מעצב השיער רון מרציאנו הוזמן לפרויקט ייחודי של קבוצת "אינטר מיאמי

$(function(){setImageBanner('ae4cfd7d-3f05-49f4-8779-8f9ec380fa75','/dyncontent/2024/9/5/b04035a5-d3d1-4f4d-bfd3-4abf634be667.jfif',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,false,34017,'Image','');})

סיפורו של מעצב השיער הצעיר שכבש את הלבבות במגרש הכדורגל

רון מרציאנו, מעצב השיער בן ה-21, ממשיך לצבור הישגים ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלו בקצב מרשים. לאחרונה, זכה מרציאנו להוקרה יוצאת דופן כאשר הוזמן להשתתף בפרויקט מיוחד של קבוצת הכדורגל המפורסמת "אינטר מיאמי", שבה משחק הכוכב הבינלאומי ליונל מסי.

תרומה לקהילה דרך מספריים ומסרק

במסגרת הפרויקט, מרציאנו התנדב לספר ילדים מעוטי יכולת, והעניק להם לא רק תספורת אופנתית אלא גם רגעים של שמחה וביטחון עצמי. היוזמה הזו נועדה לשפר את מצב הרוח ואת הדימוי העצמי של הילדים, וזכתה להערכה רבה מצד הקהילה והמשתתפים בפרויקט

צילום יח"צ

הכרה על עבודה מסורה וקשרים מקצועיים

ההזמנה לפרויקט הגיעה בזכות קשריו של מרציאנו עם שניידר בורגלין, אחד משחקני "אינטר מיאמי", שאותו הוא מספר באופן קבוע. בזכות הכישרון, המקצועיות והמסירות שגילה בעבודתו, זכה מרציאנו להוקרה מיוחדת מצד הקבוצה והמשתתפים בפרויקט. "העבודה עם רון היא תמיד חוויה מהנה ומקצועית," אמר בורגלין, "הוא יודע בדיוק איך להביא את הטוב ביותר מכל תספורת."

יחצ

הוקרה על המגרש והפתעה מרגשת

כאות הוקרה על השתתפותו בפרויקט, הוזמן מרציאנו למשחק כדורגל של "אינטר מיאמי". במהלך המשחק, הוא הופתע כאשר הועלה על דשא האצטדיון וקיבל חולצה רשמית של הקבוצה עם שמו "MARZIANO". הרגע המרגש הזה חיזק את מעמדו של רון כמעצב שיער מוכשר ומוערך לא רק בקהילתו המקומית אלא גם בזירה הבינלאומית.

מסורת של נתינה ומסירות

רון מרציאנו הוא בנו של אריק מרציאנו, לוחם אש שנרצח בשדרות ב-7 באוקטובר. דמותו של אביו, שהקדיש את חייו להצלת אחרים, מהווה מקור השראה עבור רון. הרצון להמשיך את מורשת הנתינה והמסירות של אביו ניכר בעבודתו ובמעורבותו בקהילה.

עתיד מזהיר לפניך

רון מרציאנו מהווה דוגמה מופתית לשילוב בין כישרון, התמדה ונתינה לקהילה. בסיפורו אפשר לראות כיצד אדם צעיר עם תשוקה למקצוע יכול להגיע להישגים מרשימים ולהשפיע באופן חיובי על חייהם של אחרים. אין ספק שהעתיד צופן לו הצלחות נוספות בתחום עיצוב השיער והספרות, והוא ימשיך להוות השראה לכל מי שחולם להפוך את התשוקה שלו למקצוע.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה