נפגעת בתאונה באשקלון? עו"ד איתן שניידר יילחם עבור הפיצויים המגיעים לך!



תאונה אינה רק אירוע לא נעים, היא עשויה להיות חוויה טראומטית שהשלכותיה ישפיעו על כל תחומי החיים. אין שום סיבה להתמודד עם ההשלכות כאמור לבד. בין אם מדובר בתאונת דרכים, תאונת עבודה או אפילו אירוע בלתי צפוי בבית שהותיר אחריו נזקים, בגין תרחישים אלו יכול ויהיה גורם אחראי שניתן לתבוע ממנו פיצויים. תוצאה חיובית לתובע לעתים קרובות עושה את כל ההבדל בין משבר כלכלי וקושי מהותי לחזור לשגרה ובין בסיס יציב המאפשר לנפגעים להשתקם בנחת.

 יח"צ

לאחר תאונה, חשוב לפעול למיצוי זכויות מירבי של הנפגעים. כדי לממש זאת, חשוב לקבל את הייעוץ המתאים. בהמשך נציג כאן את האירועים בהם אין תחליף לסיועו של עורך דין נזקי גוף. כאן, נסביר מדוע כה חשוב להסתייע בעורך דין נזיקין לאחר תאונה ובאילו מקרים יוכל לסייע.

אילו תאונות דורשות סיוע משפטי?

מחברות הביטוח, המוסד לביטוח לאומי ועד לגורמים פרטיים וציבוריים אשר תחת תחום אחריותם התרחש האירוע, בדרך כלל קיים גורם המהווה כתובת לתביעת פיצויים לאחר תאונה . הגורם כאמטר לא שש לקחת אחריות ברוב המקרים, משכך ייצוג עורך דין הבקיא בחוק, הפסיקה והתקנות, יכול לעשות את כל ההבדל.

תאונות דרכים

תאונת דרכים היא אחד מסוג התאונות הנפוצים ביותר הדורשים ייצוג משפטי. בין אם נפצעתם כשנהגתם ברכב או בזמן שהסיעו אתכם, חברות הביטוח אמורות לכסות את כלל הנפגעים, כולל הולכי רגל ונפגעי תאונת פגע וברח. עורך הדין יוכל לבחון את הנסיבות שלכם לעומק, לקבוע לאיזה גורם לפנות ולהילחם על מיצוי מלוא הזכויות שלכם לפיצוי כספי משמעותי.

נשיכות כלב

נשיכות כלבים עלולות לגרום לפציעות חמורות ולהשאיר צלקות פיזיות ונפשיות לכל החיים. חשוב לדעת, כי בעל הכלב נושא בחבות מלאה לכל נזק שנגרם על ידי כלבו, גם ללא כל צורך להוכיח כי הוא התרשל בריסון הכלב.

תאונות במרחב הציבורי

פציעות שהתרחשו ברחוב לרוב נופלות תחת אחריות הרשות המקומית, בעוד שעל תאונות החלקה ונפילות במבנים יישאו בדרך כלל בחבות בעלי המבנה עצמו, בין אם מדובר ברשות ציבורית או בגורם פרטי. עורך דין מומחה בנזקי גוף יסייע לכם לאסוף ראיות ולבנות תיק נגד הגורם האחראי, במידה וישנו.

תאונות עבודה

תאונות עבודה יכולות להתרחש בכל מסגרת עבודה ועלולות לגרום לפציעות שיפגעו בכושר העבודה שלכם לאורך זמן. כאן, יידרש עבורכם עורך דין נזקי גוף מומחה בדיני הביטוח הלאומי ובעל ניסיון בייצוג בוועדות רפואיות. במידת הצורך, הוא יוכל גם לייצג אתכם בבית הדין לעבודה ככל שהמעסיק אינו משתף פעולה.

כיצד יכול עורך דין נזקי גוף לסייע?

עורך דין נזיקין מכיר לעומק את כלל הדינים החלים בתחום מומחיותו, פסיקות עדכניות ותקדימים שמאפשרים לו לפתח פתרונות יצירתיים וטיעונים חזקים אל מול התנגדות הנתבעים. עורכי הדין מומחים בנזיקין מכירים לעומק את כלל המורכבויות הכרוכות בניהול תיקי נזקי גוף ויסייעו לכם לאתר עדים מומחים איכותיים, לאסוף ראיות ולבסס תיק חזק.

לאחר ביסוס חבות הנתבע, עורך הדין ינהל משא ומתן עם חברות הביטוח עבורכם ויקדם הסדר הוגן שיכסה בין היתר, אך לא רק, את ההוצאות הרפואיות שלכם, את אובדן השכר, הכאב והסבל. אם לא ניתן יהיה להגיע להסדר, עורך דין נזיקין ינהל את התיק וייצג אתכם בבית המשפט במשך מלוא ההליך.

עו"ד איתן שניידר מחויב להצלחת התיק שלכם

עו"ד איתן שניידר מביא עמו שנים של ניסיון בתחום הנזיקין ופועל בכל האפיקים כדי להבטיח ייצוג אמין, מקצועי ללא פשרות ועם ייעוץ הזמין לכם באופן מתמיד לכל אורך ההליך. ברגישות, קשב רב ומחויבות לכם לפני הכל, נסלול את הדרך למיצוי הזכויות שלכם. לפרטים נוספים, ניתן להשאיר פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה