חופשה משפחתית בתל אביב



בשיתוף רשת מלונות אטלס
עכשיו כשהאביב בפתח, מומלץ לתכנן חופשה משפחתית בתל אביב. מלונות אטלס בתל אביב מציעים אירוח מפנק בחדרים יפהפיים, בקרבת שלל אפשרויות בילוי שיאפשרו לכם להתאוורר מהמצב המתוח.

 

הכנו לכם כמה רעיונות לבילוי חופשה משפחתית בתל אביב:

פעילויות מהנות לכל המשפחה

בילוי בדיזנגוף - בדיזנגוף סנטר הוותיק תוכלו לקנות בגדים וצעצועים, לצפות בסרט ולעלות לגג כדי להתרשם ממיזם קיימות עירונית עם חממה וכוורות דבורים. מכאן המשיכו לעבר כיכר דיזנגוף האייקונית ועצרו למנוחה עם כוס קפה או גלידה.

בילוי בחופים - כל המשפחה מוזמנת לצעוד לאורך הטיילת מול רצועת החוף המרהיבה, לשחק בכדורעף חופים או לשבת לגלידה מול הים.

נמל תל אביב - האטרקציות בנמל כוללות את שוק הנמל, חנויות ופינות משחקים. בצפון הנמל ממוקם מגדלור ישן לצד רצועת חוף שקטה ולידו משטח דק עם מחצלות לפיקניק באווירה פסטורלית. בחלק המזרחי של הנמל תוכלו לשלב בילוי בטבע בשביל שמגיע עד לנחל הירקון, המוקף בצמחיה ובמדשאות.

פארק הירקון – אם אתם רוצים לחוות עוד מהטבע בעיר אתם מוזמנים לבלות בפארק הירקון בשייט, רכיבה על אופניים, ביקור בפארק הצפרות ובפינת החי.  

עולם של תרבות - בתל אביב יש היצע של הצגות ומופעים איכותיים לילדים ומוזיאונים מרתקים, המציעים תערוכות ופעילויות המתאימות לילדים בגילאים שונים.

קרדיט תמונה - מלונות אטלס

מלונות בתל אביב מרשת אטלס כגון: מלון ארטיסט הייחודי, מלון פבריק, מלון מלודי ומלון סנטר הסמוך לים, ממוקמים בקרבת מוקדי הבילוי הרבים בעיר.

יפו העתיקה - מציעה למבקרים שלל אתרים כמו כיכר השעון, נמל יפו, שוק הפשפשים, בילוי במסעדות אותנטיות ובתי קפה. במלונות מרקט האוס והלופט ביפו מרשת אטלס תיהנו מגישה נוחה לכל מה שיש ליפו הקסומה להציע.

מקומות אוכלי מיוחדים שאנחנו אוהבים בעיר

מסעדות ובתי קפה

הילדים רעבים? בתל אביב יש מבחר עצום של מסעדות ובתי קפה המתאימים לכל טעם ותקציב. מומלץ להתחיל את היום עם ארוחת בוקר-בראנץ' מעולה המוגשת במלון בקסטייג' מרשת מלונות אטלס.

בהמשך היום תוכלו ליהנות מפיצות דקות עם מגוון תוספות בפיצה יואב בשינקין ומפיצות עם תוספות מיוחדות בפיצה לילה בשוק לוינסקי.

חובבי הבשר ייהנו במסעדת עוף בשינקין, הרוטיסרי של השף אהרוני בה מוגש עוף שנצלה באש גלויה בליווי תוספות טעימות.

מיטבר בורגר מציע מבחר המבורגרים איכותיים וצ'יפס בלגי מסולסל ומסעדת הבסטה מגישה שווארמת גורמה בתוך פיתה רכה ולצידה צ'יפס מדהים.

הטבעונים מבינכם מוזמנים לבקר בנרולי, בית טבע ומזנון Raw Food המציע מבחר סלטים, כריכים, מיצים ושייקים ובמשק ברזילי, מסעדה ומעדניה טבעונית בשכונת נווה צדק, בה תוכלו להזמין מצרכים שונים לפיקניק כמו קישים וסלטים טריים.

ומה עם קינוח? בגלידריית ארטה בנחלת בנימין מחכה לכם גלידה איטלקית נדירה עם טעמים יוצאי דופן כמו גבינת עיזים אגס ודבש וסורבה אפרסק לבנדר.

קרדיט תמונה - מלונות אטלס

חופשה משפחתית במלונות אטלס

בימים לא פשוטים אלו השקענו מאמצים מיוחדים כדי להנעים לכם את החופשה לה אתם כל כך זקוקים. מלונות בוטיק של רשת אטלס ממוקמים בלוקיישנים מרכזיים ומעוצבים לפי קונספט ייחודי השואב השראה מהסביבה ומההיסטוריה של המקום. אורחינו נהנים מחדרים מרווחים, ארוחות בוקר מגוונות, טיפולים מרגיעים במתחם הספא ושירות אישי.

קרדיט תמונה מירב בן לולו

 

מחכים לכם!

ומקווים לזמנים רגועים ויפים יותר

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה