למה אתם חייבים גיבוי בענן לעסקים?

$(function(){setImageBanner('df612c58-8c13-4e05-a486-585f11ddcdff','/dyncontent/2024/9/5/b04035a5-d3d1-4f4d-bfd3-4abf634be667.jfif',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,37983,'Image','');})

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים חייבים לאחסן נתונים ומידע חיוניים וחשובים בצורה מאובטחת, כך הם מבטיחים שהפעילות שלהם מתנהלת בצורה חלקה ויעילה. אבל למרות כל הדרכים והאמצעים שחברות נוקטות כדי להגן על הנתונים שלהן מקריסה, מאבידת מידע, ממחיקת נתונים חשובים ועוד, תמיד יכולות לקרות תקריות כמו טעויות אנוש, כשלי חומרה ואפילו התקפות סייבר.
תקריות כאלו קורות תמיד בזמן הלא נכון והלא מתאים, ועלולות לגרום נזק משמעותי לפעילות העסק.
בואו נדבר על הפתרון- גיבוי בענן לעסקים, פתרון חסכוני, אמין ומאובטח. במאמר זה נבדוק מה זה גיבוי בענן, למה הוא נחוץ לכם, כבעלי עסקים, ואיך הוא יכול לעזור לכם בעידן הדיגיטלי.

קרדיט תמונה FREEPIK

 

מה זה גיבוי בענן ומה תפקידו?

בואו נדבר פשוט, גיבוי בענן הוא גיבוי נתונים ואחסון שלהם בשרת מרוחק במקום בשרת המקומי של המשרד. הנתונים שלכם עוברים דרך האינטרנט בצורה מאובטחת ומוגנת, ומאוחסנים במרכז נתונים מאובטח בקפדנות.

שירות גיבוי בענן מאפשר לכם לשמור את כל המידע בכספת וירטואלית, כך שגם אם קרה משהו חלילה למחשב, אם נמחק מידע בזדון או בשגגה, ואם המשרד שלכם עבר מתקפת סייבר, יש לכם את כל החומר במקום אחר כדי להתחיל מחדש.

גיבוי בענן לעסקים חוסך סיכון לאבדן נתונים גם בגניבה או בתקריות אחרות שעלולות לסכן את שלימות הנתונים שלכם.

למה אתם חייבים גיבוי בענן לעסקים?

ראשית, זהו פתרון חסכוני לאחסון נתונים. באופן מסורתי, עסקים משקיעים חומרה פיזית, תשתית רחבה ואפילו שרת פיזי כדי להגן על הנתונים והחומרים שלהם. עם גיבוי בענן לעסקים, עסקים יכולים לחסוך את הצורך בשרת פיזי, תוכנה ותחזוקה.

גיבוי בענן הוא דרך מודרנית וגמישה שמאפשרת הגדלת קיבולת איחסון לפי צורך אצל ספק האיחסון בענן, כך שבתוך דקות יש לכם מקום נוסף לאחסון, במקום רכישת שרת פיזי והזמנת טכנאי להתקנה, וכל הפרוצדורה שלוקחת ימים ושבועות.

בנוסף, אבטחה היא גם דאגה וטירדה לא קטנה לבעלי עסקים. גיבוי בענן מציע כמה יתרונות בקשר לזה. גיבוי בענן מגיע עם שירותי אבטחה ופרוטוקולי אבטחה קשוחים. ספקי הענן מצויידים במנגונים מתקדמים ביותר, המגנים מפני פרצות מידע, סייבר וגניבת מידע. כך הנתונים שלכם שמורים מכל משמר, אבל לכם הם זמינים תמיד, אפילו בזמן של אסון טבע או הפרעות בלתי צפויות אחרות.

יזמקו IT- שירותי ענן מתקדמים ומאובטחים

אנחנו ביזמקו IT כבר קרוב לחמישים שנה מספקים שירותים לעסקים קטנים וגדולים בתחומי ה- IT. שירותי ענן מתקדמים, אבטחת מידע לעסקים, שירותי מחשוב לעסקים הכוללים גם תמיכה ותחזוקה, תכנון וביצוע פרוייקטים, יישום והטמעת מערכות, וכמובן ליווי מלא בכל הנדרש.

אנו מחזיקים מומחי מיחשוב מקצועיים בתחומים השונים, כדי שתוכלו להרגיש את הידיים הבטוחות שלנו בכל נושא ובכל תחום במיחשוב העסקי שלכם.

אנחנו ביזמקו IT, חרטנו על דגלנו את המצויינות בתחום השירות. כשאתם מפקידים בשרתים שלנו את החומרים הכי חשובים של העסק שלכם, אתם צריכים גם שירותי מיידי, מקצועי ואדיב במיוחד לכל מקרה של בעיה חלילה.

יש לכם שאלה? רוצים לשמוע יותר? צריכים שירותי IT לעסק שלכם? הגעתם לכתובת הנכונה, צרו קשר ואל תהססו לשאול אותנו הכל. לחיי הצלחת העסק שלכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה