צמיגים – משקיעים בצמיגים ונוהגים בצורה בטוחה!

$(function(){setImageBanner('79b81055-b003-47d4-997b-1bc2d4c0c525','/dyncontent/2024/9/5/b04035a5-d3d1-4f4d-bfd3-4abf634be667.jfif',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,37983,'Image','');})

הרבה פעמים כשאנשים רוכשים רכב ולאחר מכן כשהם מטפלים ומתחזקים אותו, תשומת לב המרבית הולכת על המערכות הפנימיות שלו. אך אם רוצים שהרכב יעבוד בצורה חלקה ויהיה אפשר לנהוג בו בבטחה ממקום למקום, אחד הדברים הראשונים שצריך לשים לב אליהם הם הצמיגים של הרכב. בשביל זה אנחנו כאן!

קרדיט תמונה FREEPIK

צמיגים איכותיים לרכב מחזיקים 3-4 שנים. ההמלצה היא להחליף את הצמיגים אחרי תקופת זמן זו, בשביל להימנע ממצב בו הצמיג ייהרס באמצע הדרך, דבר שיכול להיות מסוכן עבור הנהג וכן לאלץ אותו למצוא פתרונות חלופיים כשהוא לא מוכן לכך. למשל, באמצע הדרך ממקום למקום. אז הוא עלול למצוא את עצמו תקוע בגלל בעיה בצמיג של הרכב.

הסיבות שבגינן צריכים להחליף צמיגים כל מספר שנים הן: שחיקה טבעית של הצמיג. כפי שניתן להניח רכב שנוסע הרבה שוחק את הצמיגים שלו בגלל העבודה שהם צריכים לייצר וכן בגלל המגע עם משטחים שונים. סיבה נוסף היא תנאי מזג אוויר. הדבר הנכון במיוחד במדינה חמה כמו ישראל. הצמיג נהרס לאט לאט ויש צורך להחליף אותו.

ישנה סיבה נוספת בגללה מוטב להחליף את הצמיג והיא, ככל שמשתמשים בו יותר הוא צובר בלאי ונשחק, מה שיכול להוביל לכך שהוא ייחלש ואז הסיכוי לפנצ'ר יגבר. לכן, מוטב להחליף אותו אחת לכמה שנים. זה נכון כמובן לכל הצמיגים של הרכב ולא רק לצמיג אחד.

איך מחליפים צמיגים בצורה נכונה

בטרם ניגשים לפעולת ההחלפה בפועל, צריך לבצע מספר פעולות לפני כן. תחילה יש להחליט איפה רוכשים צמיג. ניתן לעשות זאת בחנויות צמיגים לרכב, ניתן לעשות זאת במוסכים שמבצעים גם את ההחלפה וכן ניתן לבצע רכישה אונליין של צמיגים.

אנחנו בחברת בן גל מציעים לכם אפשרות לרכוש צמיגים של חברות מובילות בתחום כמו צמיגי הנקוק, פלקן, טויו או צמיגי קונטיננטל . אנחנו מספקים צמיגים מסוגים שונים, לכלי רכב משפחתי, מנהלים, משאיות, טרקטורים, כלי צמ"ה, אוטובוסים, מיניבוסים וכלים אחרים. אנחנו זמינים עבור הלקוחות שלנו 24/6, וכמובן ניתן לבצע רכישה אונליין בכל יום ובכל שעה.

אחרי שמחליטים איפה לרכוש צמיג, צריך לדעת גם איזה סוג של צמיגים צריך לרכוש. לשם זיהוי אפשר להיעזר בצוות שלנו, שידע לזהות את סוג הצמיג ולהציע לכם צמיג חלופי. אופציה אחרת, מי שמכיר את ספר הטיפולים של הרכב, יכול לבדוק שם באיזה גודל וסוג צמיג מדובר. המידע גם מופיע הרבה פעמים על גבי הרכב עצמו, בחלק הפנימי של הדלת.

חשוב מאוד לרכוש צמיגים תואמים למה שהרכב צריך, אחרת השימוש בהם יהיה מאוד בעייתי עד בלתי אפשרי. אם רוצים להשתמש ברכב בצורה בטוחה ואמינה, חייבים להשתמש בצמיגים מתאימים.

איך זה מתבצע בפועל

גם במקרה זה, אנחנו עומדים לרשותכם. במקום לבצע את ההחלפה בעצמכם או לקחת את הרכב למוסך, אנחנו שולחים אליכם ניידת שירות, עד הבית או לכל מקום אחר שתבחרו, ונדאג לבצע עבורכם את ההחלפה.

יש לנו את הכלים והאמצעים הנדרשים בשביל לבצע את ההחלפה כמה שיותר מהר, בשביל שלא תצטרכו לבצע את הפעולה בעצמכם וגם בשביל שנוכל לספק לכם את השירות הנדרש כמה שיותר מהר.

לסיכום, אנחנו בחברת בן גל מציעים לכם אפשרות לרכוש צמיגים אונליין, אפשרות לקבל אותם עד הבית או העסק, וגם אנחנו מספקים לכם אפשרות לקבל שירות של החלפת צמיגים והתקנת צמיגים חדשים כמה שיותר מהר, בשביל שתוכלו לחזור ולהשתמש ברכב שלכם בצורה סדירה.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה