יום כיף למשפחות בקיץ בחוות הרוח בגלבוע

$(function(){setImageBanner('79b7f8d5-afa5-45e2-aa0c-865faf1474a4','/dyncontent/2024/9/5/b04035a5-d3d1-4f4d-bfd3-4abf634be667.jfif',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,37983,'Image','');})

הקיץ הוא העונה המתבקשת לצאת לימי כיף משפחתיים עם או בלי משפחות חברים נוספות, בין השאר מכיוון שהילדים נמצאים בחופש גדול. זו גם העונה החמה והלחה בשנה, עם עומסי חום משמעותיים יותר ויותר מדי קיץ. עבור מי שמעוניין לשלב בין מקורות המים והמזגנים גם ביקור במקום מרתק ובעל ערך מוסף של ממש עבור ילדים ומבוגרים כאחד – אל תפספסו את חוות הרוח שבגלבוע.

 

 

מה מציעה חוות הרוח שבמעלה הר גלבוע אשר הופך אותה ליעד אטרקטיבי ומומלץ כל כך עבור יום כיף בצפון, ומדוע יעד זה מתאים גם ובמיוחד לעונת הקיץ? אם חיפשתם משהו מעט שונה מחוף הים, הבריכה או הקניון לקחת אליו את הילדים ואת כל המשפחה ליום כיף, מומלץ בחום להכיר את האפשרות הזו.

קרדיט לתמונות: עידן ארד

מה מציעה חוות הרוח עבור יום הכיף הקיצי שלנו?

חוות הרוח בגלבוע הוקמה לפני כמה שנים במעלה הר גלבוע שבגליל התחתון, במקום יחסית גבוה ונעים בו הרוח כמעט תמיד מנשבת. תודו שעובדה זו לבדה כבר הופכת את המקום למועמד מעניין ליום הכיף המשפחתי שלנו, נכון?...

חוות הרוח עוסקת בנושא של אנרגיה ירוקה ומתחדשת - מבחינות רבות עתיד האנושות והדורות הבאים. במקום מרכז מבקרים מושקע במיוחד המנגיש את הנושא לבני ובנות כל הגילאים. לאחר מרכז המבקרים ניתן להמשיך לסיורים מודרכים בחווה, הכוללת מתחמים שונים ללמידה והדגמה של הפקת אנרגיה מתחדשת ובת קיימא. למשל – מתחם המסביר ומדגים הפקה של אנרגיה סולארית, מתקן עצום ומיוחד המדגים הפקת אנרגיה הידרו אלקטרית (על ידי הזרמת מים בין מאגרים הממוקמים בהפרש משמעותי של גובה אחד מעל השני), מתחם להפקת אנרגיה משבשבות רוח וכיוצ"ב.

המדריכים המנוסים של החווה מעבירים הדרכות ופעילויות שונות, המותאמות כמובן גם לילדים בטווח גילאים רחב.

בקיצור – הזדמנות מצוינת ליהנות מקצת מזג אוויר נעים ונופים עוצרי נשימה של צפון הארץ, בזמן שנחשפים בעצמנו וגם חושפים את הילדים לנושא המרתק והחשוב כל כך של אנרגיה מתחדשת וירוקה.

קרדיט לתמונות: עידן ארד

אטרקציות ופעילויות נוספות לכל המשפחה באזור

את הביקור בחוות הרוח ניתן ורצוי כמובן לשלב גם עם פעילויות נוספות באזור, וכידוע ממש לא חסרות אטרקציות בצפון למשפחות .

למשל, בקרבת מקום שוכן עמק המעיינות מלא האפשרויות והפעילויות השונות. אטרקציות בעמק המעיינות כוללות, למשל, חדר בריחה בטבע בשם "אקסייפארק", גן אוסטרלי מיוחד בו גדלות חיות אוסטרליות אקזוטיות (ובפרט קנגורו), הסחנה המפורסם המציע רחצה קיצית נעימה, חופי הכנרת הסמוכים, מבוך פרהיסטורי מהנה ומעשיר עבור ילדים ועוד.

 לסיכום, ביקור בחוות הרוח שבגלבוע בתוספת בחירה של כמה אטרקציות בעמק המעיינות מהווה אפשרות מעולה עבור יום כיף בצפון – חופשה משפחתית מושלמת בדיוק לקיץ הישראלי החם, אותה לא תשכחו הרבה מאוד זמן. לא אתם ולא הילדים.

צרו קשר עם חוות הרוח עוד היום ובררו בנוגע לאפשרויות הדרכה ומועדים בהם החווה פתוחה ופעילה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה