מה החומר המועדף עבור פרגולה אלומיניום או עץ?

$(function(){setImageBanner('b26de668-df3c-4816-bffa-ba1fa2dda014','/dyncontent/2024/9/5/b04035a5-d3d1-4f4d-bfd3-4abf634be667.jfif',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,37983,'Image','');})

בני אדם באמת יודעים להתווכח על הכל, ובועד שבתחומים מסוימים מדובר בוויכוחים מבוססי טעם ודעה, כלומר וויכוחים שאין בהם תועלת, הרי שבכל הנוגע לסטנדרטים מדידים, אפשר בהחלט לבצע דיון נבון ולהביט נכוחה על העובדות. אנו נטען כאן כי אין ספק שעבור פרגולה אלומיניום הוא החומר הנכון, ולא עץ. אנו נגבה את הטענה הזו בכמה עובדות שקשה מאוד להתעלם מהן, ותיכף תבינו למה.

קרדיט תמונה FREEPIK

במידה ואחרי המאמר הקצר הזה עדיין תחזיקו במחשבה כי פרגולת עץ היא הדבר הנכון עבורכם, זה כמובן בסדר גמור, אבל אז לפחות תדעו שהסיבות אמוציונליות ולא הגיוניות, והחומר המועדף ברמה האמפירית הוא אלומיניום.

סקפטיים? הנה העובדות:

  1. עמידות – זה נכון שביפן לדוגמא יש מבני עץ מרהיבים בני מאות שנים. אבל עם כל הכבוד, ויש הרבה מאוד כבוד לטכניקות היפניות העתיקות לעבודה בעץ, הרי שכאשר אתם מזמינים פרגולת עץ לחצר שלכם זה לא בדיוק מה שתקבלו. העץ שונה, רמת העבודה שונה, הטיפולים שהעץ עבר שונים, ובקיצור אנחנו לא יפנים, וכאן זה לא יפן. אתם צריכים חומר עמיד, ואין שום ספק בדבר, האלומיניום עמיד יותר מהעץ, ובצורה מוחלטת ואבסולוטית. הוא לא מגיב לאש וחום כמו עץ, הוא לא מגיב למים או לשינויי מזג אוויר כמו עץ, ובקיצור, הוא עמיד לגמרי.
  2. אין צורך בתחזוקה – "מרבה נכסים מרבה דאגה" מספרים לנו במסכת אבות, כי נכסים דורשים תחזוקה. אותה העמידות המפורסמת של האלומיניום נותנת לבעל הנכס ליהנות מנכס ולא לסבול מהדאגה. בעוד שפרגולה מעץ דורשת תחזוקה שוטפת, צביעה מחדש, לוודא כי אין רקבונות, פגיעות וסדקים שפוגעים ביציבות ואמינות המבנה, האלומיניום פשוט שם, והוא כל כך עמיד שחברת לידר תיתן לכם אחריות של 7 שנים על החומר, ועוד 10 שנים על הצבע, כי כן, גם הצבע עמיד בצורה קיצונית.
  3. התקנה קלה – העץ כבד, האלומיניום קל. שוב, עובדה שאין עליה וויכוח. כמות החומר, ועימה המשקל הנדרש כדי לכסות מ"ר בפרגולה איכותית מאלומיניום נמוכה בצורה משמעותית מהעץ. זה משפיע על כמה גורמים, אחד מהם הוא ההתקנה הראשונית, שהיא מרבית העבודה כאשר בוחרים באלומיניום. חומר קל אומר שהוא בטוח יותר לשימוש, פחות סביר לייצר נזקים במידה וקורה משהו למבנה, ובסופו של דבר הוא פשוט קל יותר לשימוש. אפילו אם תעברו דירה או תבצעו שיפוץ ותרצו לנתק את הפרגולה, אם יש לכם פרגולה אלומיניום , זה הרבה יותר קל, ולכן הרבה יותר זול.
  4. חיסכון כלכלי – כל אלו מסתכמים לא רק בנוחות בעבודה, אלא גם בחיסכון כלכלי, שזו שורה תחתונה חשובה מאוד לכולנו, ואין סיבה שתשלמו על תחזוקה וטיפולים לעץ כאשר אפשר לקבל פתרון מושלם ונטול תחזוקה באלומיניום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה