מתנות לעובדים מבית היידה – אפשרות ששווה להכיר



הענקת מתנות לעובדי הארגון היא מנהג נפוץ ומקובל ביותר אותו ניתן למצוא כמעט בכל ארגון בישראל. הכוונה למתנות לכבוד החגים הגדולים, שי לעובדים שמעניקים במסגרת יום כיף, בונוסים שמעניקים לאחר פרויקטים גדולים או עמידה ביעדים שאפתניים וכיוצ"ב. בחירת מתנות איכותיות ו"שוות" תוסיף המון למורל של הצוות, להזדהות של העובדים עם מקום העבודה ולאווירה הכללית הטובה במקום.

 

 

עבור כל מעסיק/ה או מנהל/ת המעוניינים להעניק מתנות לעובדיהם, מומלץ כמובן לבחור בקפידה את המקום ממנו מזמינים מארזי מתנה ואת המארזים הספציפיים בהם בוחרים. המותג "היידה" מציע מגוון עשיר ומעניין ביותר של מתנות לעובדים, מארזים לחג ומארזי מתנה באופן כללי אשר יכולים להתאים לכל אוכלוסייה, כולל אפשרות להרכבה אישית של מארזי מתנה במיוחד עבור הארגון והעובדים שלכם/ן.

 קרדיט לתמונות: היידה

אילו סוגי מארזי מתנה תוכלו למצוא ב"היידה"?

על מנת להבין בצורה הטובה ביותר אילו סוגים של מתנות לעובדים ומארזי מתנה תוכלו למצוא ב"היידה", אתם מוזמנים כמובן להיכנס לאתר ולקטלוג המתנות והמארזים, לבחון את המוצרים ואינספור האפשרויות השונות, כולל האפשרות להרכבה עצמית או לכך שירכיבו עבורכם במיוחד מארזים שיתאימו ספציפית לעובדים שלכם.

באופן כללי יותר, כדאי להכיר כי מבחר המארזים המיוחדים מבית "היידה" כולל בתוכו קטגוריות רבות ושונות – מארזים הכוללים מוצרי טקסטיל (מגבות, צעיפים, בגדים לתינוקות וכיוצ"ב), מארזי אירוח והגשה הכוללים מגוון כלי הגשה מעוצבים , צבעוניים ומרשימים במיוחד (מתנה שכל אחד/ת ישמחו מאוד לקבל), מארזים הכוללים אלכוהול דוגמת יין, עראק או אוזו, או לחילופין מוצרי מזון משובחים כמו חליטות תה מיוחדות, שמן זית מעולה, רחת לקום ועוד...

 

באמת שזו  רק רשימה חלקית ביותר אשר אינה מייצגת את שלל האפשרויות השונות שתוכלו למצוא באתר, ביניהן כל ארגון יכול למצוא אפשרויות מעולות ומתאימות עבור מתנות לעובדים ומארזי מתנה באופן כללי.

 קרדיט לתמונות: היידה

הפתרון הטוב ביותר במיוחד עבור מארזים לחג

מאחר והחגים הגדולים (ראש השנה, פסח, פורים וכו') מהווים מועדים בהם נהוג במיוחד להעניק מתנות לעובדים ומארזים לחג, תוכלו למצוא בקטגוריה זו מבחר מארזים מעולים אשר נבנו והוכנו במיוחד עבור חגים מסוימים, ובהתאמה לצרכיו של ארגון אשר רוכש כמות של מארזים עבור כל העובדים והעובדות. זו הדרך המשתלמת והמתבקשת ביותר לרכוש מתנות לעובדים לכבוד החג אשר באמת יהיו מושקעות ומוצלחות, ויגרמו לכל עובדת ועובד להרגיש כי מקום העבודה חושב עליהם, דואג להם וכי חשוב למנהליהם לשמר אותם כעובדים וכחלק אינטגראלי ובלתי נפרד מהארגון עצמו.

 

מוזמנים כמובן להיכנס לאתר ולצפות במארזים לחג שהכנו מבעוד מועד, וכמובן שתמיד ניתן ליצור קשר ולבקש התאמות אלו או אחרות. בכל מקרה, זו דרך בטוחה להבטיח כי החג הקרוב אכן יהיה חג שמח ומרגש בארגון או מקום העבודה שלכם, וכי כל העובדים יהיו שמחים ומרוצים...

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה