לפתוח דף חדש – ליווי משפטי של עורך דין פוסט טראומה כחלק מתהליך ההחלמה



חוויות טראומטיות מטלטלות מהיסוד את הבסיס היציב עליו אנו בונים את חיינו ומכוננים את תפיסת המציאות שלנו. הדרך להשבת היציבות והחיוניות עשויה להיות ארוכה ודורשת תעצומות נפש אדירות. למרבה הצער, כדי להבטיח שנקבל את הסיוע שאנו ראויים לו, יהיה עלינו לא פעם לעבור על פני לא מעט משוכות. מעבר למחסום הרגשי המובן שעשוי להקשות להתחיל בתהליכי טיפול, ישנה כמובן המשוכה המשפטית.

הדבר מקבל משנה תוקף כשמדובר בטראומה הנובעת מאירועים שהתרחשו בשירות הצבאי או עקב פעולת איבה. משרד הביטחון אינו ממהר להכיר בנפגעי טראומה ולא פעם, יידרש מאבק ארוך כדי לזכות בפיצויים ובסיוע. במובן הזה, עורך הדין שילווה אותנו במסע יכול לקבוע במידה רבה את טווח האפשרויות, את מידת הרווחה שנזכה לה ואת ההצלחות שנוכל לנחול במסע שלנו אל עבר ההחלמה. כאן, נבחן כמה מהדרכים בהן עורך דין פוסט טראומה מלווה נפגעים במסלול החשוב הזה.

טווח רחב של שירותים נלווים

עורך דין נזיקין המתמחה בפוסט טראומה מציע הרבה יותר מייעוץ משפטי וליווי בתביעה. כדי להבטיח את הרווחה שלך, הוא מציע מעטפת שירותים שנועדו לטפח חוסן נפשי והחלמה מקיפה. עורך הדין מסתייע לרוב ביועצים רפואיים המתמחים בטראומה שיוכלו להעניק חוות דעת משפטיות ראויות ולהכיר את הנסיבות הייחודיות שלך לעומק. ייעוץ מקצועי נלווה זה יכול לא פעם לכלול גם הערכות פרטיות שיאפשרו לבחון באופן מדויק איזה טיפול נדרש עבורך ולהבטיח שהוא יגולם בתביעה.

לספר מחדש את הסיפור

עורך דין פוסט טראומה נדרש להחזיק בהיכרות מעמיקה עם המורכבויות המשפטיות הכרוכות בנזיקין בעלי אופי פסיכולוגי. לשם כך, הוא לרוב גם בקיא בדינמיקה הפסיכולוגית המאפיינת טראומה ודואג להתעדכן במגמות משפטיות ורפואיות בתחום ובעיקר – בנקודות ההשקה ביניהן. המומחיות הכפולה הזו אינה חשובה רק לתהליך שלך, אלא לאופי הליווי שיאפשר לך לקבל. חלק בלתי נפרד מתהליך ההחלמה מטראומה כרוך מהיכולת להעניק מובן לאירועים, לבנות סיפור ברור וקוהרנטי. מיצוי הזכויות שלך מהווה נדבך חשוב מאין כמותו במאמץ הזה. מה שמתחיל כהליך בירוקרטי עשוי להתגלות ככלי מעצים שמאפשר לך להשיב את קולך ואת היכולת שלך להשיב את השליטה לידיים.

קרדיט תמונה יח"צ

לתהליך מיטבי - חשוב לבחור בעורך דין פוסט טראומה קשוב ורגיש

לעתים קרובות, עורכי הדין העוסקים בתחומים אלו פועלים מתוך תחושת שליחות. הם מכירים את הקשיים עמם מתמודדים נפגעי פעולות מבצעיות ופעולות איבה ומשתתפים בשיח הציבורי סביב סוגיה זו. חשוב שנוודא שעורך הדין שלנו אכן ניחן ברגישות הזו. הסיבה לכך היא פשוטה - בליבו של כל ייעוץ משפטי ניצב הקשר האנושי. עורך דין שיכיר את הסיפור שלך היטב ויבין אותך, יוכל גם לתווך את הסיפור שלך באופן משכנע ומעוגן בטיעונים משפטיים. אמפתיה וקשב יאפשרו לך להרגיש בנוח, לדעת שתמיד עומדת לרשותך אוזן קשבת ובו זמנית, להבטיח שהתביעה שלך תתנהל באופן מיטבי. בסופו של יום, המטרה הסופית והמרכזית של כל תהליך כזה, היא להבטיח את הרווחה שלך ולאפשר לך להתחזק ולהתחיל מחדש. הרגישות, הקשב והנכונות לשמור על זמינות גבוהה, הם אלו שיבטיחו שהמטרה הזו תתממש במלואה.

אנו במשרד עורכי הדין שניידר אלכסנדרובסקי מביאים עמנו ידע משפטי רחב היקף והיכרות מעמיקה עם סוגיות מורכבות הקשורות לתביעות פוסט טראומה מול משרד הביטחון. הצוות שלנו זמין עבורך וישמח לסייע לך ברגישות ובמקצועיות בלתי מתפשרת להבטיח שכל הזכויות שלך ימוצו. לתיאום שיחת ייעוץ, ניתן להשאיר פרטים כאן כעת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה