והלינה באילת כמובן חשובה כמעט יותר מכל דבר אחר על מנת להבטיח חופשה מוצלחת. אלמנט נוסף הוא הפעילויות שבוחרים לעשות בזמן הנופש בעיר –

כמובן שאסור לפספס את הים של אילת, ומומלץ לקחת את הילדים לאחד החופים המוסדרים שבעיר וגם לשנרקל בשמורת אלמוג.

בשנים האחרונות נפתח באילת פארק מים חדש בכיוון החוף הדרומי של העיר – אטרקציה שתשמח כל ילד/ה באשר הם...

בקניון הקרח שבעיר ניתן להחליק על הקרח ולהסתובב בין שלל חנויות, מסעדות ואטרקציות נוספות, כל זה בטמפרטורה נעימה וקרירה.

חובבי הטיולים יכולים גם לצאת לטיולים רגליים קצרים במדבר שמחוץ לעיר, וכמובן שתמיד אפשר פשוט לרבוץ מסביב לבריכה וליהנות מהשקט והפסטוראליות של אילת.

 לסיכום, על מנת להבטיח נופש משפחתי מומלץ וחלומי באילת כדאי קודם כל לבחור טוב טוב את המקום בו נתארח, ומומלץ בחום כאמור לבחון את האפשרות של דירות נופש באילת עם בריכה, דוגמת דירות הנופש "אלמוגים". הוסיפו לכך פעילות או שתיים מדי יום, וקיבלתם את המתכון לנופש המושלם.

 

תיהנו

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה