מתנה בהתאמה אישית מבית דובידו פקטורי

$(function(){setImageBanner('12d2e1a5-e2ea-47e5-9fc7-396a22d3c75a','/dyncontent/2024/9/5/b04035a5-d3d1-4f4d-bfd3-4abf634be667.jfif',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,37983,'Image','');})

במגוון סיטואציות שונות אנו מחפשים אחר רעיון טוב למתנה שתהיה מרגשת, מהנה, מועילה וקסומה, כזו אשר מי שמקבל אותה מאיתנו יוכל ליהנות ממנה לאורך זמן והיא תמיד תזכיר לו אותנו. המותג המקומי "דובידו פקטורי" מציע בדיוק את זה – בובות מקסימות ומושקעות בהתאמה אישית, אשר עשויות להתאים כמתנה המושלמת בשלל מצבים שונים.

 "דובידו פקטורי" הוא כאמור מותג מקומי, כחול לבן, המייצר בובות מושקעות (במחיר מעולה) בהתאמה אישית ללקוח. מה מייחד את הבובות של "דובידו", עבור מי הן עשויות להוות מתנה מושלמת ומדוע? אם עדיין לא הכרתם, כדאי להכיר אפשרות נפלאה זו למתנה מתחשבת ומשמחת

קרדיט לתמונות: דובידו פקטורי

מה מאפיין ומייחד את הבובות של "דובידו פקטורי"?

כפי שתוכלו להיווכח מיד באתר ובחנות המקוונת של דובידו פקטורי, המותג הישראלי מציע מגוון רחב של בובות שונות, כל אחת מתוקה יותר מן השנייה. תוכלו למצוא שם שלל חיות חמודות כמו עצלן, חד קרן, דוב קואלה, אריה, דובי ועוד. לכל אדם, ילד/ה או מבוגר/ה, עבורו/ה אתם מעוניינים לרכוש מתנה מתחשבת, תוכלו למצוא את החיה המתאימה לו/ה יותר.

מלבד להיותן בובות נעימות, "פלאפיות", מתוקות וגם עמידות לאורך זמן, הבובות של "דובידו" מתאפיינות בכמה פיצ'רים מיוחדים במיניהם אשר הופכים אותן לחוויה שלמה, הרבה מעל ומעבר לבובות רגילות ופשוטות. למשל, לבובות אלו לב פועם (או לפחות הדמיה של לב פועם...) אשר גורם להן להרגיש אמיתיות יותר והופך אותן למושא לחיבוקים בלתי נגמרים מצד ילדים בכל הגילאים.

ניתן גם ניתן להקליט הקלטה אישית ומרגשת בקולכם כאשר מזמינים את הבובה, וכך מי שמקבל אותה יוכל לשמוע את מה שהקלטתם שוב ושוב ושוב, כאוות נפשו/ה. בין אם מדובר בילד שהבובה מלווה אותו לגן ומסייעת לו להתאקלם ביתר קלות ובין אם בחיילת שזה עתה התגייסה ומתגעגעת למשפחה והחברים בבית – הקלטה זו או אחרת בקולות המוכרים והאהובים יכולה להיות משהו מעודד ונפלא אליו ניתן לחזור כמה שרק רוצים.

לבובות ניתן לבחור כמובן תלבושות שונות ואביזרים שונים, וכך להעניק להן אופי נרחב ומעמיק כבר כשהן מגיעות חדשות מהמפעל, מיוצרות בהתאמה אישית לכל לקוח. כמו כן, מקבלים עם הבובה "תעודת לידה" הכוללת את הפרטים שנרצה שתכלול, מה שהופך אותה לסוג של פרסונה (דמות) בפני עצמה, עימה ניתן להזדהות ולהתחבר רגשית ביתר קלות.

קרדיט לתמונות: דובידו פקטורי

עבור מי בובות אלו מתאימות?

הבובות המושקעות והמיוחדות כל כך של מותג זה מתאימות כאמור עבור מגוון רחב של אנשים, בקשת רחבה של מקרים ומצבים.

כבר הזכרנו שניים מהם – ילדים שמתאקלמים בגן או במסגרת חדשה אחרת כלשהי, וחיילות/ים שחוזרים מדי שבוע לבסיס וישמחו למשהו שיזכיר להם את האהובים עליהם.

בנוסף, בובות פרווה אלו מתאימות גם עבור כל ילד או מבוגר באשר הוא, אותם אתם רוצים לשמח. למשל – חברים שעוברים לחו"ל עם המשפחה, אדם שליווה אתכם בצורה זו או אחרת ואתם רוצים להביע הערכה באמצעות מתנה שתישאר עימו ותזכיר לו אתכם וכל מקרה אחר בו תרצו לשמח, ולהעניק מתנה בעלת ערך סנטימנטלי אמיתי.

הבובה המיוחדת של "דובידו פקטורי" תישאר עם מי שתעניקו לו אותה למשך שנים קדימה, ותזכיר לו/ה אתכם מדי יום, כולל אפילו ברכה מוקלטת. דרך נעימה ומתוקה מאין כמוה להביע אהבה, הערכה וחברות.

קרדיט לתמונות: דובידו פקטורי

היכנסו להזמנת מתנה ליום הולדת >>

היכנסו להזמנת מתנה ליום האהבה >>

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה