סרחי עור – הסרה בלייזר, פלזמה בבית או בשיטות טבעיות מה עדיף?

$(function(){setImageBanner('fa8448c9-e837-4de0-8247-5b3e18e51b41','/dyncontent/2024/9/5/b04035a5-d3d1-4f4d-bfd3-4abf634be667.jfif',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,37983,'Image','');})

שיטות שונות מתיימרות להסיר סרחי עור, חשוב להכיר מקרוב את היתרונות והחסרונות של כל שיטה וזאת, על מנת לבחור בטיפול שיביא את התוצאה האסתטית הטובה ביותר ללא צלקת.

קרדיט תמונה - קנבה פרו

 

סרחי עור, עלולים להוות מטרד אסתטי ותפקודי הפוגע בדימוי העצמי ובאיכות החיים. על טיפול הסרת סרחי עור אותו בוחרים, להיות יעיל ובטוח על מנת להביא לתוצאות האסתטיות הטובות ביותר של מראה עור אחיד וחלק ללא סימן או צלקת וזאת במיוחד כאשר מדובר על עור הפנים העדין. על טיפול הסרת סרחי עור, להתבצע בידיים מקצועיות, מיומנות ומנוסות. הסרת סרחי עור – במרפאות דוקטור חן שדואג לרכז עבורכם את הרופאים והמרפאות המציעים טיפולי הסרת סרחי עור בטכנולוגיות המתקדמות ביותר של לייזר ופלזמה לתוצאות אופטימליות ללא צלקת וזאת, בפריסה ארצית מהדרום ועד הצפון ב: אשקלון, אילת, באר שבע, קריית מלאכי, ירושלים, אשדוד, רחובות, ראשון לציון, בני ברק, רמת גן, גבעתיים, תל אביב, כפר סבא, חדרה, נתניה, קריית חיים, קריית ביאליק, קריית אתא, חיפה, עפולה, יוקנעם, נהריה, כרמיאל ועוד. המומחים של המרכזים האסתטיים והרפואיים של אתר דוקטור חן, מסירים בהצלחה כבר שנים, סרחי עור ללא סימן וצלקת וזאת, הודות לשימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר של: הסרת סרחי עור בלייזר והסרת סרחי עור בפלזמה, אשר הוכחו כיעילים ביותר והמביאים לתוצאות הטובות ביותר של מראה עור חלק ואחיד.

הסרת סרחי עור – מתי מומלץ לטפל ומה חשוב לדעת לפני טיפול?

סרחי עור הנם נגעים עוריים שאינם מהווים סכנה בריאותית. כאשר הם מופיעים באזורים בולטים כגון פנים, צוואר או מחשוף, הם עלולים להוות מטרד אסתטי הפוגע בדימוי העצמי ובנוסף, הם עלולים להפריע בתפקוד בעת גילוח, ענידת תכשיט ועוד. כאשר עולה הצורך בהסרתם של סרחי עור מהסיבה האסתטית ו/או התפקודית, חשוב להכיר את שיטות הסרת סרחי עור השונות במרפאה, בבית ובשיטות טבעיות וזאת, על מנת לבחור את השיטה הטובה ביותר, המביאה לתוצאות אופטימלית של מראה עור אחיד וחלק ללא סימן או צלקת, אנחנו נפרוס בפניכם את כול שיטות הטיפול עבור הסרת סרחי עור ומה חשוב לדעת לפני הטיפול במרפאות, בבית ובשיטות הטבעיות על מנת לפתוח לכם את כול האופציות לטיפול ולתת לכם לבחור את הבחירה הנכונה עבורכם.

מהן שיטות טיפול הסרת סרחי עור במרפאה ומהו מחירם:

תחום הרפואה האסתטית הוא תחום דינמי ההולך ומתפתח והמחקר בו מתקדם בצורה משמעותית מידי שנה. שיטות הסרת סרחי עור במרפאות ברחבי הארץ, נבדלות זו מזו בתוצאות המתקבלות, בטכנולוגיה שלהן ובמחיר הטיפול. זה הזמן להכיר את שיטות הטיפול להסרת סרחי עור ומחיריהן במרפאות השונות.

הסרת סרחי עור לייזר – שיטת הטיפול, מחיר ויתרונות:

הסרת סרחי עור בלייזר, היא שיטת טיפול פופולרית הנחשבת לאפקטיבית, מהירה ובטוחה ביותר. טיפול הסרת סרחי עור בטכנולוגית לייזר מתקדמת, מתבצע בהליך מבוקר, המאפשר לווסת את אורך הגל ועוצמת החום במכשיר הלייזר באופן מדויק ביותר, בהתאם לגודל סרח העור ומיקומו, כך שהעור סביב הנגע אינו נפצע יתר על המידה ואינו ניזוק. הצריבה במכשיר, מביאה להיווצרות גלד בעקבות כך, מאותת הגוף לעור להתחיל בהליך החלמה ובהתחדשות עד לריפוי מלא. ברוב המקרים, די בטיפול אחד בלבד, על מנת לקבל תוצאות אופטימליות ועלותו נעה בין 200-600 ₪ להסרת סרח עור בודד וככל שמסירים יותר סרחי עור, יורד המחיר משמעותית פר סרח עור.

הסרת סרחי עור בפלזמה -שיטת טיפול, מחיר ויתרונות:

שיטה זו נחשבת מבוקשת ופופולרית ביותר במרפאות האסתטיקה. הטכנולוגיה פועלת באנרגית פלזמה הצורבת את סרחי העור ומביאה לאידוי הנגע ולהיווצרותו של גלד, המאותת לעור לפעול להחלמת המקום הניזוק ולהתחדשותו והחלמתו. לאחר הליך החלמה בן שבועיים עד חודש, מתקבלת תוצאה אסתטית טובה במיוחד של מראה עור אחיד וחלק ללא סימן וללא צלקת. מחיר הסרת סרח עור בפלזמה נע בין 200-600 ₪ לסרח עור בודד וככל שמסירים יותר נגעים, יורד המחיר משמעותית פר נגע.

הסרת סרחי עור בבית:

כמו טרנדים רבים הבאים וחולפים ברשתות החברתיות, גם טיפול הסרת סרחי עור בבית הוא טרנד המעודד אנשים המעוניינים בהסרת סרחי עור לרכישת תכשירים, משחות ומדבקות שונות באתרי קניות שונים כגון Ebay או ALIExpress. תכשירים אלו אשר לא נבדקו ולא קיבלו אישורים מגופי בריאות שונים, כמו כן הם לא הותאמו לסוגי עור שונים ולכן הם עלולים לסכן את העור ולהביא לאלרגיות, כוויות והצטלקויות. לפני כל שימוש בתכשירים אלו, חשוב לעמוד על הסכנות שבהם.

שיטות לטיפול הסרת סרחי עור בבית:

  • תמיסת סולקודרם – אינה מאושרת על ידי משרד הבריאות והשיטה מבוססת על תמיסה כימית הנמרחת על גבי סרח העור וממסה את הנגע. קיימת סכנת כוויה ופגיעה באזור הבריא סביב סרחי העור שכן, הטיפול אינו ממוקד.
  • מדבקות להסרת סרחי עור בבית -אולי הן מצטלמות יפה ברשתות החברתיות אבל מדבקות אלו אינן יעילות ועלולות להביא לנזקים שונים כגון כוויה או התפתחות אלרגיה.
  • עט לייזר להסרת סרחי עור בבית – מוצר פופולרי הנמכר באתרי קניות שונים. הטיפול בעט הלייזר אינו ממוקד ועלול ליצור כוויות וצלקות בעור.
  • משחה להסרת סרחי עור בבית – אינה מצליחה להסיר את סרחי העור מן השורש ועלולה ליצור נזק סביב אזור סרח העור שכן ההליך אינו מדויק ואינו מבוקר.

הסרת סרחי עור בשיטות טבעיות בבית:

על מנת להסיר סרחי עור בצורה טבעית, צריך לגייס סבלנות רבה שכן, שיטות אלו יביאו (אם בכלל) לתוצאות לאחר זמן רב.

בין השיטות :

  • שפשוף סרחי עור עם חומץ תפוחים - טבלו צמר גפן בחומץ תפוחים ושפשפו את סרח העור פעמיים עד שלוש ביום עד שתבחינו בשינוי גוון בנגע ההופך כהה יותר וכעבור כשבועיים ינשור.
  • קשירת חוט תפירה סביב סרח העור - לפפו חוט תפירה דק סביב סרח העור וקשרו היטב. אספקת הדם לסרח תיפסק ותגרום לו להתייבשות ולנשירה.
  • שפשוף סרח עור עם שמן עץ התה - טבלו צמר גפן בשמן עץ התה ושפשפו את הסרח מספר פעמים ביום למשך שבוע – שבועיים עד לשינוי הצבע לכהה ונשירתו
  • שפשוף סרח העור באמצעות יוד - היוד ידוע ביכולת החיטוי שלו וכן בהסרת יבלות. היוד מפרק את תאי עור מתים. טבלו צמר גפן במעט שמן קוקוס על העור הבריא סביב לסרח ולאחר מכן שפשפו את הסרח עם יוד כך היוד לא יפגע בעור הבריא.
  • שפשוף הסרח באמצעות שן שום כתושה - כתשו שן שום והספיגו צמר גפן בעיסה. הדביקו בעזרת תחבושת על סרח העור ושטפו את המקום. חזרו על הפעולה שבועיים עד חודש.

ייעוץ ללא תשלום לטיפול מתקדם להסרת סרחי עור בסניף הקרוב לביתך:

שוקלים טיפול הסרת סרחי עור אך מתלבטים בין השיטות השונות? זה הזמן להתקשר למרכזי דוקטור חן ולקבל ייעוץ חינמי עם כל הפרטים אודות שיטות הטיפול המתקדמות ביותר להסרת סרחי עור בטכנולוגיות לייזר או פלזמה. הרופאים והמטפלים המומחים והמנוסים של המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן, מסירים סרחי עור בהצלחה באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות בעולם. כשמדובר על הסרת סרחי עור, במיוחד באזור הפנים, הצוואר והחזה, מומלץ ללכת על בטוח עם המטפלים המנוסים ביותר העושים שימוש בטכנולוגיות חדשניות ובטוחות המאושרות בכל תקני הבטיחות ומותירות את העור חלק ואחיד ללא סימן או צלקת. מעוניינים בהסרת סרחי עור בטוחה לתוצאות אופטימליות ?
לפרטים והסרת סרחי עור בסניף הקרוב לביתכם הקליקו כאן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה