סובלים מסדקים בעור או יבלות? פתרונות לטיפוח הרגליים והידיים

$(function(){setImageBanner('7f2d5cbd-c099-425f-91f8-fe54d7a1d036','/dyncontent/2024/9/5/b04035a5-d3d1-4f4d-bfd3-4abf634be667.jfif',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,37983,'Image','');})

אחוז ניכר מהאוכלוסייה סובל מבעיות עור שונות באזור כפות הרגליים והידיים. עור יבש ובעקבותיו גירויים מציקים למיניהם הוא דבר שבשגרה עבור מיליוני בני אדם ברחבי העולם, וגם בעיות ספציפיות יותר כמו יבלות בכפות הרגליים או סדקים של ממש בעור באזורים אלו הן מנת חלקם של המוני אנשים. בתחום טיפוח הרגליים והידיים ניתן למצוא כיום תכשירים מתקדמים ואפקטיביים ביותר לפתרון הבעיות הנ"ל.

קרדיט תמונה FREEPIK

 

 

אילו תכשירים לטיפוח כפות הרגליים והידיים כדאי לחפש ולנסות במידה ואנו סובלים מאחת מבעיות העור הקשורות לאזורים אלו בגוף? בין אם אתם סובלים מבעיות אלו ובין אם לא, כדאי להכיר את האפשרויות המתקדמות הזמינות בתחום זה כיום.

קרם טיפולי וייעודי עבור מנעד רחב של בעיות בעור

עבור כל מי שסובל מעור יבש בכפות הרגליים, בין אם מדובר במצב יחסית קל ובין אם במצב חמור יותר בו מתחילים להופיע סדקים בעור, מומלץ בחום לנסות קרם רגליים טיפולי מבוסס רכיבים טבעיים ועשיר בתמצית קמומיל. משחה לעור יבש ברגליים אשר מצד אחד מבוססת על רכיבים טבעיים (ובפרט תמצית הקמומיל, אשר הוכחה כיעילה ביותר בטיפול בסוג זה של בעיות עור) ומצד שני מרוכזת מספיק על מנת לתת מענה רפואי טוב גם למצבים של יובש קיצוני בעור כפות הידיים או הרגליים.

מלבד קרם רגליים טיפולי וייעודי לעור יבש וסדוק, קיימים גם תכשירים טבעיים אפקטיביים ביותר לטיפול בבעיות ספציפיות ונפוצות נוספות בתחום. במיוחד כדאי להכיר ולנסות משחה ליבלות ברגליים אשר מבוססת על מים אך מועשרת בשמן קמומיל, ומסייעת הן להסרת יבלות קיימות והן לצמצום היקף הופעתן של יבלות חדשות.

 

גם בכל הנוגע לעור כפות הידיים ניתן למצוא כיום תכשירים טבעיים ואפקטיביים ביותר, המומלצים לכל מי שנמאס לו למרוח את הידיים בקרם אשר מיד נספג ונעלם בלי להביא לשום תוצאה משמעותית רצויה. במקרה זה קרם ידיים ליובש קיצוני יכול להוות פתרון אפקטיבי, גם אם עור הידיים שלכם עדיין לא הגיע למצב אותו בהכרח הייתם מגדירים כ"קיצוני". בפרט מומלצים קרמים על בסיס טבעי אשר אוגרים לחות ומזינים כך את עור הידיים בצורה יעילה לאורך זמן, ומכילים בין השאר רכיבים כמו גליצרין ואוריאה. ההשפעה של חומרים אלו, כמו גם תמצית קמומיל, אלנטואין ופנטנול מזינים את העור ומאיצים משמעותית את קצב ההתחדשות שלו. רכיבים אלו נוכל למצוא בעיקר בסוגים של קרם ידיים טיפולי אשר מוגדרים כמועשרים בלחות ומיועדים להזין באופן אקטיבי את העור לאורך זמן.

כך ניתן למצוא מוצרים טבעיים וחזקים במיוחד אשר מסייעים להתמודד עם בעיות נוספות בתחום טיפוח כפות הרגליים והידיים, החל מפטרת ציפורניים פשוטה וכלה במצבים קשים ואף מסוכנים כמו כף רגל סוכרתית. התכשירים של היום יודעים להפיק את המירב מהחומרים הרלבנטיים שניתן למצוא בטבע, ולאפשר לנו לטפל בעור כפות הרגליים והידיים בצורה יעילה ללא חשיפה לחומרים מלאכותיים ומסוכנים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה