קרן ג'נריישן – השקעות מניבות בחברות מתחום התשתיות

$(function(){setImageBanner('a184d149-35c8-4517-98d2-338e7bfc14a9','/dyncontent/2024/9/5/b04035a5-d3d1-4f4d-bfd3-4abf634be667.jfif',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,37983,'Image','');})

עולם ההשקעות הוא תחום דינאמי עם אפשרויות השקעה בחברות העוסקות בתחומי מפתח מגוונים, ביניהם מימון והקצאת הון לפרויקטים בתחום התשתיות. השקעה בתשתיות כרוכה בפיתוח ותחזוק מיזמים שונים כגן אנרגיה, תחבורה, סביבה ומים. אחת המשקיעות עומדות כיום בחוד החנית של השקעה בפיתוח תשתיות עתידיות וקיימות היא קרן ג'נריישן בהובלת המנכ"ל ארז בלשה.

קרדיט תמונה FREEPIK

מהי השקעה בתחום התשתיות בישראל?

השקעה בתשתיות היא עניין מהותי לפיתוח וקיימות של כל מדינה. בישראל השקעות אלו ממלאות תפקיד מרכזי בשיפור הצמיחה הכלכלית והעלאת רמת החיים.

קרן השקעות המתמחה בהשקעות מסוג זה מקצה הון לפרויקטים המפתחים או מתחזקים מתקנים חיוניים, לדוגמא, ייצור אנרגיה, פינוי פסולת ותחבורה.

קרנות השקעה כגון קרן ג'נריישן משקיעות ומספקות את ההון הדרוש לחברות שונות כדי ליזום, לתחזק או להרחיב יוזמות תשתית.

אילו סוגי תשתיות?

השקעה באנרגיה. ייצור חשמל במגוון טכנולוגיות ואספקתו לצרכן הסופי. ביניהם הקמת תחנות כוח לאנרגיה מתחדשת ומתקני אגירה. ההשקעה בתחום מניבה יותר ויותר תשואות לאור הביקוש הגובר בשוק החשמל.

בתחום הסביבה משקיעה הקרן במתקני התפלה ובטיפול מתקדם בפסולת הכולל מיון ומחזור פסולת עירונית.  השקעה נוספת היא במתקני פסולת אורגנית ותפעול מתקנים לטיפול בזיהום מי תהום. כל אלו מבטיחים השקעה יציבה עם תזרימים ארוכי טווח והגנה של המדינה שנים קדימה.

בתחום התחבורה הקרן משקיעה בהרחבת הפעילות של חברת התחבורה מטרופולין לאזורים שונים בארץ.

 יתרונות ההשקעה בתשתיות

השקעה בתשתיות מציעה שפע של יתרונות. ביניהם, תשואות פיננסיות מיידיות, טיפוח יציבות כלכלית ארוכת טווח וקידום חברתי.

  1. צמיחה כלכלית. הנעת צמיחה כלכלית על ידי יצירת מקומות עבודה, שיפור היעילות וטיפוח חדשנות. תמיכה בעסקים כך שיוכלו לפעול ללא תקלות ולהתרחב.
  2. שיפור איכות החיים באמצעות השקעה בשירותים חיוניים כגון אספקת מים, תחבורה ואנרגיה.
  3. פיתוח בר קיימא. פרויקטים רבים בתחום התשתיות מתמקדים בקיימות, כגון אנרגיה מתחדשת וחיסכון במים. זהו העתיד וניתן לראות יותר ויותר מדינות השמות על כך דגש, ביניהן גם ישראל, במטרה לצמצם את הזיהום הסביבתי ולקדם איזון אקולוגי ארוך טווח.

4. תשואות אטרקטיביות. השקעות בתשתית מציעות לרוב תשואות יציבות ואטרקטיביות למשקיעים. אופיים ארוך הטווח של פרויקטים אלו הופך אותם לאופציה אטרקטיבית עבור קרנות השקעה.

 

קרן ג'נריישן בהובלת ארז בלאשה

 אחת השחקניות הבולטות בנוף ההשקעות בתשתיות בישראל היא קרן ג'נריישן. תחת הנהגתו של המנכ"ל ארז בלשה , קרן ג'נריישן מתמקדת בתחומי האנרגיה, הסביבה והמים, תחבורה, בניית זכיינות ולוגיסטיקה.

ארז בלשה הוא הכוח המניע של קרן ג'נריישן עם מנהיגות בעלת חזון וזיהוי מגמות עתידיות. מחויבותו לזהות ולטפח חברות בעלות פוטנציאל הביאה לתיקי השקעות חזקים ומגוונים המספקים תשואות עקביות.

 אסטרטגיית ההשקעה של הקרן שמה דגש על נכסים עם תזרים מזומנים יציב ופוטנציאל השבחה משמעותי, ומבטיחה תשואות פיננסיות הנמצאות בעלייה מתמדת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה