יישור שיניים למבוגרים – למה חשוב להשקיע ביישור שיניים גם בגיל מבוגר?




במשך שנים רבות התרגלנו לחשוב שטיפול יישור שיניים מיועד אך ורק לנערים ונערות בגיל ההתבגרות. הורים נהגו לקחת את ילדיהם לרופאי שיניים ואחר כך לאורתודנטים במטרה לבחון את מצב השיניים שלהם ולהעניק להם טיפול יישור שיניים מקצועי וארוך, בשביל שיוכלו ליהנות משיניים ישרות, ללא מרווחים, צמודות זו לזו. אחד השינויים שהתרחשו במהלך השנים בתחום זה, היא ההכרה שטיפול יישור שיניים איננו מתאים אך ורק לנערים ונערות אלא גם למבוגרים. יותר ויותר אנשים מעל גיל 30-40, פונים היום לטיפולי יישור שיניים אצל אורתודנטים המתמחים בכך. הטיפול נעשה בצורה נוחה ופשוטה, באופן שיתאים גם למבנה השיניים שלהם וגם לאורח ושגרת חייהם.

קרדיט תמונה FREEPIK

יישור שיניים למבוגרים נעשה באמצעים מתקדמים, בין היתר, בזכות שימוש בפלטות וסמכים שקופים. אלו מאפשרים לבצע את הטיפול מבלי שאיש יכול להבחין בכך. בצורה כזו, אדם מבוגר עובר טיפול ויכול להמשיך ולתפקד בשגרת יומו מבלי שזה יפריע לו. איש לא יוכל להבחין בכך וזה לא ישפיע על עבודתו או על דברים אחרים בחייו.

אחת הסיבות שאנשים מבוגרים בעבר לא עשו טיפולי יישור שיניים, היתה העובדה שהטיפול היה יכול להשפיע עליהם בצורות שונות ולהפריע להם לתפקד באופן סדיר. כעת, כשיש אופציה חלופית, הרבה יותר יעילה, נוחה ופשוטה, אין סיבה שלא לעבור אותו.

מדוע חשוב לבצע יישור שיניים בגיל מבוגר?

טיפולי יישור שיניים למבוגרים חשובים מכמה סיבות:

ראשית, מצב בו השיניים אינן ישרות, צמודות, ויש ביניהן מרווחים, עלול להיות בעייתי מאוד מבחינת בריאות השיניים והפה. כל מרווח שקיים בין השיניים יכול לשמש כמקור להצטברות חיידקים, מה שכמובן עלול לייצר נזק משמעותי לחניכיים, שיניים וללסת כולה.

שנית, שיניים לא ישרות ומרווחים מקשות מאוד על פעילות לעיסה סדירה. עם הגיל זה יכול להיות הרבה יותר משמעותי. לכן, חשוב מאוד לטפל בבעיה כמה שיותר מהר בשביל להימנע מהצורך לבצע טיפולים מורכבים יותר בעתיד.

שלישית, בדומה לטיפולים בקרב בני נוער, הרי טיפול יישור שיניים למבוגרים חיוני גם מבחינה אסתטית. מבוגרים רבים אשר מתמודדים עם מרווחים בין השיניים, מתמודדים גם עם בעיה אסתטית בשיניים. הפתרון הוא לצמצם את המרווחים על ידי תהליך יישור וכך הם יכולים להעניק לעצמם אפשרות לחייך חיוך בפה מלא.

למי אתם צריכים לפנות בשביל לעבור טיפול יישור שיניים?

על מנת לעבור טיפול יישור שיניים למבוגרים, יש לפנות אל אורתודנטית - ד"ר שרית בן שמן המתמחה בסוג טיפול זה. ד"ר בן שמן מספקת טיפולי יישור שיניים למבוגרים בצורה יסודית, בעזרת מכשור מתקדם המאפשר למטופלים לעבור אותו בצורה נעימה וליהנות מתוצאות איכותיות.

הטיפול מתבצע על פי תוכנית סדורה, בהתאם לצרכים של המטופל ועל פי מצב השיניים והלסתות שלו, עד שמגיעים לתוצאה הסופית.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה