מהו גיבוי בענן ולמה הוא כל כך חשוב?!

$(function(){setImageBanner('28d2d6d8-6fb7-47bb-94ae-f499ba4db3e8','/dyncontent/2024/9/5/b04035a5-d3d1-4f4d-bfd3-4abf634be667.jfif',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,37983,'Image','');})

גיבוי מאובטח בענן הוא היכולת לקחת את המידע הרגיש שלכם ולשים אותו במקום מרוחק "על ענן" מאובטח ומוצפן ברמה הגבוהה ביותר, ובכך לדאוג שתהיו מוגנים מכל מי שרוצה לפרוץ לכם למחשבים ולעשות במידע שלכם שימוש לרעה .

קרדיט תמונה FREEPIK

היכולת של גיבוי בענן לשלב בין אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר לבין גישה למידע וביצוע פעולות מכל מקום וזמן, נותן לשירות את הכוח שלו.

למה שירות גיבוי בענן קריטי ללקוחות עסקיים?

גיבוי בענן הוא נושא סופר חשוב מסיבות רבות ומגוונות, והוא הפך לקריטי במיוחד בעידן הדיגיטלי המודרני שבו כל המידע של עסקים מאוחסן על המחשב האישי או במשרדים הנה כמה סיבות מרכזיות:

  1. הגנה מפני אובדן נתונים: הסיבה הראשונה קריטית במיוחד מפני שתקלה זו יכולה לגרום לאובדן נתונים חשובים של החברה. תקלות טכניות, טעויות אנוש, וירוסים, התקפות סייבר ואפילו אסונות טבע יכולים לגרום לאובדן נתונים יקרי ערך. גיבוי בענן מספק שכבת הגנה נוספת בכך שהוא מאפשר אחסון הנתונים במקום מרוחק מהמערכות הפיזיות של המשתמשים, מגבה את המידע כך שאם פרצו חלילה כל המידע מגובה!
  2. נגישות ושחזור קל: אחד היתרונות הגדולים של גיבוי בענן הוא היכולת לשחזר את הנתונים מכל מקום ובכל זמן, בתנאי שיש חיבור לאינטרנט. זה חשוב במיוחד לעסקים שצריכים להבטיח המשכיות עסקית במקרה של תקלה לא משנה (כמעט) איפה הם נמצאים.
  3. מניעת נזקי סייבר: התקפות סייבר כמו כופר (Ransomware) הן איום משמעותי על המידע של העסק ברמה הגבוהה ביותר . גיבוי מאובטח בענן מאפשר את שחזור המידע מבלי להיכנע לסחיטה של האקרים, מה שמספק שכבת הגנה נוספת מפני תוקפים ויכולת שליטה.
  4. יעילות עלויות אמיתית : בניגוד לשיטות גיבוי מקומיות (כגון דיסקים קשיחים או שרתים ייעודיים), גיבוי בענן מציע לרוב פתרון חסכוני יותר, כיוון שאין צורך בתחזוקה פיזית של ציוד, והגמישות בהרחבת אחסון נתונים גדולה יותר. בנוסף, אין צורך לדאוג לשדרוג חומרה או לניהול מערכות.
  5. שכבת הגנה נוספת: בעוד שגיבוי מקומי לצד המחשב חשוב, גיבוי בענן מספק שכבת גיבוי נוספת שנמצאת מחוץ לאתר הפיזי של המשתמש. זה מקטין את הסיכון לאובדן נתונים במקרה של אסון פיזי כמו שריפה, הצפה או פריצה.
  6. גיבוי אוטומטי ומתוזמן: מערכות גיבוי בענן מציעות לרוב אפשרות של גיבוי אוטומטי וקבוע, שמבטיח שמידע חדש יתעדכן באופן שוטף וללא תלות במשתמש. זה מפחית את הסיכון לשכוח לבצע גיבוי ידני ומונע איבוד של מידע עקב אי שמירה / גיבוי יזום.

לסיכום:

לגיבוי בענן יתרונות רבים ומגוונים, החל משמירה על המידע החשוב של העסק ועד לחסכון כספי! אנחנו ממליצים לכם לפנות ל ON365 – שירותי ענן. חברה עם וותק של 20 שנה בפתרונות ענן, תוך התאמת השירות לצרכים של החברה

בהצלחה!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה