מהי מלקטת חשמלית ואיך היא יכולה לשפר את היעילות בעסק שלך?

$(function(){setImageBanner('be63f137-a348-44d0-842d-813c1d1394c5','/dyncontent/2024/9/5/b04035a5-d3d1-4f4d-bfd3-4abf634be667.jfif',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,37983,'Image','');})

בתחומי תעשייה רבים נוכל לראות מחסנים וחללי אחסון אחרים. אותם חללי אחסון בעצם מצריכים שימוש יומיומי במספר כלים ייעודיים, שנועדו לשמור על הסדר וכמובן לשמור על יעילות המחסן ככל הניתן. לא כולם עובדים עם הכלי הזה, אך אין ספק כי אחד הכלים היעילים ביותר עבור עבודה זו הוא מלקטת חשמלית. מלקטת חשמלית דומה במהותה למלגזה, והיא משמשת אותנו בעיקר עבור שינוע יעיל של סחורה אל תוך מחסני לוגיסטיקה. אז מהי בדיוק מלקטת חשמלית, כיצד היא יכולה לשפר את היעילות במחסן או בעסק שלנו ומה עוד עלינו לדעת על כך? בכתבה זו, המומחים שלנו יסבירו לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על מלקטת חשמלית וכל הסובב סביב נושא זה.

קרדיט תמונה FREEPIK

 סוגים שונים של מלקטות

כאשר מדובר בבחירת מלקטת חשמלית, הרי שעלינו קודם לכן להבין כי ישנם סוגים שונים של מלקטות, הנבדלים אחד מהשני בהתאם למאפיינים והתכונות שלהם. בדרך כלל, נהוג לבצע הבחנה בין שני סוגים עיקריים של מלקטות - מלקטת גובה, ומלקטת רצפה. מלקטת גובה בעצם מאפשרת לנו לבצע הורדה והעמסה של ציוד במחסן, כמו למשל ציוד אותו יש צורך לאחסן בגובה רב. לעומת זאת, מלקטת רצפה משמשת אותנו עבור עבודות הורדה והעמסה מגבהים נמוכים יותר של מספר מטרים בודדים. מלקטת רצפה יעילה במיוחד עבור שינוע של ציוד וסחורות ברחבי המחסן בצורה שהיא בטוחה, מהירה וכמובן - קלה.

למה מלקטת ולא מלגזה?

לא מעט אנשי מקצוע בתעשייה נדרשים לבחור בין מלקטות חשמליות לבין מלגזות. היתרונות של מלקטת חשמלית לעומת מלגזות באים לידי ביטוי במספר דרכים. קודם כל, חשוב מאוד לציין כי מלקטת חשמלית היא כלי עם גובה גלגלים די נמוך - גובה שמעניק לה יציבות יוצאת דופן, לצד יכולת תמרון גבוהה. יתרון זה משמעותי במיוחד עבור מחסנים צפופים, שאין בהם יותר מדי מקום מעבר ומאחסנים מגוון רחב של פריטים. במחסנים אלו, שינוע יכול להיות מאתגר מאוד - ולכן מלקטת חשמלית מהווה פתרון מושלם.

הצורך במלקטות חשמליות היום

היום ניתן לראות לא מעט אנשי מקצוע שבוחרים לבצע אצל קידמה השכרת מלגזות, אך גם בוחרים להשכיר מלקטות חשמליות. במהלך השנים האחרונות, ניתן לראות תעשיות רבות אשר מחליטות לעבוד במתכונת של מחסנים בנויים לגובה רב. אולם, קיימים לא מעט מקרים בהם המחסנים האלו יהיו צפופים מאוד, ולכן יהיה קשה מאוד לתמרן בין שינוע לשינוע כמו שצריך. כאן בדיוק נכנסת לתמונה מלקטת חשמלית, שעוזרת לנו לבצע שינוע כזה בצורה קלה, פשוטה ויעילה יותר - גם כאשר מדובר בשינוע בסביבה מאתגרת. זהו פתרון נהדר וגמיש, שיכול להתאים למגוון רחב מאוד של עסקים עבור המחסנים שלהם, ובכך בעצם לשפר את היעילות בצורה ניכרת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה